Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat een gemekker hier zich over die te laag geplaatste units. Je hebt toch virtual cockpit genomen mag ik hopen als je zoiets besteld? 85% van al wat je kan of moet bedienen kan toch via je stuur of via audio.
    Interieur is toch een designbreker. MB deed het hen al voor maar bij BMW lopen ze nu toch wel een beetje achter vind ik.
    Wel nog nooit zo'n mooie moderne velgen gezien de laatste jaren bij Audi. Ze gaan het misschien toch nog leren.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      [B]
      Opvallend genoeg is er nog niet veel te kiezen op motorengebied. De A7 Sportback is er alleen met de 3.0 V6 TFSI,
      Wat is daar zo vreemd aan? Voor mij is dat logisch…
      • De V6 3.0 D is kunnen ze immers niet meer sjoemel-vrij op de markt brengen. (voor Porsche ook niet)
      • Door hun onderlinge (sabotage) afspraken, met de andere Duitse premium merken, ligt er immers geen performante hybride en /of basis benzine in de rekken, want hun ingenieurs waren bezig met het museum te renoveren…
        • Intussen zijn ze wel zelf klokkenluider, om de zware Duitse boete te ontlopen, niet echt sympathiek...
      Voorsprong door techniek, ’t wordt tijd dat ze hun radiospotjes, ook eens renoveren…
      • Misschien zal Mutti Merkel, hen dat ook weer moeten uitleggen…

Mooi model trouwens, maar A7, A5, A6, A4 wie ziet het verschil nog, als je uw bril niet op hebt…

Comment

Alsof dat de enige motor gaat zijn.

En die 3.0 tdi komt er ook in te liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Wat is daar zo vreemd aan? Voor mij is dat logisch…[LIST][*]De V6 3.0 D is kunnen ze immers niet meer sjoemel-vrij op de markt brengen. (voor Porsche ook niet)
          Looool, zou niet weten waarom niet, geen één van onze beiden 3.0L motoren bevat sjoemelsoftware. Als "ze" het nog de moeite vinden gaat die er zeker nog komen in komen hoor.

Mooi model trouwens, maar A7, A5, A6, A4 wie ziet het verschil nog, als je uw bril niet op hebt…
          Denk dat je dan toch eens naar de Pearl moet gaan want zie in een A7 weinig gelijkenissen met de anderen feitelijk. Of zie jij het verschil duidelijk in je achteruitkijkspiegel als er een BMW aankomt, of een MB of een Volvo, of een...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Looool, zou niet weten waarom niet, geen één van onze beiden 3.0L motoren bevat sjoemelsoftware. Als "ze" het nog de moeite vinden gaat die er zeker nog komen in komen hoor.

Denk dat je dan toch eens naar de Pearl moet gaan want zie in een A7 weinig gelijkenissen met de anderen feitelijk. Of zie jij het verschil duidelijk in je achteruitkijkspiegel als er een BMW aankomt, of een MB of een Volvo, of een...
            Vertaling:
            Audi (VW) tapt voor zijn modellen altijd uit hetzelfde vaatje, zo behouden de oude modellen langer hun waarde, maar een niet autokenner (+/- 60% van de mensen) ziet wel niet het verschil met het oude model….

Een collega dacht dat de gewassen A4 (+/- 8 jaar) een nieuwe auto was t.o.v. de vuile (2 maand oud) A5 van een andere collega….

Comment

Dat is inderdaad een voordeel hij Audi, als je een model van de eerste reeks koopt rijdt je 10/12 jaar met een wagen die niet verouderd lijkt. Je moet hem wel regelmatig wassen...

