Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x2 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Je klint een beetje, alsof je ook zo'n logo links en rechts op je kop hebt hangen
    Last edited by sunking; 27/10/2017, 09:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ne kennis van mij had m deze morgen op FB gepost (hij is verkoper bij BMW) en vroeg hem al wat het verschil was met de X1. Antwoord: 'Sportieveree look'. En toen ik aangaf dat daar dan een dikkere prijs tegenover staat, was zijn antwoord: 'Maar €1500 duurder'
      Da's toch ni veel ? Voor iemand die dit model nu graag ziet kan dit toch geen bezwaar zijn ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
        Je klint een beetje, alsof je ook zo'n logo links en rechts op je kop hebt hangen
        Hahaha, da's wel grappig uit uwe mond lol...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Hahaha, da's wel grappig uit uwe mond lol...
          geef toe, er dsguilt toch wel een golfje vwaarheid in mijn uitsipraak.

Comment

Kom er ni in tussen

Comment

's goe want moeien wordt hier niet getolereerd

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Zeer geslaagde BMW ! Die gaan we vaak zien. Wel weinig PK in benzine, zonde...

Comment

Niet mijn ding net zoals de x4 .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                      Moei u niet, met uw mottig hok. jij hebt je hier niet te moeien.
                      Das het gedeelte, waar ik het moeilijk mee heb... voor de rest mag iedereen zijn mening roepen...
                      Wat ik uiteindelijk ook doe... En dan verwijten dat ik bmw kleppen op heb? Ik schrijf meestal positieve commentaar hier op alle merken en modellen. Het negatieve zit niemand op te wachten... remember... conclusie, waar discutieren we eigenlijk over...
                      Last edited by ; 28/10/2017, 04:05.

Comment

Mooie auto.

Comment

De lancering van het nieuwe model is voorzien op 3 maart 2018. De BMW X2 kent zijn wereldpremière op het Autosalon van Detroit (NAIAS) dat plaatsvindt vanaf 14 januari 2018. Tezelfdertijd zal de wagen in Closed-Room worden voorgesteld op het Autosalon van Brussel vanaf 10 januari 2018.
                          Gepositioneerd als « The Cool Rebel » vertoont de BMW X2 een stoer, extrovert, sportief en vooral ongezien karakter. De integratie van het BMW logo in de C-stijlen is een knipoog naar enkele historische coupés van ons merk. Deze SAC (Sport Activity Coupé) kan worden uitgerust met lichtmetalen velgen tot 20’’, hetgeen de dynamische look van de wagen nog versterkt. Het interieur kan naar eigen smaak gepersonaliseerd worden dankzij verschillende inleglijsten en binnenbekledingen. Naast het Model M Sport is ook het Model M Sport X voor de eerste keer beschikbaar. Het Model M Sport X omvat heel wat afwerkingselementen in Frozen Grau, die het sportieve karakter van het M sportpakket gaan versterken en tegelijk ook het off-road aspect van de wagen gaan accentueren.
                          In vergelijking met de X1 (F4 is de X2 79 mm korter en 72 mm lager. Beide wagens zijn even breed en hebben dezelfde wielbasis. Het koffervolume van de X2 bedraagt slechts 35 liter minder dan deze van de X1. De X2 vertoont een sportiever rijgedrag dankzij de dynamischere afstelling van het chassis en een directere stuurinrichting.
                          De BMW X2 is standaard o.a. uitgerust met de volgende uitrustingen:
                          • Multifunctioneel stuur
                          • Sportstuur
                          • Middenarmsteun vooraan
                          • Opbergpakket
                          • 17” lichtmetalen velgen
                          • Neerklapbare achterbank (40/20/40)
                          • Fluwelen tapijten
                          • ConnectedDrive Services
                          • Remote Services
                          • Desactivatie van de passagiersairbag
                          • Active Guard (botswaarschuwing met noodremfunctie)

Comment

sDrive18i MT € 32.100,- BTWi. => productie 03/2018
                            sDrive20i AT € 38.400,- BTWi.
                            xDrive20i AT € 40.450,- BTWi. => productie 03/2018
                            sDrive18d MT € 34.650,- BTWi.. => productie 03/2018
                            xDrive18d MT € 36.700,- BTWi. => productie 03/2018, AT niet beschikbaar
                            xDrive20d AT € 41.800,- BTWi.
                            xDrive25d AT € 47.200,- BTWi.

Comment

Zo ziet die er wel al een stuk beter uit, zou die in het echt willen zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Zo ziet die er wel al een stuk beter uit, zou die in het echt willen zien
                                Als je het schoon vraagt mag je in Bornem misschien even in z'n schuilhokje kijken , anderzijds geduld is een schone deugd

Comment

Ja, k'heb dat ook ergens gelezen Misschien in het BMW maandblad ? Weet het niet meer

Comment

Is reeds te configureren op de franse site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                      Is reeds te configureren op de franse site
                                      Nu ook op de Belgische , doch enkel sdrive 20i en xdrive20d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Moei u niet, met uw mottig hok. jij hebt je hier niet te moeien.
                                        Das het gedeelte, waar ik het moeilijk mee heb... voor de rest mag iedereen zijn mening roepen...
                                        Wat ik uiteindelijk ook doe... En dan verwijten dat ik bmw kleppen op heb? Ik schrijf meestal positieve commentaar hier op alle merken en modellen. Het negatieve zit niemand op te wachten... remember... conclusie, waar discutieren we eigenlijk over...
                                        sunking dit heb je gemist zeker... ik geef ook maar mijn mening. En als je verwacht dat je zomaar alles kan schrijven zonder reactie...

lelijk hok, moei u niet, ik doe en mag wat ik wil...

Comment

Working...
                                        X