Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Urus (2018)
Collapse
X
-
Er stond zonet eentje op de parking van de lokale supermarkt. Een mooi blauw, met een cognac-kleurig interieur.
Niet al te opvallend (voor zover dit kan met een Lamborghini).
Ideale gezinswagen voor Euromillions-gelukzakken, lijkt me.
Zoveel knapper vormgegeven dan een Bentayga, Levante of Cullignan2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEr stond zonet eentje op de parking van de lokale supermarkt. Een mooi blauw, met een cognac-kleurig interieur.
Niet al te opvallend (voor zover dit kan met een Lamborghini).
Ideale gezinswagen voor Euromillions-gelukzakken, lijkt me.
Zoveel knapper vormgegeven dan een Bentayga, Levante of CullignanOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ik euromillions win koop ik mij wel iets anders.
Alle zeven met een persoplaat op: FY1, FY2, FY3, FY4, enz.. en zet die elke week ergens anders voor een deur van de FOD dienst financiën.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten't Zal vooral de FOD financiën zijn die gaat lachen als gij 7 Lambo's koopt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Met een Euromillions van €130mljn of zo? Neen hoor, die BIV en wegentaks mogen ze als een aalmoes aanzien.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Ik zou in geval van winst zo weinig mogelijk proberen op te vallen en al zeker niet met dit soort schreeuwerige auto of een perso buitenkomenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Met een Euromillions van €130mljn of zo? Neen hoor, die BIV en wegentaks mogen ze als een aalmoes aanzien.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Dan zou ik het ze nog niet gunnen. Ik zou trouwens niet in België blijven wonen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Dan zou ik het ze nog niet gunnen. Ik zou trouwens niet in België blijven wonen.
Comment
-
Ik zit met het probleem dat mijn vrouw helemaal niet naar het buitenland wil, hoe rijk ook. En ze wil zelfs niet in een andere regio in het land gaan wonen waar we minder zouden opvallen. Dus met al die miljoenen, zou er mss wel een Mercedes GLE of GLS af kunnen, maar meer ook niet. Dus wss een buitenverblijf waar ze ons niet kennen, en daar al het snoepgoed zetten naast een goedkoop krel waarmee we dan foto's maken voor op FB
Comment
Comment