Een origami-auto?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7 2018
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenMjah... Met virtual cock-pit en head-up display heb je die 2 schermen natuurlijk zo goed als niet nodig. Enkel om je chauffage wat te verzetten, maar bon, dat doe je ook al niet te veel. Airco op auto stand en hupla.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenDie virtual cockpit is wel heel duidelijk hoor. Heb die samen met de HUD op de Q7. Dan heb je het scherm in het midden eigenlijk niet nodig
EDIT: LOL... Herken die plaats goed. Langs de Schelde tussen A'pen L.O. and Temse... Ik passeer vrij regelmatig bij U met de koersfiets. :-)Last edited by Yves_0016; 25/10/2017, 12:18.
Comment
-
Toch enkele mensen hier die ervaring hebben met wat ik precies bedoel. In principe heb je dus inderdaad je centraal geplaatst scherm op/onder je dashboard niet nodig. Ik heb het virtual cockpit niet op mijn Allroad maar in onze Q7 is dit toch super handig merk ik. Heb dit alvast op mijn volgende ook besteld en daar kan je het centrale scherm ook nog netjes laten verdwijnen.
Ik zou het op deze nieuwe A7 alvast ook nemen en zeker niet erg vinden dat het centrale bovenste scherm beetje onder je gezichtsveld staat. Het zou er voor mij zelfs niet moeten zijn.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHLAls je een HUD hebt kijk je bijna nooit meer naar het scherm. Dat is denk ik bij alle auto's zo. Ik vermoed dat dit hier ook de bedoeling is ?
HUD moet ik trouwens niet hebben. Heb dat na een kwartier al afgezet. Je tuurt daar naar in de diepte maar vergeet verder te zien dan wat je zou moeten zien.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Dat virtual dashboard lijkt me inderdaad duidelijker dan ik vermoedde. Enige nadeel is dat passagiers niet mee kunnen volgen als er in de toekomstige evoluties geen centraal scherm meer zou zijn. Maar waarom is dat eigenlijk nodig?
Anyway, net als bij een HUD zullen er voor- en tegenstanders zijn, vermoed ik.
Comment
-
Het is inderdaad wel mooi, maar de madam van mijn eerste GPS (ingebouwd enkel met pijltjes in mijn Blaupunkt autoradio) bracht mij even feilloos op mijn bestemming. En ik bleef dan op de baan letten in de plaats van op een eigenlijke nutteloze kaart te staren. Ik vind voice recognition nuttiger, maar wie onthoudt al deze commando’s ? De nieuwe technieken kunnen heel veel, maar de doorsnee Belg blijft bellen met zijn GSM in de hand
Comment
-
Dat was de tijd van eerste GPS’en, 18 jaar geleden, met pijltjes op de radio ipv van de zender... én de beroemde madam in de luidsprekers.
Maar het werkte prima ! Pas nadien kwam de Garmin met minischerm en kaart, het was maar marginaal beter maar wel was er dan de werkelijke snelheid met de satellieten. Ik vind de kaart en de gebouwen in 3D een beetje spielerei... Ja nu, ik heb de tijd gekend dat het nuttig was wat aardrijkskunde te kennenLast edited by guyugy; 27/10/2017, 16:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
TOP!!
EDIT: LOL... Herken die plaats goed. Langs de Schelde tussen A'pen L.O. and Temse... Ik passeer vrij regelmatig bij U met de koersfiets. :-)
...
Nog een ander zicht op de virtual cockpit. Is wel al een tijd geleden. Ondertussen de 30.000 Km gepasseerd.
Comment
Comment