Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC40 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een ‘maandagsexemplaar’ is iets dat altijd kan voorkomen en uiteraard heel frustrerend. Anderzijds rijden er idd super veel rond en kom ik ze niet of niet veel tegen op de pechstrook .
    Ik rijd al bijna mijn hele autoleven (20j) met VW en wou nu toch eens iets anders.
    Ook de Tiguan heeft soms rare elektronica kuren… maar algemeen ben ik daar altijd tevreden over geweest. Het is wat je kan verwachten van een VW ‘SUV’. Niet meer en niet min. Ik hoop dat ik dat na 4j XC40 ook ga zeggen

Comment

• Ik heb de overstap van jaren Audi naar Volvo op nog geen enkel moment beklaagt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Het enige jammere is dat ze er niet meer voor willen tussenkomen.
        Garantie is voorbij zeggen ze terwijl het al lang aansleept.
        De wagen heeft 30.000 km.

Heb hetzelfde meegemaakt met onze Tiguan waardoor we na heel wat VW’s ook naar een ander merk zijn gegaan.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 1400 kg aan de trekhaak van de Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• dodehoeksassist valt op mijn auto alleen uit als ik een caravan inplug, hangt van de stekker af, vermoedelijk bij deze volvo net zo...en das ook logisch omdat een caravan breder is als de auto en de assist erop zou kunnen reageren in bepaalde omstandigheden

als je een kleine aanhanger inplugged met andere stekker, blijft de assist lekker werken

Comment

• Volvo XC40 Recharge Twin vs Recharge T5: elektrisch of plug-in hybride?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik merk net op dat de XC40 (Recharge) ondertussen een facelift gekregen heeft, wat ik nog nergens eerder heb gezien. Op de Belgische configurator is dit nog niet zichtbaar, maar wel op de Duitse configurator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peter543213 Bekijk Berichten
                  Ik merk net op dat de XC40 (Recharge) ondertussen een facelift gekregen heeft, wat ik nog nergens eerder heb gezien. Op de Belgische configurator is dit nog niet zichtbaar, maar wel op de Duitse configurator.
                  Ik vind daar toch niks van terug. Bedoel jij deze niet, de C40 Recharge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik vind daar toch niks van terug. Bedoel jij deze niet, de C40 Recharge?

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...-recharge-2021
                    Neen, niet de C40, wel degelijk de XC40 Recharge, met elementen in de front komende van de C40:
                    https://www.volvocars.com/de/build/x...1&pricing=cash
                    Last edited by peter543213; 13/11/2021, 22:30. Reden: Linkje gecorrigeerd

Comment

Neen, niet de C40, wel degelijk de XC40 Recharge, met elementen in de front komende van de C40:
                      https://www.volvocars.com/de/build/x...1&pricing=cash
                      Idd! Je hebt gelijk, goed gezien! Vreemd dat ik daarvan niks teruggevonden heb. Misschien moet de facelift nog officieel verschijnen en waren de Duitsers te snel met hun webside. Geen idee eigenlijk

Oud en nieuw, achteraan is er minder verschil precies. Eigenlijk is de hele reeks XC40 aan een facelift toe na 4 jaar imo.

Comment

• C40:

XC40:

Last edited by peter543213; 14/11/2021, 12:04. Reden: Om een of andere reden kan ik geen foto's plaatsen

Comment

Ik merk net op dat de XC40 (Recharge) ondertussen een facelift gekregen heeft, wat ik nog nergens eerder heb gezien. Op de Belgische configurator is dit nog niet zichtbaar, maar wel op de Duitse configurator.
                          Probleem opgelost

Comment

• Een verdraaid fijne elektrische baksteen | Review | Volvo XC40 Rechare Twin

Comment

• Volvo XC40 P8 Recharge - Afscheid duurtest

Comment

• Rijdt er nog een T3 rond die geen motor problemen heeft?
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                X