Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x2 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vraag me meer en meer af waar het uitvinden van niches zal ophouden.. Niet alleen bij BMW hoor.
    Je neemt een X1, maakt het wat ronder, daklijn wat lager en wat minder bodemvrijheid ==> X2.
    IEen boutade uiteraard, maar het wordt soms echt op het randje...

Pas op. Ik vind beide mooie auto's en dat was bij BMW al weer even geleden.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Blijf er niets aan vinden. Zou dan nog pertinent voor de X1 kijken.

Comment

• 't is een beetje een platgeperste X1. Weet niet goed wat ik er van moet denken. Er zitten leuke elementen in. Maar die uitlaatpijpen op de laatste foto.. en in 't blauw ziet hem er minder goed uit dan in 't geel.

Comment

• En dat marketinggeneuzel. Be the one who dares. Dares to do what? Zijn geld uitgeven aan zoiets?

Comment

• Goh... zolang het verkoopt zullen ze er blijven maken hee. Ik las dat 30 procent van de klanten met een de showroom uit rijdt met een X model...
                Nu, ik vind ze in feite beiden wel iets hebben, enkel 1 dingske op die X2 staat mij niet aan, allé, in feite zijn 't twee dingskes . Zowel links als rechts, 't is erover...

Comment

• De meeste van die x'en, allez of andere merk varianten, zijn ook helemaal geen SUVs maar doodgewone kleine autootjes die 5cm opgekrikt zijn.

Comment

• BMW X2 sDrive20i M Sport In Misano Blue Looks Sportier Than It Should.

Meer Hier: https://www.carscoops.com/2018/02/bm...ooks-sportier/
                    There are Pretenders among us.....
                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Gamma begint reusachtig te worden eigenlijk... Zou 1 Belgische dealer alle BMW modellen tentoonstellen ? Zo ja, welke ? En heeft BMW ergens een showroom van de invoerder waar ze elk model tonen ? En nu ik toch bezig ben, sommigen doen testritten met M versies in D. Weet iemand waar dit is en hoe dit noemt ?

Comment

• Ik kom aan 48k voor een 20i en dan heb ik geenszins 'zot' gedaan in de configurator. Veel gekker moet het toch niet worden voor een auto van dit formaat...
                        Hoeveel particulieren gaan dit eraan geven?
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Gamma begint reusachtig te worden eigenlijk... Zou 1 Belgische dealer alle BMW modellen tentoonstellen ? Zo ja, welke ? En heeft BMW ergens een showroom van de invoerder waar ze elk model tonen ? En nu ik toch bezig ben, sommigen doen testritten met M versies in D. Weet iemand waar dit is en hoe dit noemt ?
                          Bij Van Avondt in Herent staat er toch wel gigantisch veel. Allemaal weet ik niet, maar zal niet veel schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                            Ik kom aan 48k voor een 20i en dan heb ik geenszins 'zot' gedaan in de configurator. Veel gekker moet het toch niet worden voor een auto van dit formaat...
                            Hoeveel particulieren gaan dit eraan geven?
                            Voor dat formaat van wagen is dat idd er wel over. Alhouwel hij in principe maar €1500 duurder zou zijn als een X1 liet ik me vertellen door een verkoper bij BMW. Ben in 2016 ook gaan zien voor een X1 en zat rond dezelfde prijs als de Tiguan, maar met een pak minder uitrusting. Had dan wel donkere ruiten, leder, navigatie en sportzetels. Dat was het zowat.

Maar hou er wel rekening mee dat er nog korting vanaf gaat. Ik krijg als bedrijfswagen 8,5% korting. Particulieren weet ik niet.

Comment

• Ja 't is dat, korting moet er nog af en zover ik meelees zijn er soms zaakjes te doen... Maar de concurrenten zitten ook in die prijsklasse tegenwoordig. Onder de 50k moette tegenwoordig niet zot meer doen.
                              Ik was ne keer binnen gegaan voor een Sante Fee (deed toen alle merken eens die me konden interesseren als ik mijn auto kocht) en ge zat direct in de prijsklasse van een redelijk uitgeruste Q5 toen. Was snel weer buiten.
                              Uiteindelijk (ik was niet merkgebonden of echt modelgebonden) kon je hier en daar wel eens een zaakje doen als ze al wat langer op de markt waren. Maar juist op de markt is het moeilijk om een schone korting te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Bij Van Avondt in Herent staat er toch wel gigantisch veel. Allemaal weet ik niet, maar zal niet veel schelen.
                                Herent, heel groot dan ? Zal eens op de site kijken. Was al in de drie vestigingen van Monserez, gigantische showroom maar die mensen konden ook onmogelijk elk model showen. Misschien bij interesse dat er nog auto's stonden op de parking of zo... Maar zou eens een leuk uitstapje zijn, gewoon uit interesse

Comment

Herent, heel groot dan ? Zal eens op de site kijken. Was al in de drie vestigingen van Monserez, gigantische showroom maar die mensen konden ook onmogelijk elk model showen. Misschien bij interesse dat er nog auto's stonden op de parking of zo... Maar zou eens een leuk uitstapje zijn, gewoon uit interesse
                                  Ben wel niet zeker of ze alles hebben staan. Davo in Tongeren is ook ne gigantische.
                                  Zou eigenlijk eens aan de neef van mijn vrouw moeten vragen welke de grootste is en of die alle modellen heeft staan, want die werkt voor BMW Group Benelux, voor de inrichting van de showrooms, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ben wel niet zeker of ze alles hebben staan. Davo in Tongeren is ook ne gigantische.
                                    Zou eigenlijk eens aan de neef van mijn vrouw moeten vragen welke de grootste is en of die alle modellen heeft staan, want die werkt voor BMW Group Benelux, voor de inrichting van de showrooms, dacht ik.
                                    Ja doe dat eens als je wil. En vraag ne keer of er in Duitsland een supershowroom of zo bestaat... Zou een tof uitstapje zijn voor mij, nachtje blijven slapen en zo... misschien geraak ik dan eens aan de Ring. Mijne jongste is alvast supporter (15 jaar, dat begint he)

Comment

Ja doe dat eens als je wil. En vraag ne keer of er in Duitsland een supershowroom of zo bestaat... Zou een tof uitstapje zijn voor mij, nachtje blijven slapen en zo... misschien geraak ik dan eens aan de Ring. Mijne jongste is alvast supporter (15 jaar, dat begint he)
                                      Bij deze al zijn antwoord over de grootste en/of meeste modellen: "Dag XXX, de grootste showrooms zijn die van Jorssen Aartselaar en Centrauto Wijnegem. Ook vrij veel modellen (nieuw of 2ehands) staan er bij Monserez Aalbeke, Verstraeten Lochristi, Vandeperre Sint-Pieters-Leeuw en Ottevaere Boortmeerbeek. Groeten!"

Comment

• Meerci Free! Lochristi passer ik regelmatig... Is 't moeilijk om hem eens te vragen of er zo'n supershowroom in Duitsland is om te bezoeken ?

Comment

Meerci Free! Lochristi passer ik regelmatig... Is 't moeilijk om hem eens te vragen of er zo'n supershowroom in Duitsland is om te bezoeken ?
                                          Heb gevraagd:

Ik: "Hij dacht eens gehoord te hebben dat er in Duitsland een megashowroom van BMW zou zijn. Klopt dit?"
                                          Hij: "Dat kan zeker, maar niet direct zicht hierop... van waar is hij?"

Comment

Working...
                                          X