Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat die vermeende Aziatische look van deze auto in het echt niet lijkt zoals het is op de foto's.
Kan goed zijn. In ieder geval al eens geconfigureerd en zou wel in mijn volgend budget kunnen passen, maar gaat m zeker niet worden wegens te lelijk (persoonlijke mening) en te klein. XC6 is meer mijn ding, maar die is dan weer een pak te duur.
Ik vind ook wel dat hij de juiste kleur nodig heeft om er een beetje deftig uit te zien.
Zal wikken en wegen worden bij een volgende keuze. Groter hoeft voor mij zeker niet, maar of hij nu voor mij zoveel meerwaarde biedt tov bijvoorbeeld een Peugeot 3008 of een Tiguan om er maar twee te noemen, ik weet het niet?
Ik begrijp ook niet goed dat hij auto van het jaar geworden is. Daarvoor vind ik hem te weinig vernieuwend.
Ik zie op Leaseplan dat de CO2 cijfers naar beneden toe zijn bijgesteld.
Me happy ;-)
D3 handgeschakeld 125gr
D2 Automaat 129gr
Nog steeds pittig, maar toch al een stuk beter nu.
Configurator op de Belgische site blijft bij mij trouwens nog steeds slecht werken.
Bij stap 2 draait hij constant de soep in
Ik ga soms nog eens kijken op de site van peugeot om de GT van de 5008 te configureren, maar om 1 of andere manier, geraak ik daar compleet niet op. Die staat er nooit tussen bij mij. Dus het is u niet gegund
De 5008 kan ik gewoon configureren, zoals ik al eerder zei ;-)
Waarschijnlijk Karma ja ;-) ;-)
Ik snap het echt niet. Zowel op mijne laptop (windows) als mijne iMac lukt het niet. Mss vanavond eens op de iMac nog eens proberen, daar ik deze vorige week een flinke upgrade heb gegeven en hij compleet opnieuw geïnstalleerd is.
Maar toen ik laatst in de garage was, heb ik de All-Space nog eens goed bekeken van de Tiguan en moet zeggen dat deze de kofferruimte heeft, die ik eigenlijk wilde
Mss dan toch de eerste keer in mijn leven dat ik 2x met 'ongeveer' hetzelfde ga rijden
Maar andere wagens krijgen ook nog wel een kansje.
Dat er een volledig elektrische variant van de Volvo XC40 komt, was al bekend, maar tijdens de introductie van de S60 in de Verenigde Staten is globaal duidelijk gemaakt wanneer dat interessante model zijn opwachting maakt.
Tijdens de opening van de fabriek en de presentatie van de S60 in Charleston heeft designdirecteur Thomas Ingenlath duidelijk gemaakt dat de volledig elektrische XC40 kort na het tweede model van submerk Polestar zijn opwachting zal maken. Aangezien de Polestar 2 naar verwachting in 2019 komt, staat de XC40vermoedelijk voor later dat jaar of uiterlijk begin 2020 gepland. Een elektrische XC90 zal daarna de tweede Volvo-EV zijn. Specificaties van de elektrische XC40 zijn nog niet bekend. Behalve de volledig elektrische versie is er ook een plug-in hybride op basis van de XC40 onderweg.
Volvo kiest er bewust voor om bestaande modellen te elektrificeren. De Zweden varen daarmee een eigen koers, want Jaguar en Audi kiezen ervoor om met respectievelijk de i-Pace en E-tron aparte modellen met een elektrische aandrijflijn op de markt te brengen. Ook Volkswagen en Mercedes-Benz zijn dit, onder de noemers ID en EQ, van plan. BMW doet met de i-modellen iets soortgelijks, maar getuige de Concept iX3 komt daar binnenkort verandering in.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Er zouden wereldwijde afspraken moeten gemaakt worden rond het gradueel lichter maken van alle voertuigen. Dat zou ook al helpen bij energieverbruik en range. Als ik dan zon dikke SUV zie die elektrisch moet aangedreven worden....
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Dat er efficiëntere verhoudingen zijn in formaat en gewicht spreek ik niet tegen, maar dan zou je ook kunnen zeggen dat er afspraken moeten gemaakt worden hoe groot een huis mag zijn per persoon.
Er zouden wereldwijde afspraken moeten gemaakt worden rond het gradueel lichter maken van alle voertuigen. Dat zou ook al helpen bij energieverbruik en range. Als ik dan zon dikke SUV zie die elektrisch moet aangedreven worden....
Ik ben er nu ondertussen al een paar tegen gekomen IRL, en hij valt me op de weg veel beter mee dan op de foto, eerlijk gezegd. Het front vind ik zelfs mooier dan bij de XC60
Comment