Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7 2018
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
En wat is dat links naast het stuur, een "asbak-lade voor sigaar rokers.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender
Wat een verschrikkelijk lelijk interieur, alle schermen zitten ook veel te laag.
En wat is dat links naast het stuur, een "asbak-lade voor sigaar rokers.
Zit bij de meeste VAG auto's er standaard op.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAllé man, ik vind dat net wel mooi Zeker in een donkere kleur.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Wat een verschrikkelijk lelijk interieur, alle schermen zitten ook veel te laag.
Bij de vorige was dit toch meer in het gezichtsveld?
Op dat vlak doet BMW toch beter
Nog even wennen, vooral met de achterkant weet ik het nog niet echt....
Zal wel mooie verschijning zijn
Comment
-
Ik las laats dat een autonome auto, technisch geavanceerder is dan een vliegtuig, dat geeft al aan waar het heen gaat met auto elektronica.
Ik wil niet eens mee maken als dat storingen gaat geven, met de elektrische stuur en rem inrichting, om er maar 2 te noemen.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenziet er niet hetzelfde uit als de A5 en is zeker niet minder mooi dan de vorige dus alleen maar positief! binnenin is niks voor mij, geen aanraakschermen voor mij in een auto
Gewoon met stuur knopjes of centrale knop door een menu veel better.
Ik erger me al kapot aan het schoonhouden van mijn iPhone scherm, met al die vinger afdrukken.Last edited by The Pretender; 21/10/2017, 17:32.There are Pretenders among us.....
Comment
Comment