Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Urus (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Werkvolk

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Schone combi ;-)

Comment

• De sukkelaar kan zich geen gesloten trailer permitteren waarschijnlijk...
        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• There are Pretenders among us.....
          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
            De sukkelaar kan zich geen gesloten trailer permitteren waarschijnlijk...
            Het geld was op na de aankoop van de auto's
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Comment

Comment

• Here’s Proof That The Lamborghini Urus Can Pull Off A Ferrari-Red Impression.

There are Pretenders among us.....

Comment

• Schijnt ferme wagen te zijn om mee te rijden, kwa looks zou ik toch eerder opteren voor een Levante S maar die heeft jammergenoeg geen V8 zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                      Here’s Proof That The Lamborghini Urus Can Pull Off A Ferrari-Red Impression.

https://www.carscoops.com/2018/10/he...ed-impression/
                      €66179 BPM...
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Gisteren verraste Lamborghini met de extreme SC18 en vandaag presenteren de Italianen een wel heel heftig opgedirkte Urus: de Urus ST-X Concept.

SUV's zijn waarschijnlijk niet de eerste auto's waarvan je verwacht ze achter elkaar aan te zien jagen op het circuit. Als het aan Lamborghini ligt, gaat dat veranderen. Lamborghini's racestal presenteert deze Urus ST-X Concept, een studiemodel waarmee de Italianen vooruitblikken op een raceklasse waarbij circuit en stukken stukken 'offroadparcours' elkaar afwisselen. Die raceklasse gaat er overigens gewoon komen. In 2020 start een kampioenschap in Europa en in het Midden-Oosten, een kampioenschap met door de FIA goedgekeurde circuits.
                          Terug naar de auto. De met een Verde Mantis-groene livery beplakte Urus ST-X Concept is volgens Lamborghini op technisch vlak 'geoptimaliseerd', al treden de Italianen niet bepaald in detail. Grotere luchtinlaten zorgen voor betere koeling voor de 650 pk en 850 Nm sterke V8 en de fabrikant spreekt over de aanwezigheid van een rolkooi, een brandblussysteem en een speciale benzinetank. De Urus ST-X Concept moet 25 procent lichter zijn dan de originele Urus. Daarnaast heeft de auto een raceuitlaat, 21-inch lichtmetalen wielen én Lamborghini belooft dat de auto stijver is dan de standaardversie. Het oogt in ieder geval behoorlijk agressief.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Vandaag in Cadzand een donkerblauwe zien rijden. Indrukwekkend, maar ik had toch meer verwacht. Dat blauw was een veel te beschaafd kleurtje voor deze auto.

Comment

• Blauwe met lambo plaat is van de invoerder. Valt inderdaad tegen. Geen mooi motorgeluid toch niet van binnen maar heeft wel isolerend glas deze. Is pokkedure auto en lijkt goed op q8. Deze heeft pak idiote en dure opties en kost bijna 300 000!!! Euro. Een jeep hellcat kost 1/3 met mooier geluid indrukwekkendere power maar minder goed afgewerkt vanbinnen en pak minder goeie remmen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Pokkelelijk is die zilverkleurige diffuser achteraan gewoon goedkoop uitziend plastiek. Wie dat ontworpen heeft weet ik niet??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X