Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x2 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw x2 (2018)

GELEKT: BMW X2

NIEUWE STRIJDER IN DRUK SEGMENT

Voor de officiële onthulling weten we al hoe de gloednieuwe BMW X2 eruitziet.

Vorig jaar september maakten we al kennis met de BMW Concept X2, maar nu lijkt het model echt klaar om de strijd aan te gaan in de drukke wereld van de cross-overs. Het model kan worden gezien als een X1 met een sportiever getekende koets, gekenmerkt door een aflopende daklijn. Toch heeft de nieuwe telg een eigen ontwerp gekregen die we nog niet kennen van BMW. De X2 staat net als de X1 en de 2-serie Active Tourer op het UKL-platform.

Vanbinnen heeft de X2 veel weg van zijn kleinere broer. Op de foto's zien we daarnaast al gelijk het interieur met M-pakket, gekenmerkt door de blauwe details en sportievere stoelen. Waarschijnlijk wordt later vandaag de cross-over officieel aan het publiek gepresenteerd. Dan weten we meer over de X2 . (Via: Top Rider)

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Not bad at all! Blits kleurtje

Comment

Comment

Wat is de meerwaarde tov de x1?

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

De meerwaarde? Wss gewoon de hogere prijs.

Vraag me af of die koffer nu groter is als de X1

Comment

Wat een lelijk hok.
              There are Pretenders among us.....
              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Hahahaha, wat zijn die aant uitsteken in München?
                Er zo Koreaans mogelijk er proberen uitzien ofzo?

En dan die badge op de zijkant, om de leaserijder nog meer het premium gevoel te geven :'-)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Hahahaha, wat zijn die aant uitsteken in München?
                  Er zo Koreaans mogelijk er proberen uitzien ofzo?

En dan die badge op de zijkant, om de leaserijder nog meer het premium gevoel te geven :'-)

da's niet nieuw hé, das retro

Comment

Rijdt ongetwijfeld even twijfelachtig als een X1, maar zullen er wel meer € voor kunnen vragen. Deze heeft immers 4 logo's.
                    Koffer is trouwens kleiner dan een X1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
                      da's niet nieuw hé, das retro

Origineel is altijd beter.. nu is het een schande voor hun geschiedenis

Comment

Ja ja namaz, je krijgt je gelijk en het laatste woord.
                        Niet normaal meer... Hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
                          Wat laatste woord? Ik geef gewoon mijn mening. Als deze auto wel u smaak is dan is dat u goed recht. De mijne is het niet dus ik schrijf dat hier en daar heeft geen enen zich mee te moeien.

Comment

Wat een ingesteldheid op een openbaar forum... Schrijf het dan niet. Niemand mag zich moeien...zucht. Besef je dit zelf niet, dat zo een uitspraken sociaal niet aanvaard zijn.

Comment

Wat een ingesteldheid op een openbaar forum... Schrijf het dan niet. Niemand mag zich moeien...zucht. Besef je dit zelf niet, dat zo een uitspraken sociaal niet aanvaard zijn.
                              Alle het moet dus allemaal rozengeur en manneschijn zijn, uwen beste vriend is toevallig niet Xi Jinping?

En uitspraken die niet sociaal aanvaard zijn? Je beseft toch dat we hier over een auto bezig zijn he? Maar het is goed, bij deze oprecht mijn excuses aan de BMW X2, hij kan er ook niet aandoen dat ze hem zo gemaakt hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                Loooool, die jongen schrijft amper 2 (terechte, en nog beleefde) bijdragen neer.
                                Met het verkeerde been uit bed gestapt misschien Dirk?
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

T'is eens wat anders.....zo een Duitse visie op Koreaans design. Ik ga alvast ergens anders shoppen volgende keer. Concept X2 zag er nochtans veelbelovend uit.

Comment

Altijd BMW liefhebber geweest, maar wat ze de laatste tijd uitbrengen...

Is echt niet geslaagd... Zal misschien wel goed rijden

Comment

Oh oh oh, sarcasme troef mag ik hopen?

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

NU OFFICIEEL: DE BMW X2

EIGEN GEZICHT

Eerder druppelde deze hagelnieuwe X2 al te vroeg het internet op. Nu heeft BMW zelf alle informatie vrijgegeven van zijn nieuwste SUV.

Wat in 2016 begon met de X2 Concept is vandaag opgedroogd als een model waarmee BMW ook de X1 van een alternatief voorziet met een sterker aflopende daklijn. Waar de X6 en X4 overduidelijk broertjes zijn van respectievelijk de X5 en de X3, staat de X2 designtechnisch meer op eigen benen.

BMW laat overigens een groot deel van het uiterlijk van de X2 Concept intact. Zelfs de BMW-beeldmerken op de C-stijlen hebben de overgang van studiemodel naar productierijpe auto overleefd. Opmerkelijk is de vorm van de nierengrille op de neus van de X2. De nieren zijn meer trapeziumvormig dan we van BMW gewend zijn. Full-ledkoplampen zijn optioneel. Aan de achterzijde zijn lichtunits gemonteerd met de bekende L-vormige led-invulling. De gele (Galvanic Gold) en blauwe (Misano Blue) lakkleur die je op de foto's ziet, is door BMW nog niet op een ander model toegepast. Standaard vullen 17-inch metende wielen de ietwat hoekige wielkasten op.

BMW kiest de X2 uit om de nieuwe uitvoering Model M Sport X te introduceren, een variant waarop uiterlijke kenmerken van zowel BMW's M- als X-modellen samenkomen. De Sport X-variant is vanbuiten te herkennen aan diverse zilverkleurige inzetstukken. Overigens blijft een M Sport-uitvoering gewoon leverbaar. Zowel de M Sport als de M Sport X zijn standaard voorzien van het sportonderstel en van 19-inch metend lichtmetaal. Dynamic Damper Control en 20-inch grote wielen zijn optioneel. Vanbinnen worden deze twee uitvoeringen aangekleed met Alcantara met contrasterende stiksels. Het ontwerp van het dashboard komt overeen met dat van de X1. De bagagerumte van de X2 is met een inhoud van 470 liter 35 kleiner dan die van zijn broer.

De marktintroductie van de X2 staat gepland voor maart 2018. Op de bestellijst worden aanvankelijk alleen de 192 pk sterke sDrive20i, de 190 pk sterke xDrive20d en de 231 pk sterke xDrive25d geplaatst. Schakelen gaat in de benzineversie middels een zeventraps Steptronic-transmissie. Begin volgend jaar komt ook van vierwielaangedreven variant met deze benzinemotor beschikbaar. Rond die tijd wordt het motorenaanbod verder uitgebreid met de 140 pk sterke sDrive18i, de sDrive18d en de xDrive18d. X2's met een viercilinder zijn aan de achterzijde te herkennen aan de aan weerszijden van de achterbumper geplaatste uitlaatpijpen met een diameter van 9 centimeter. Let wel, dat is net zo dik als die onder een X6 M.

Comment

Working...
                                        X