Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC40 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In lease is de xc60 D3 bijna idem als vorige model. De xc40 D3 zit daar een stuk onder dus nu de d3’s er zijn zal de situatie wel anders zijn dan bij lancering van beide modellen.
    De CO2 is wel een stuk hoger. Hierdoor is bv een X1 veel goedkoper in VAA dan de xc40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
      Vandaag eens in plaatsgenomen, afwerking toch beduidend minder dan bij de grotere broertjes. Valt ergens te verwachten, maar toch.
      Mee eens vandaag op het salon eens gaan bekijken en viel me tegen, van Volvo verwacht ik toch wel (veel) beter.
      Zo zie je met geopende passagiersdeur onder de rechtse voorzettel een elektronica onderdeel zitten, ik vermoed de versterker van het H.K. Soundsysteem. Je zag daar de kabels gewoon in toekomen en er was zelfs nog de tijdelijke papiertape op de kabels aanwezig, dat is toch wel echt zeer slordig .
      Nee, voor mij beetje een tegenvaller wat ik héél jammer vind want Volvo is anders wel o.k. en vooral ook omdat dit toch made in Belgium is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten

Mee eens vandaag op het salon eens gaan bekijken en viel me tegen, van Volvo verwacht ik toch wel (veel) beter.
        Zo zie je met geopende passagiersdeur onder de rechtse voorzettel een elektronica onderdeel zitten, ik vermoed de versterker van het H.K. Soundsysteem. Je zag daar de kabels gewoon in toekomen en er was zelfs nog de tijdelijke papiertape op de kabels aanwezig, dat is toch wel echt zeer slordig .
        Nee, voor mij beetje een tegenvaller wat ik héél jammer vind want Volvo is anders wel o.k. en vooral ook omdat dit toch made in Belgium is.
        Ik vond het interieur nog meevallen. Sommige harde plastics waren wat mij betreft beter 'gecamoufleerd' dan bij de Jaguar E-Pace.
        Voorin leek me alle OK (inderdaad ermee rekening houden dat het full monty uitgeruste exemplaren waren), maar achterin was het oncomfortabel zitten, met een veel te rechte rugleuning en korte zittingen.

Comment

• Ja,dat klopt en helemaal met je eens. Die Jaguar viel ook niet op alle plaatsen mee op afwerkingsgebied, je ziet het er duidelijk aan dat dit toch een klasse lager is als de F-Pace. Net als dus bij de afwerking Volvo XC 40 vs. XC 60, ook al zijn het daarom wel geen minder fijne wagens.

Comment

• Aan zo'n dingen zou ik mij ook absoluut niet storen. Lijkt me zoiets waar je nu op let bij een salon, maar wanneer ga je daar in dagelijks gebruik nog op letten?

Die rechte achterbank was mij ook al opgevallen. Kan die in de duurdere versies ook niet schuin gezet worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk Berichten
              In lease is de xc60 D3 bijna idem als vorige model.
              Dat zou me toch enorm sterk verbazen?
              Basisprijs ligt om t beginnen al 10k hoger (minstens)
              2.0 JTDm

Comment

• klopt idd ook niet. Ik rij momenteel een D3 Ocean race XC60.
                Ik krijg bij de nieuwe zelfs geen Momentum geconfigureerd met de nodige opties, voor hetzelfde budget.

Comment

• Wat ik me trouwens onlangs nog heb afgevraagd toen we de Arona voor mijn vrouw bestelden. Hoe zou men op industriële schaal zo'n 2 tone dak lakken?
                  Lijkt me geen sinecure om in een online spuitcabine even alles te gaan afschermen voor een andere tint...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    klopt idd ook niet. Ik rij momenteel een D3 Ocean race XC60.
                    Ik krijg bij de nieuwe zelfs geen Momentum geconfigureerd met de nodige opties, voor hetzelfde budget.
                    Bij ons 665 euro (48m, 30K km) voor een D3 Momentum en dat is niet veel hoger dan vroeger de D3 Ocean Race.
                    Op de site van Volvo zijn de prijzen nog een pak hoger omdat je daar alleen de D4 AWD kan selecteren.
                    Bij Leaseplan is de D3 wel al te configureren.

Comment

• Wij configureren met het comfort pakket bij leaseplan ook 48md en 30K Km/j, inclusief winterbanden.

Mijn Ocean race d3 handgeschakeld met business pakket, getinte ruiten achter, winter pakket, trekhaak kwam net onder de 700€ 2 jaar geleden.
                      Een Momentum met dezelfde opties komt nu op 721€
                      Moet er wel bij zeggen dat ik toen een vaste trekhaak genomen heb en dat nu enkel nog een electrisch wegklapbare kan en die kost over de 1.000€

Last edited by Bud Wijzer; 23/01/2018, 09:49.

Comment

• met een CO2 limiet op 125 gr in de lease policy zijn zowel de XC40 als de XC60 out of league geworden... jammer!

Comment

• Hier voorlopig nog steeds op 145, voor zo lang het nog duurt waarschijnlijk.
                          Voor een D3 RS Design automaat , met wat opties kom ik toch op een VAA van 327€. Dat kan al tellen ook natuurlijk.
                          Last edited by Bud Wijzer; 23/01/2018, 11:17.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Daarstraks ook mijn eerste gezien irl. Prachtig model! Was wel in van dat Fusion rood zoals hierboven veronderstel ik. Niet echt mijn kleur maar zéér mooi is ie wel. Prijs is er wel los over. Heb net eens even een launch edition samengesteld in een T5 versie en die gaat net geen €55k...
                              De drie Duitsers hebben er duidelijk een prijsconcurrent bij!
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                Daarstraks ook mijn eerste gezien irl. Prachtig model! Was wel in van dat Fusion rood zoals hierboven veronderstel ik. Niet echt mijn kleur maar zéér mooi is ie wel. Prijs is er wel los over. Heb net eens even een launch edition samengesteld in een T5 versie en die gaat net geen €55k...
                                Leuk dat jij 'm al mooi vindt

Voor mij volstaat de T3 en een wat bescheidener uitvoering, benieuwd naar de proefrit binnenkort en de juiste BIV.
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Daarstraks een witte met zwart dak gezien,zeer mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk Berichten
                                    met een CO2 limiet op 125 gr in de lease policy zijn zowel de XC40 als de XC60 out of league geworden... jammer!
                                    inderdaad, anders zou ik ook niet getwijfeld hebben... en s60 laat ook weer op zich wachten. bye volvo
                                    4 rings driver

Comment

• Complete vergelijkingstest: [www.autoexpress.co.uk]

1. Volvo XC40
                                      2. BMW X1
                                      3. Audi Q3

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                        Daarstraks ook mijn eerste gezien irl. Prachtig model! Was wel in van dat Fusion rood zoals hierboven veronderstel ik. Niet echt mijn kleur maar zéér mooi is ie wel. Prijs is er wel los over. Heb net eens even een launch edition samengesteld in een T5 versie en die gaat net geen €55k...
                                        Ik vind hem persoonlijk niet zo geslaagd in vergelijking met de grotere broers 60 en 90... De gustibus et coloribus...

Comment

• Neus is super mooi en imposant à la V90 maar daar is alles mee gezegd vind ik ...
                                          NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                          S40 2.0D 136pk 2004
                                          S40 1.8i 1996

Comment

Working...
                                          X