Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Polestar 1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Waar wacht je op Sunking?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Een laadpaal voor de deur... maar ik hoef me vooralsnog geen zorgen te maken voor 2025
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Zelfs de dieselrijders euro 5 niet...
LEZ binnen te rijden.
Comment
-
Last edited by sunking; 07/11/2017, 19:47.
Comment
-
Bwa, een euro 5 diesel met een huidige waarde van €11000 of een nieuwe golf met waarde van €25000 wie gaat het meeste verliezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenVoor 2025 ?
Als tegen 04/2018 de diesel gelijk of duurder is als benzine, zal de euro van de man in de straat ook vallen...en kan men de duimschroeven stilletjes aandraaien...
Binnen +/- 3 jaar hebben de Duitsers hun EV voor de gewone man klaar en krijgen de diesel hun doodsteek... van de wet van vraag en aanbod
Het Duits milieu agentschap, doet nu al voorstellen om Euro 6 op straat te controleren en aan de ketting te leggen... (wil strengere normen voor 01/2018, alleen Euro 5 is niet voldoende)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenBwa, een euro 5 diesel met een huidige waarde van €11000 of een nieuwe golf met waarde van €25000 wie gaat het meeste verliezen...
Mij goed hoor, financieel gezien doe je er wellicht goed aan om uw huidige op te rijden want ge hebt de afschrijving al achter de rug. Alhoewel ik betwijfel of den uwe in 2020 nog meer dan 3-4k gaat waard zijn, en 11k krijgde er nu ook al ni meer van.
Maar het enige wat ik zei, is dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Last edited by sunking; 07/11/2017, 21:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIk bedoelde met 'voor' niet 'vroeger dan', maar zoals bijvoorbeeld in 'ik ben zenuwachtig voor het examen volgende maand'.
https://www.taaltelefoon.be/vóór-voor-vòòr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenOnnozelaar. Dat er met u ni serieus te discuteren valt, wist ik al langer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenOnnozelaar. Dat er met u ni serieus te discuteren valt, wist ik al langer...
Comment
Comment