Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijne baas zich ne nieuwe Q8 besteld en zijn vrouw heeft ne XC40 besteld. Ze waren eerst gaan zien voor ne T-Roc, maar ze is toch overstag gegaan van de XC40. Die gaat ook blij zijn om van hare Berlingo af te zijn Maar hare wagen staat los van onze baas en de firma, want ze heeft zelf een bedrijfje in 1 van de lokalen van ons bedrijf. Dus binnenkort zal ik die dan wel regelmatig op de parking zien staan. Ben eens benieuwd. Ben nog steeds niet overtuigd van het model.
Heb een offerte met 3,5% korting bovenop een salon korting van 1210 euro. Lijkt mij niet bijzonder veel. Iemand een idee of dit beter zou moeten kunnen? Het betreft een momentum pro T3.
Vrij nieuw en populair model met een volledig nieuwe motor die wellicht ook vrij populair zal zijn. Lijkt me dan niet vreemd dat de korting beperkt is.
Heb een offerte met 3,5% korting bovenop een salon korting van 1210 euro. Lijkt mij niet bijzonder veel. Iemand een idee of dit beter zou moeten kunnen? Het betreft een momentum pro T3.
Dat is idd triestig. Dan mochten ze hem al houden van mij.
Dat is idd triestig. Dan mochten ze hem al houden van mij.
Natuurlijk is korting leuk, maar het geeft bij mij niet direct de doorslag of ik al dan niet de wagen koop. Als ik een model echt wil, maakt de korting niet uit. Als ik twijfel tussen twee modellen kan dat natuurlijk wel doorslaggevend zijn.
Natuurlijk is korting leuk, maar het geeft bij mij niet direct de doorslag of ik al dan niet de wagen koop. Als ik een model echt wil, maakt de korting niet uit. Als ik twijfel tussen twee modellen kan dat natuurlijk wel doorslaggevend zijn.
In mijn geval als firmawagen wel, want dat is een kwestie van opties weg te laten of niet. Privé zou ik ook op zoek gaan naar veel bang for the bucks.
De look en feel van het interieur tov dat vd xc60 vind ik toch wel tegenvallen.
Kofferruimte is ook niet overdreven veel als ik dat met mijn BMW x1 vergelijk.
Ik vind het nochtans een mooi autootje vanbuiten
Mijne baas zijn vrouw heeft hare nu ook sinds een 3 of 4 weken in het zwart. Ik vind alle Volvo's mooi, maar deze is toch te Koreaans. Die achterzijde van de zijkant gezien, blijft lelijk.
Comment