Nog erger, het blijkt ook de hersenen aan te tasten...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x2 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf Bekijk Berichtenen ook voor onze vrienden de konijntjes is het niet goed, zo'n nieuwe masjiene
http://www.knack.be/nieuws/auto/hoe-...on-260399.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
Brrrr, ne mens zou schrik krijgen om te leven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk BerichtenJa, maar deze kon ik niet laten liggen
Comment
-
Gisteren de X2 in de garage gezien. Stonden ook 2 demowagens buiten. Ik dacht in het passeren gezien te hebben dat een 2.0i was. Ben niet zeker. Zal erop letten als ik mijn auto ga halen... Zou wel vreemd zijn dat zij dan wel al ene op nummerplaat zouden hebben.
Het model zelf vond ik niet echt waw als ik eerlijk mag zijn. Stond er tussen andere wagens geparkeerd en dat geeft altijd een ander beeld dan in de showroom. Zie dan liever de X1 in feite. Was wel belangstelling voor op dat moment, verkoper was bezig met mensen voor een X2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk BerichtenGisteren de X2 in de garage gezien. Stonden ook 2 demowagens buiten. Ik dacht in het passeren gezien te hebben dat een 2.0i was. Ben niet zeker. Zal erop letten als ik mijn auto ga halen... Zou wel vreemd zijn dat zij dan wel al ene op nummerplaat zouden hebben.
Het model zelf vond ik niet echt waw als ik eerlijk mag zijn. Stond er tussen andere wagens geparkeerd en dat geeft altijd een ander beeld dan in de showroom. Zie dan liever de X1 in feite. Was wel belangstelling voor op dat moment, verkoper was bezig met mensen voor een X2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtener is er hier al ene die zware hersenschade heeft opgelopen
Comment
-
1e in het wild gezien op de A12. Mooi. Keuze tussen SAV Sports Activity Vehicle (X1,3,5) en SAC Sports Activity Coupé (X2,4,6) is persoonljike smaak. Ik vind de SAC best mooi. Ik heb nog 3 à 4 jaar te gaan met mijn 740e, maar tegen dan zou de nieuwe X6 (met hopelijk fiscaal zeer antrekkelijke variant op dat moment) er moeten zijn. Wordt toch één van de kanshebbers dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
Oei laat het dan maar even controleren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten1e in het wild gezien op de A12. Mooi. Keuze tussen SAV Sports Activity Vehicle (X1,3,5) en SAC Sports Activity Coupé (X2,4,6) is persoonljike smaak. Ik vind de SAC best mooi. Ik heb nog 3 à 4 jaar te gaan met mijn 740e, maar tegen dan zou de nieuwe X6 (met hopelijk fiscaal zeer antrekkelijke variant op dat moment) er moeten zijn. Wordt toch één van de kanshebbers dan.
Ben eigenlijk benieuwd hoe een X6 rijdt tov een 7 serie. Heb jij er al mee gereden en kunnen vergelijken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darksky Bekijk Berichtener is er hier al ene die zware hersenschade heeft opgelopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten1e in het wild gezien op de A12. .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
Ja is juist... X6 vind ik persoonlijk ook heel knap en zou ik verkiezen boven X5. Tegen de meerderheid in, X6 wordt door velen als een lelijk beschouwd. Bij X4 en X3 zou ik twijfelen nu ik gisteren de nieuwe X3 zag. X2 tov X1 zou ik dan weer duidelijk voor X1 gaan. Hangt beetje van het model af vind ik.
Ben eigenlijk benieuwd hoe een X6 rijdt tov een 7 serie. Heb jij er al mee gereden en kunnen vergelijken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk BerichtenKan het zijn dat GroeneGolf en Golvasplanché wel erg goed overeen komen in het rondstrooien van niet auto gerelateerde berichten en hun afkeer tov bepaalde wagens of merken ?
Voor je hoofdpijn krijgt van het nadenken : idd. afkeer tegen bepaalde wagens. wat Golvas betreft daar heb ik geen idee van.
Sommigen blijken het niet door te hebben, nog een paar graadjes warmer dengue/zika staat aan onze achterdeur.
Opwarming van de aarde ??? Welke aarde ???
In bepaalde delen van Amerika durven zwangere vrouwen al niet meer buitenkomen omwille van een mugje :-)
Laat de nieuwe Touareg/X7 etc maar komen, hebben we echt nodig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deGroeneGolf Bekijk Berichten
Is dat een oproep of een bedenking ? 't Klinkt als ''Hilfeeeeee hilfeeeeee ' :-)
Voor je hoofdpijn krijgt van het nadenken : idd. afkeer tegen bepaalde wagens. wat Golvas betreft daar heb ik geen idee van.
Sommigen blijken het niet door te hebben, nog een paar graadjes warmer dengue/zika staat aan onze achterdeur.
Opwarming van de aarde ??? Welke aarde ???
In bepaalde delen van Amerika durven zwangere vrouwen al niet meer buitenkomen omwille van een mugje :-)
Laat de nieuwe Touareg/X7 etc maar komen, hebben we echt nodig
Als ik zo vrij mag zijn, hebben jullie een wagen eigenlijk of rijden jullie electrisch of CNG? En hoe overtuigd zijn jullie in eigen doen en laten, want echt milieuvriendelijk leven vraagt veel opofferingen en inspanningen.
Ik vraag me af hoever gedreven mensen hierin gaan ? Ken zo iemand die ook zeer fel in zit met het milieu. Een dame rond de vijftig. Qua kledij beperkt ze zich tot het strikt noodzakelijke, ook haar huis is knus ingericht met een goed verwarmde living. Enkel jammer dat ze met een oude mobilhome rijdt. Wel uit overtuiging want zo moeten ze op reis geen hotel bezoeken waar zeer kwistig omgesprongen wordt met energie en al zeker geen vliegtuig nemen. Aannemelijk eigenlijk. Dus die doet wel heel wat eigenlijk. Heb daar bewondering voor.
(die mug in Amerika is er pas gekomen sinds Trump terug naar de steenkolen greep )
Comment
Comment