Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x2 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook bij 1250- 1450 toeren?
    Is bij de Renault Tce pas vanaf 2000 toeren...
    Last edited by ; 02/11/2017, 18:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      Ook bij 1250- 1450 toeren?
      Is bij de Renault Tce pas vanaf 2000 toeren...
      Nee da's juist, was pas bij 2400 toeren...

Comment

• BMW Twoson !

Comment

• K snap hem niet

Comment

• Oeps.

Comment

• Net eens een configuratie gemaakt en met een aantal opties zit je al duurder dan een basis 5reeks. Wat een duur ding!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sprinkler Bekijk Berichten
                Net eens een configuratie gemaakt en met een aantal opties zit je al duurder dan een basis 5reeks. Wat een duur ding!
                https://nl.wikipedia.org/wiki/Eureka_(uitspraak)

sommige wisten dat 2300 jaar geleden al...

Comment

• Sommigen hebben er het geld wel voor over, zal wel een markt voor zijn. Er zijn nu eenmaal mensen die hun vrouwke allen het beste geven lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                    Sommigen hebben er het geld wel voor over, zal wel een markt voor zijn. Er zijn nu eenmaal mensen die hun vrouwke allen het beste geven lol
                    De eerste vrouw is een werkpaard, de tweede (of derde) een luxepaard.

Comment

• Daarnet een witte op een oplegger op de A11 gepasseerd. Dat ziet er in het echt dus super uit. Vrij klein, gedrongen en breed. Zelfs logo in de flank viel mee. Zag er een pak moderner uit dan de X1’s die er ook opstonden. Wordt een hit voor bmw.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Kloppen die verhoudingen wel, want de meesten hebben een trapje nodig om het dak te kuisen... Diene mens zijn oksels zijn gelijk met het dak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                            Kloppen die verhoudingen wel, want de meesten hebben een trapje nodig om het dak te kuisen... Diene mens zijn oksels zijn gelijk met het dak...
                            Zou bijna 1.53 m hoog zijn
                            https://directlease.be/DLBe/nl/lease...036?reset=true

Comment

• 6 cm lager dan een 2 AT.

Comment

• Vorige week er enkele op een vrachtwagen gezien, en leek me redelijk banale wagen... (denk dat het redelijk standaard uitgeruste waren)

Een "gewone" X1 vind ik persoonlijk beter kloppen qua lijn, en nog redelijk mooi

Comment

• Edit.

Last edited by Jocar; 05/02/2018, 14:39.
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Blijf het maar een raar model vinden

In profiel is het echt zelfde concept als een GLA...

Comment

• Goh ja, dienen gele (gouden? of whatever) vind ik precies toch niet mis. Maar een wagen moet je eigenlijk eens in't verkeer zien. In de showroom heb je altijd een ander effect vind ik.

Comment

• Ja ik vind het straf dat ze zo'n model kunnen slijten. Is precies of ze ne facelift van de x1 tegelijkertijd proberen te verkopen met het vorige model.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X