Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Urus (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat ik mij afvraag: zou je daar een trekhaak op kunnen krijgen en hoeveel mag da trekken?
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
      wat ik mij afvraag: zou je daar een trekhaak op kunnen krijgen en hoeveel mag da trekken?
      Oh jawel!

https://topgear.nl/autotests/de-ital...n-performante/

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Was em in het blauw nog niet echt tegengekomen, dan maar is zelf gezocht, blauw past echt wel bij elke wagen, bij de Urus twijfelde ik even.

Last edited by ; 14/01/2020, 01:31.

Comment

• Yep inklapbare trekhaak mogelijk trejt 3,5 ton!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• There are Pretenders among us.....
              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Looooooool
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Een roze Audi.... als daar maar geen zever van komt... (voor de oudere generatie van het forum)

Comment

• Is dit de meeste extreme Lamborghini Urus van Nederland?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Deze week ene tegengekomen op de snelweg ergens in de Kempen.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Rijden met de Novitec Esteso (Lamborghini Urus)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                            Deze week ene tegengekomen op de snelweg ergens in de Kempen.
                            Zwaai dan eens in't vervolg, dan zal ik even stoppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Zwaai dan eens in't vervolg, dan zal ik even stoppen
                              Lol
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 15.000 EXEMPLAREN

LAMBORGHINI VERBREEKT EIGEN PRODUCTIERECORD MET URUS

Lamborghini heeft zijn eigen productierecord verbroken met de Urus. In twee jaar tijd rolden namelijk 15.000 exemplaren van de super-SUV van de band. Het merk uit Sant'Agata Bolognese meldt verder cryptisch dat 'dit pas het begin is'.

De 15 duizendste Urus is bestemd voor de Britse markt en is gespoten in de matte kleur Grigio Keres Matt. De felgroene details in de voorbumper, op de zijkant en de randen van de wielen springen het meest in het oog. Lamborghini noemt die kleur 'Verde Scandal'. In het interieur van deze specifieke Urus komt die kleur overigens ook terug, maar daarvan deelt de fabrikant geen foto's. De auto waarmee het exclusieve merk zijn mijlpaal viert heeft in ieder geval niet bepaald een alledaagse samenstelling.

Het feit dat Lamborghini in twee jaar tijd 15.000 Urussen op de weg zet, illustreert hoe belangrijk de SUV is voor het merk. Het afgelopen halfjaar verkocht Lamborghini wereldwijd 4.852 auto's, waarvan de Urus goed was voor 2.796 stuks. Het succesnummer is momenteel alleen nog leverbaar met een 650 pk 4.0 V8 biturbo, maar daarin komt binnenkort waarschijnlijk verandering. In 2024 moet het hele aanbod namelijk geëlektrificeerd zijn. Vermoedelijk krijgt de Urus tegen die tijd een mild-hybride aandrijflijn. 'We staan pas aan het begin', meldt Lamborghini enigszins cryptisch onderaan het persbericht.

Comment

• juist nog ne zwarte gezien, zo zwart dat die niet opviel tussen de andere auto's. Vond 'm ook kleiner dan wat ik had verwacht van zo'n auto.
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                    juist nog ne zwarte gezien, zo zwart dat die niet opviel tussen de andere auto's. Vond 'm ook kleiner dan wat ik had verwacht van zo'n auto.
                                    Ik heb het zelfde gevoel. Oogt kleiner dan je zou verwachten.

Comment

• Lamborghini Urus van Elias

Comment

• Porsche Cayenne Turbo GT vs. Lamborghini Urus - Dubbeltest

Comment

• Lamborghini Urus Review: Lamborghini's Big Mistake?

Comment

Working...
                                          X