Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polestar 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    Voor jou, de gewone man, is er reeds de nissan leaf, hyundai ioniq en de opel ampera-e
    Waar wacht je op Sunking?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Waar wacht je op Sunking?
      Een laadpaal voor de deur... maar ik hoef me vooralsnog geen zorgen te maken voor 2025

Comment

Een laadpaal voor de deur... maar ik hoef me vooralsnog geen zorgen te maken voor 2025
        Zelfs de dieselrijders euro 5 niet...

Comment

Zelfs de dieselrijders euro 5 niet...
          Er zal alleszins betaald moeten worden om met een euro 5 diesel een
          LEZ binnen te rijden.

Comment

• Voor 2025 ?

Comment

• Ik bedoelde met 'voor' niet 'vroeger dan', maar zoals bijvoorbeeld in 'ik ben zenuwachtig voor het examen volgende maand'.

Last edited by sunking; 07/11/2017, 19:47.

Comment

• Tegen dan hebde gij ook al lang n'een anderen otto Ge vernieuwt ook graag eens...

Comment

• da's waar, maar ik durf hopen dat de mijne rond pakweg 2020-2022 beter verkoopbaar zal zijn dan een E5 diesel

Comment

• Die kans is groot ja

Comment

• Bwa, een euro 5 diesel met een huidige waarde van €11000 of een nieuwe golf met waarde van €25000 wie gaat het meeste verliezen...

Last edited by ; 07/11/2017, 20:17.

Comment

Voor 2025 ?
                        Nu niet, maar binnen enkele jaren zullen de LEZ normen, onvermijdelijk strenger worden, want de steden kunnen die EU boetes niet betalen...

Als tegen 04/2018 de diesel gelijk of duurder is als benzine, zal de euro van de man in de straat ook vallen...en kan men de duimschroeven stilletjes aandraaien...

Binnen +/- 3 jaar hebben de Duitsers hun EV voor de gewone man klaar en krijgen de diesel hun doodsteek... van de wet van vraag en aanbod

Het Duits milieu agentschap, doet nu al voorstellen om Euro 6 op straat te controleren en aan de ketting te leggen... (wil strengere normen voor 01/2018, alleen Euro 5 is niet voldoende)

Jürgen Resch ist Geschäftsführer der Deutschen Umwelthilfe (DUH). Er äußert sich zu den Vorschlägen aus Bielefeld, die Luftqualität in der City zu verbessern, zu Klagen und zur Wahl der Messpunkte

Comment

Bwa, een euro 5 diesel met een huidige waarde van €11000 of een nieuwe golf met waarde van €25000 wie gaat het meeste verliezen...

En uw punt is? Dat gij liever met een oude bak blijft rijden, zonder de moderne leuke snufjes die ik heb?
                          Mij goed hoor, financieel gezien doe je er wellicht goed aan om uw huidige op te rijden want ge hebt de afschrijving al achter de rug. Alhoewel ik betwijfel of den uwe in 2020 nog meer dan 3-4k gaat waard zijn, en 11k krijgde er nu ook al ni meer van.
                          Maar het enige wat ik zei, is dat ik me geen zorgen hoef te maken.
                          Last edited by sunking; 07/11/2017, 21:05.

Comment

• Precies een gevoelige snaar geraakt...
                            hahaha
                            En van verkopen ken je precies ook niet veel.
                            Last edited by ; 07/11/2017, 22:24.

Comment

• Onnozelaar. Dat er met u ni serieus te discuteren valt, wist ik al langer...

Comment

Ik bedoelde met 'voor' niet 'vroeger dan', maar zoals bijvoorbeeld in 'ik ben zenuwachtig voor het examen volgende maand'.

https://www.taaltelefoon.be/vóór-voor-vòòr
                                Ik heb het dan ook nu over uw voor.... Ik vraag gewoon ook voor 2025. Met de smartphone krijg ik niet anders getypt.

Comment

Onnozelaar. Dat er met u ni serieus te discuteren valt, wist ik al langer...
                                  Insgelijks, is ook een typische uitspraak voor...

Comment

• Ga maar wat zeveren in uw neurotische dwang topic.

Comment

• Is meer een topic voor u...

Comment

Onnozelaar. Dat er met u ni serieus te discuteren valt, wist ik al langer...
                                        Ik neem geen partij maar was gisteren het woordje zuur niet zeer beledigend lol ? No hard feelings hoor, zit hier gewoon te lachen

Comment

• nja dit is gewoon onze traditionele wekelijkse moddercatch, niks van aantrekken, veel plezier gewenst en pak gerust een zakje chips erbij.

Comment

Working...
                                          X