Comment

benieuwd als ze met die doorlopende achterlichten nu ook hun kleutertuin knipperlichtjes van helemaal in het midden tot aan de zijkant laten 'uitrollen'.

dan zou het helemaal kinderachtig hilarisch worden!
                vind het nu echt al belachelijk eruit zien.

overigens zag ik laatst een citroen ds3 die het ook had, van voor. was me behalve bij audi (en recent vw) nog niet eerder opgevallen

Comment

Klopt dat wel dat niet-autokenners 60 procent van de bevolking uitmaken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                    benieuwd als ze met die doorlopende achterlichten nu ook hun kleutertuin knipperlichtjes van helemaal in het midden tot aan de zijkant laten 'uitrollen'.

vind het nu echt al belachelijk eruit zien.

overigens zag ik laatst een citroen ds3 die het ook had, van voor. was me behalve bij audi (en recent vw) nog niet eerder opgevallen
                    ah ondertussne in dat videoke gezien dat het wel veel langer uitrolt dan bij andere audi's, maar gelukkig niet helemaal vanuit het midden.
                    dat is toch echt absurd wat ze er allemaal mee uitsteken. echt 90% marketing
                    en dan zoveel jaren geld uit de zakken geklopt voor xenon upgrades, waar je niets meer van hoort momenteel.

die laser verlichting komt wel steeds meer terug laatste tijd, eens opzoeken hoe dat net werkt. ken er nog niet veel van.

Comment

Vertaling:
                      Audi (VW) tapt voor zijn modellen altijd uit hetzelfde vaatje, zo behouden de oude modellen langer hun waarde, maar een niet autokenner (+/- 60% van de mensen) ziet wel niet het verschil met het oude model….

Een collega dacht dat de gewassen A4 (+/- 8 jaar) een nieuwe auto was t.o.v. de vuile (2 maand oud) A5 van een andere collega….
                      Volgens mij schrijf je hier gelijk 2 niet te onderschatten voordelen neer.
                      Last edited by Metaxa; 22/10/2017, 22:56.

Comment

Het idee is niet nieuw, de Ford Thunderbird van 1967 had dat al, weliswaar met gloeilampen...
                        Last edited by guyugy; 22/10/2017, 22:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Het idee is niet nieuw, de Ford Thunderbird van 1967 had dat al, weliswaar met gloeilampen...
                          https://youtu.be/XaDyx27qb9w
                          interssant!! wist ik niet. danku!

Comment

Ik vind het een hele verbetering. Op mijn huidige A6 toch als ik dit vergelijk met de armtierige pinkertjes op een C5/6 versie. Dit moet dus helemaal super zijn. Als iedereen ze nu ook nog gaat gebruiken zoals het hoort...

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Comment

Vergelijk oud en nieuw,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

geef mij maar de nieuwe als je de vergelijking zo ziet.
                                  lets have some more member berries

Comment

Nieuwe ziet er voor mijn op elke manier beter uit, behalve "frontaal zijaanzicht". Daar wint de oude voor mij. Maar al de rest de nieuwe. Geen twijfel mogelijk. Benieuwd aan het worden naar de prijzen.

Aftellen naar 2020 en naar de finale versie van de nieuwe fiscale regeling en we kunnen beginnen... Nieuwe A7, nieuwe A8, Panamera, Cayenne, nieuwe X6, nieuwe 6, S Coupe, nieuwe quatro porte,.... Grrrr..... Verdorie zeg, heb de i8 nog maar 7 maand, nog iets van een 3 jaar. Worden lange jaren!!

Comment

Er zijn nog een paar merken die deze leuke 'Spielerei' voeren, maar die zie je niet zo veel rondrijden:

Ford (afhankelijk van model en uitrusting)
                                      Peugeot (afhankelijk van model en uitrusting)
                                      Toyota C-HR (afhankelijk van uitrustingsversie)
                                      Lexus op RX, nieuwe LS en gefacelifte NX

Comment

De nieuwe buitenkant verkies ik ook boven de oude, ook al vond ik de oude ook al één van de meest te smaken Audi modellen omwille van z'n wat originelere lijn.

Dat dashboard vind ik precies in de oude toch ietsje eleganter ogen. Het nieuwe toont natuurlijk iets moderner, maar ik blijf erbij dat die centrale schermen te laag geplaatst zijn en te ver uit het gezichtsveld.

Comment

Mjah... Met virtual cock-pit en head-up display heb je die 2 schermen natuurlijk zo goed als niet nodig. Enkel om je chauffage wat te verzetten, maar bon, dat doe je ook al niet te veel. Airco op auto stand en hupla.

Comment

Working...
                                          X