Prachtige bak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes CLS-klasse (2018)
Collapse
X
-
Last edited by BMWMB; 14/01/2018, 00:17.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
In het koplampdesign steken ze ook niet veel moeite meer de laatste tijd. Kijk eens naar laatste Mondeo, de nieuwe A5 en A7, Insignia. Als je ze los van elkaar ziet, lijken het allemaal dezelfde hoewel er natuurlijk wel iéts van verschil in zit. Maar in een flits, they all look alike. Just my 2 cents...
Verder is de achterkant iets te strak getrokken naar mijn zin. De lampen lijken geforceerd te willen lijke op die aan de voorkant. Generatie 2 blijft voor mij de mooiste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenen geen CLS63 meerOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Er wordt amper gekeken naar het exemplaar in Brussel.
Valt me ook tegen.
Comment
-
Er wordt amper gekeken naar het exemplaar in Brussel.
Valt me ook tegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Inderdaad, en wel omdat er een 4-deurs AMG GT komt.
komt er trouwens nog een gewone CLS500 met V8 motor?lets have some more member berries
Comment
-
MERCEDES-AMG CLS 53 GEPRESENTEERD
Mercedes-AMG heeft in Detroit het doek getrokken van de CLS 53, de topversie van de nieuwe CLS-klasse. Mercedes-Benz presenteert direct de 53 AMG-smaken van de E-klasse Coupé en E-klasse Cabrio.
De CLS 53 doet niet bepaald zijn best om zijn ware aard te maskeren. De auto is rondom voorzien van bekend AMG-spoilerwerk en onderaan de achterzijde bepalen vier uitlaateindstukken het beeld. Net als bij de E63 AMG is 4Matic-vierwielaandrijving standaard.
Naar verluidt ligt in het vooronder een 436 pk en 520 Nm sterke 3,0-liter zes-in-lijn, een blok met een turbo en een elektrisch aangestuurde compressor, dat is gekoppeld aan een elektrisch EQ Boost-systeem (een kleine elektromotor) waarmee de CLS en de twee E-varianten tijdelijk over 250 Nm en 22 pk extra komt te beschikken. Het zijn de eerste geëlektrificeerde AMG's ooit. Het EQ Boost-systeem is gekoppeld aan het 48 volt-systeem. Schakelen geschiedt middels een AMG Speedshift-transmissie met negen verzetten en een dubbele koppeling. 4Matic+ vierwielaandrijving is standaard. Mercedes-AMG belooft een zeer directe gasrespons.
De CLS 53 moet net als de E 53 Coupé in 4,4 seconden naar een snelheid van 100 km/h kunnen sprinten. De E-klasse Cabrio heeft daar 0,1 tel langer voor nodig. De topsnelheid van de 53 AMG's is standaard begrensd op 250 km/h, maar is met het AMG Drivers Package te verhogen naar 270 km/h. Het gemiddeld verbruik ligt voor de CLS en E-klasse Coupé op 8,4 l/100 km, voor de E-klasse Cabrio op 8,5 l/100 km.
Op optisch vlak zijn de 53 AMG's te herkennen aan de twee horizontale strepen in de grille. Ook de twee horizontale lamellen in de luchthappers in de bumper zijn 53-eigen. Aan de achterzijde zijn de 53's te herkennen aan hun specifieke diffuser en de daarin geplaatste ronde uitlaateindstukken. Of Mercedes-AMG ook nog met een CLS 63 op de proppen komt, valt nog te bezien.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichtenstoort me niks, machtige wagen , inside and out !
Zonder pijpen goedkoper!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Fake pijpen in dit segment is echt not done! En ben ik de enige die een beetje teleurgesteld is in de motor? Of is dit ter vervanging van de 43 AMG en komt er nog een 63AMG in de toekomst?Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Comment
Comment