Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x2 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
    blijf erbij die x2 is een platgestampte x1, trekt op geen reet, geef mij maar mijn x3 m40i
    Ik vind al die X-en van BMW juist wel op een lelijke dikke reet trekken.

Comment

• ik vermoed dat jij een bmw hater bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichten
        ik vermoed dat jij een bmw hater bent
        Dat is een zeer voorbarige conclusie die jij trekt enkel omdat ik de BMW- X series niet moeders mooiste vind?
        Bovendien: hoe kunt ge nu een blik op wielen haten? Dat blijft een stuk ijzer en plastic, eender welk logo er op kleeft.

Comment

• Golvas Planché en Smellekens P.... goede vriendjes, herkenbaar taalgebruik, joined 1 week ago, elk 2 posts om Darksky uit z'n tent te lokken, duidelijk geen autofanaten,...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
              Golvas Planché en Smellekens P.... goede vriendjes, herkenbaar taalgebruik, joined 1 week ago, elk 2 posts om Darksky uit z'n tent te lokken, duidelijk geen autofanaten,...
              mij niet vergeten hee!

Comment

• mocht het dan nog allemaal nuttige commentaar zijn, zou zo erg allemaal niet zijn

Comment

• Het feit of iets al dan niet als zijnde nuttig wordt ervaren, is dan ook een volkomen subjectief gegeven.

Comment

• Sommigen vinden hun eigen bijdrage zo nuttig dat ze ze 100 keer herhalen.

Comment

• Logisch feit, want is en blijft een subjectief gegeven.

Comment

• nogal een geluk dat je niet steeds over een driecilinderke begint hé sunking, zal de mijne in twee zagen, dan heb ik er ook eentje

Comment

Golvas Planché duidelijk geen autofanaat,...
                          Toch wel, gewoon al door hier in deze topic mijn gedacht te geven. Simpel. Een X3 dat is voor mij een SUV, de X2 is een hatchback met grote (misvormde) wielkasten o.a.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                            Sommigen vinden hun eigen bijdrage zo nuttig dat ze ze 100 keer herhalen.
                            Hier heb je wel gelijk in ja...

Comment

• x2 is een patgewalste x1 (1000ste herhaling)

Comment

• wat kan er keer in een m40i?

Comment

• Een x1 met in de koffer een platgewalste x2?

Comment

• Darksky heeft gelijk. De X2 trekt op geen reet. Als echte autoliefhebber ben ik het met zijn nuttige bijdrage volkomen eens.

Comment

• "Met dat van die reet ben ik helemaal dakkoort"

"Ik vind al die X-en van BMW juist wel op een lelijke dikke reet trekken. "

"De X2 trekt op geen reet."

Duidelijk:... we hebben hier te maken met een retenlover. Dat kan, ik ga hierom niet discrimineren. Ieder zijn voorkeur.

Comment

• Green , ik denk dat Smellekes graat reten heeft, daarom zijn lange rode tong?

Comment

"Met dat van die reet ben ik helemaal dakkoort"

"Ik vind al die X-en van BMW juist wel op een lelijke dikke reet trekken. "

"De X2 trekt op geen reet."

Duidelijk:... we hebben hier te maken met een retenlover. Dat kan, ik ga hierom niet discrimineren. Ieder zijn voorkeur.
                                          Gruun horzelke, een reet is een reet man. Bij het ontwerp van de X2 zijn 'ze' ook niet kieskeurig geweest.

Comment

Working...
                                          X