Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Speciaal voor jou: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...c6a9?cldtidx=2
afschrijving 2500 per jaar, wegentaks 110€, lage onderhoudskosten, superieure voorwielaandrijving en prettig klinkende zuinige 3-cylinder, super-snel schakelende automaat met dubbele koppeling, waar wacht je op?
Bij u zijn blijkbaar vooral de B-, M- en de W- snaren gevoelig...
Duidelijk geval van projectie... De golf gevoelige snaar. Iedereen die je argumenten weerlegt is een onnozelaar, merkgevoelig, draagt niets bij tot het gesprek. Kijk eerst in een spiegel... Eer je anderen iets verwijt. Heb ik je trouwens iets verweten?
Ik heb alleen gesteld dat de aankoop van een benzine niet goedkoper is, dan blijven rijden met een euro 5 diesel.Ongeacht de milieumaatregelen.
Jij maakt het altijd persoonlijk. In de gesprekken tov mij.
Je hebt altijd minder afschrijving op een oude dan op een nieuwe, dus ik snap totaal niet waarom je dit er weer bij sleurt. Heeft namelijk niks met milieu te maken. Nogmaals het enige dat in zei is dat de mijne nog wel verkoopbaar gaat zijn. Niks te maken met het feit dat het een golf is ofzo. Zo'n E5 geraak je aan de straatstenen niet meer kwijt tegen dan, is zelfs vandaag al moeilijk. En als je dan toch zo'n expert in verkopen bent, leg het maar ne keer uit dan.
ohja en mocht ik nu de enige zijn waarmee je geregeld in de clinch gaat.. k heb hier nog al wel wat zien passeren van u zenne. Je bent rap op uw teen getrapt, zelfs al is de opmerking totaal niet persoonlijk bedoeld.
Omdat mensen een keuze moeten maken, diesel nu wegdoen en vervangen door benzine. of doorrijden of elektrisch. En aangezien er voor mij elektrisch geen betaalbaar alternatief is... das al. (lees: bedrag dat ik er voor overheb)
Voor onze euro 4 met roetfilter van 2005 hebben we nog € 9750 gekregen... 520d
Wie gaat er hier een euro 5 diesel wegdoen voor een polestar1... om milieubewust te rijden en het stad in te mogen.
Het kan goed zijn dat tegen 2025 de tweedhandswaarde van een diesel terug hoger is... buiten Europa blijven ze dieselen hoor... En het aanbod zakt...
Dieselsletten genoeg... maar goed uitgeruste wagens met degelijke motor en 'lage' km stand ? zoek ze maar tegen 2025.
Duidelijk geval van projectie... De golf gevoelige snaar. Iedereen die je argumenten weerlegt is een onnozelaar, merkgevoelig, draagt niets bij tot het gesprek. Kijk eerst in een spiegel... Eer je anderen iets verwijt. Heb ik je trouwens iets verweten?
Eerst mij vanalles verwijten en in dezelfde post vragen of je me iets hebt verweten .
Je hebt wel gelijk dat je met een euro 5 kan blijven doorrijden, ding is toch al lang compleet afgeschreven tegen 2025. 't was guyugy die zich er klaarblijkelijk zorgen over maakt.
Maar iemand die nu een wagen koopt, om welke reden dan ook (zoals ik, dit jaar), die gaat niet snel nog voor een euro 5 gaan.. tenzij als je bewust iets oud en goedkoop in aanschaf zoekt met de bedoeling van hem op te rijden, maar dat was bij mij al zeker niet het geval, en bij jou ook niet, anders kocht je geen X1 18i die even goed enorm afschrijft de eerste jaren.
Hoe verklaar je anders dat 95% van de diesel rijders, niet wist wat LEZ juist betekende… (nog steeds want er zijn reeds + 50.000 LEZ boetes in Antwerpen)
Terwijl de meeste benzine rijders dit wel wisten…(ook over de diesels)
Comment