Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x2 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2Dat dashboard design wordt nu echt wel afgezaagd, BMW. Beetje creativiteit graag
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenDat dashboard design wordt nu echt wel afgezaagd, BMW. Beetje creativiteit graag
Ben helemaal niet voor SUV toestanden, maar toegegeven, esthetisch is het geslaagd.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWat een ingesteldheid op een openbaar forum... Schrijf het dan niet. Niemand mag zich moeien...zucht. Besef je dit zelf niet, dat zo een uitspraken sociaal niet aanvaard zijn.
Vrije meningsuiting geldt voor iedereen, vind jij deze X2 geweldig, gooi het dan gerust in de groep.
Mijn persoonlijke mening is dat BMW een beetje de weg kwijt is, jammer voor wat ooit een behoorlijk puur merk was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMottige klokken ??
Moeten ze dan echt alles overboord gooien... dat hoort voor mij bij het auto rijden: twee (of soms zelfs maar één ) ronde klokken voor uwe neus, voor de rest niets meer vandoen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik kan hem ook wel smaken. Het feit dat hij "Koreaans" lijkt, is voor mij eerder een compliment dan een belediging tegenwoordig trouwens. De laatste Kia modellen zien er allemaal gelikt uit.
Toch ook wel benieuwd naar de prijzen en de looks in een iets minder flashy livrei.
Als de X1 al zo'n verkoopstopper is, gaat deze zeker niet onderdoen, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk kan hem ook wel smaken. Het feit dat hij "Koreaans" lijkt, is voor mij eerder een compliment dan een belediging tegenwoordig trouwens. De laatste Kia modellen zien er allemaal gelikt uit.
De tijd dat de Koreanen Europese auto's kopieerden is lang voorbij, eerder andersom tegenwoordig. Helaas blijven de vooroordelen nog bestaan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMottige klokken ??
Moeten ze dan echt alles overboord gooien... dat hoort voor mij bij het auto rijden: twee (of soms zelfs maar één ) ronde klokken voor uwe neus, voor de rest niets meer vandoen.
Smaken verschillen natuurlijk, maar heb het nu op de Tiguan en dat is gewoonweg zalig met de navigatie tussen de klokken. Kan ni meer zonder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk kan hem ook wel smaken. Het feit dat hij "Koreaans" lijkt, is voor mij eerder een compliment dan een belediging tegenwoordig trouwens. De laatste Kia modellen zien er allemaal gelikt uit.
Toch ook wel benieuwd naar de prijzen en de looks in een iets minder flashy livrei.
Als de X1 al zo'n verkoopstopper is, gaat deze zeker niet onderdoen, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Niet aanvaard door jou staat niet gelijk aan "sociaal niet aanvaard" in het algemeen.
Vrije meningsuiting geldt voor iedereen, vind jij deze X2 geweldig, gooi het dan gerust in de groep.
Mijn persoonlijke mening is dat BMW een beetje de weg kwijt is, jammer voor wat ooit een behoorlijk puur merk was.
Comment
Comment