Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CLS-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in de showroom in oostende staat een 400d. kostprijs +100k. is toch wel eens slikken. kan je al een showroom model van de AMG GT mee kopen.
    Vind hem er irl mooier uitzien dan zijn voorganger. Enkel die fake tips storen mij ook wat maar das wel simpel op te lossen
    lets have some more member berries

Comment

• Hoe zijn die fake tips dan op te lossen? Boormachine en sluipschijf?

Comment

• das een optie :p
        andere diffuser + tips kopen kan ook natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
          Verbruik valt wel zeer goed mee door die extra hulp (als dat de hoofdreden zou zijn want 22 pk en 250nm zijn nu ook niet zo veel). Negen liter voor een drieliter lijkt me heel erg goed.
          Zou de viercilinder hier nog onder gaan denk je ?
          Ergens gelezen in review dat hun testweekend een verbuik gaf dat dubbel zo hoog was dan aangegeven dus rond de 15L.

Comment

• Als ik een auto mee krijg met +300pk voor een weekend gaat die ook niet zijn normverbruik halen.

Comment

• Nee, da kan ik goed geloven . Maar 15 liter is toch wel heel veel als je hem dagelijks zou gebruiken ? Ze zeggen dat benzines zo weinig verbruiken tegenwoordig. Zou dat eigenlijk wel graag eens weten wat een moderne 3.0l verbruikt. Is een nieuwe motor, met welke zou je dat min of meer kunnen vergelijken die al iets langer op de markt is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Ergens gelezen in review dat hun testweekend een verbuik gaf dat dubbel zo hoog was dan aangegeven dus rond de 15L.
                Ik wil niet weten hoe er tijdens een testweekend met die arme auto's gereden wordt, zeker als dat ook nog Dacia Duster eigenaars zijn
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                  Nee, da kan ik goed geloven . Maar 15 liter is toch wel heel veel als je hem dagelijks zou gebruiken ? Ze zeggen dat benzines zo weinig verbruiken tegenwoordig. Zou dat eigenlijk wel graag eens weten wat een moderne 3.0l verbruikt. Is een nieuwe motor, met welke zou je dat min of meer kunnen vergelijken die al iets langer op de markt is ?
                  Heb het eens opgezocht op spritmonitor.

Keuze gemaakt voor auto's vanaf 2015 van de drie Duitse premiummerken zijnde Audi, BMW en Mercedes met de 3L benzine/dieselmotor.

Benzine Diesel

Audi A6 3.0 10,71L/100km 8,84L/100km

BMW 530 10,13L/100km 8,03L/100km

MB E400 10,65L/100km 8,02L/100km

Toch een redelijk verschil tussen werkelijk verbruik van een benzine en diesel.

Comment

• Bij Audi zie je dat het meerverbruik aan de Quattro te wijten is. Valt nog mee voor zo een permanent systeem.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Mijn M135i van 2015 met 326pk heeft een verbruik van 9.5l/100km
                      Ik rij meestal 'normaal' met hier en daar is sporftief gas geven. Wagen heeft 16.000km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                        Mijn M135i van 2015 met 326pk heeft een verbruik van 9.5l/100km
                        Ik rij meestal 'normaal' met hier en daar is sporftief gas geven. Wagen heeft 16.000km.
                        Ik zou niet weten hoeveel mijn wagens zouden verbruiken bij normaal gebruik.

Comment

• Is bij Audi toch maar een miniem verschil omwille van de quattro he. Dat weegt niet op tov het voordeel van de continu vierwielaandrijving.
                          Meerverbruik is dus blijkbaar 2 liter tot 2,5 liter. Als je het verbruik dan ziet van de huidige MB 400 zou het misschien wel mogelijk zijn dat ze op 9 liter uitkwamen door die electrische hulp en het feit dat het weer een modernere motor is ?
                          Dat zou dan wel al heel dicht tegen de diesels komen....En vermits gecombineerd met zo'n electrische hulp kan dit wel het beste geven van de twee werelden. Da's wel een hele mooie evolutie dan denk ik die zowel dieselrijders als benzinerijders kan aanspreken. Zal in de toekomst misschien wel meer gaan gebeuren bij de verschillende merken ?

Comment

• Genormaliseerde (geïdealiseerde ) verbruikscijfers blijken mee te vallen met de nieuwe benzinewagens, maar dat is enkel bij ecorun...
                            Het verschil tussen benzine en diesel is dat eens men rapper begint te rijden, dat dieselwagens dan ook zuinig blijven, terwijl de benzinewagens hun verbruik fors zien stijgen.

Comment

• Dat is iets wat ik in het verleden ook wel ondervond. Niet alleen als je rapper rijdt, maar ook bij veel stadsverkeer. Misschien verbeterde dit ook met de moderne wagens ?

Comment

• Neen...
                                bij de meeste merken hebben ze de laatste jaren niet meer in benzinemotoren geïnvesteerd. Het zijn dus nieuwe wijnen in oude zakken...

Comment

• Zullen nu wel meer nieuwe motoren komen ? Heeft voor en nadelen. Nieuwe motor zal zuiniger of krachtiger zijn, van een oudere motor is meer gekend qua betrouwbaarheid.
                                  Bizar eigenlijk dat het verbruik bij een diesel constanter is dan bij een benzine. Vraag me af wat hiervan de reden zou zijn, misschien de veel hogere toeren als je doortrekt met een benzinemotor ? Maar als je daar een electromotor bij zet, zal je die hogere toeren weer minder nodig hebben. Daar zie ik wel heil in eigenlijk om het beste van de twee te combineren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    Neen...
                                    bij de meeste merken hebben ze de laatste jaren niet meer in benzinemotoren geïnvesteerd. Het zijn dus nieuwe wijnen in oude zakken...
                                    Bij meeste merken heb je ook een erg ruime keuze in diesels en beperkte in benzine. Is zo bij jaguar en Audi. Bij BMW hebben ze meer ietsje keuze in benzine's en bij Mercedes hebben ze meer benzine's dan diesels wel goed gezien van MB

Comment

• gisteren bij de dealer geweest voor een terugroepactie Vito. Tijdens de controle even in de showroom rondgewandeld en de nieuwe CLS bekeken.
                                      Front, interieur,... knap, was wel een exemplaartje van 85000€.
                                      De achterzijde vind ik niet mooi, paar auto's verder stond een CLS SB, AMG pack,... zo'n tijdloos model...

De nieuwere modellen ogen IRL wel veel mooier dan op foto vind ik persoonlijk.
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                                        gisteren bij de dealer geweest voor een terugroepactie Vito. Tijdens de controle even in de showroom rondgewandeld en de nieuwe CLS bekeken.
                                        Front, interieur,... knap, was wel een exemplaartje van 85000€.
                                        De achterzijde vind ik niet mooi, paar auto's verder stond een CLS SB, AMG pack,... zo'n tijdloos model...

De nieuwere modellen ogen IRL wel veel mooier dan op foto vind ik persoonlijk.
                                        Idd vind er alles mooi aan behalve de achterkant.

Comment

• met AMG sports pack vind ik de achterkant wel mooi, zonder is de achterbumper te lelijk gemaakt.

Comment

Working...
                                          X