Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes CLS-klasse (2018)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk BerichtenDe CLS is vanaf nu ook te configureren op de Belgische website:
CLS 350 d 4Matic Coupé: 74137 EURO
CLS 400 d 4Matic Coupé: 78650 EURO
CLS 450 4Matic Coupé: 77077 EURO
Ben eigenlijk wel blij dat ze dat groot scherm (multifunctioneel display + navigatie ) niet in de C hebben geïntegreerd want vind dit echt afschuwelijk. Zo'n scherm dat er achteraf opgezet lijkt te zijn is ook wel niet top maar valt wel mee, op dat gebied hebben ze het bij sommige andere merken wel beter gedaan.Last edited by Schnippy; 07/01/2018, 19:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenOei, front ziet er niet zo mooi uit...
Nieuwe A zal ook zo lichten krijgen dacht ik
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk zat net tedenken dat die neus wel knap is, zal dit een vooruitzicht zijn voor de facelifts van andere modellen ? Is wel een grote verandering dit keer.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenHet nieuwe design van MB staat me erg aan, zowel binnen als buiten. Ik heb al tal van BMW's gehad, nog nooit een MB maar nu wekt de nieuwe snuit en dash veel interesse bij mij.
Comment
Comment