Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
Mij gaat het niet over de mogelijkheden want die zijn top. Ik heb moeite met het design van het dashboard, echt niet mijn ding. Hopelijk gaat het wennen want ik vind het voor de rest wel een mooie auto en mss wel kanshebber om mijn vriendin haar i10 te vervangen. Zij vindt het wel prachtigEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenter info, dat 1.4 blok is opnieuw bij de basis een renault blokEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
De samenwerking heeft hun geen windeieren gelegd blijkbaar
Niks mis mee maar verlaag uw prijzen dan ook, op een ander forum al begrepen dar het minstens 25.000 gaat zijn voor de basis met dr wieldoppen
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doater info, dat 1.4 blok is opnieuw bij de basis een renault blok
Dat zal allemaal wel goed rijden maar echt Mercedes is dat niet naar mijn mening.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doaidem maar het is overal downsizing momenteel
kijk naar de nieuwe CLS, geen V8 meer, zelfs in de AMG niet...
in de nieuwe SL zal er waarschijnlijk geen V12 meer komen etc
Idem bij de A3 waar ze nu een 1.0 in hebben steken.. Dat spel rijdt veel te opgefokt.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAls ik denk aan Mercedes dan denk ik aan volle motoren, geen 1.4's of 1.5's.
Dat zal allemaal wel goed rijden maar echt Mercedes is dat niet naar mijn mening.
Mercedes wil immers, niet in het verleden blijven.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDus veel betalen om met een veredelde megane te rijden? Verklaart ook de toegenomen grootte van die wagen.
Niks mis mee maar verlaag uw prijzen dan ook, op een ander forum al begrepen dar het minstens 25.000 gaat zijn voor de basis met dr wieldoppen
Uitwisseling van motoren tussen verschillende merken gebeurt wel meer hé. Infiniti bv gebruikt dan weer MB diesels, Nissan ook die van Renault, BMW en Toyota enz. Audi verlaagt zijn prijzen ook niet omdat dezelfde motoren en sommige andere onderdelen in een Seat gebruikt worden. Volgens mij is er niks mis met een Renault motor.
Dit staat er trouwens geschreven:
Om te beginnen lanceert Mercedes-Benz een nieuwe 1.4 benzinemotor met cilinderuitschakeling in de A-klasse. Net als veel andere motoren in compacte 'Benzen' is de krachtbron tot stand gekomen in samenwerking met Renault.
Dat de basis van die motor van Renault zou zijn? Who cares?
Ze zitten anders niet te wachten op onze mening hoor
Mercedes-Benz heeft een uitstekend 2017 achter de rug. De wereldwijde verkoop van het Duitse luxemerk ging met bijna 10 procent omhoog tot circa 2,3 miljoen auto's. Dat meldde moederconcern Daimler.
https://www.autoweek.nl/nieuws/uitst...mercedes-benz/
Dat auto's veel te duur zijn vind ik al heel lang
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAls ik denk aan Mercedes dan denk ik aan volle motoren, geen 1.4's of 1.5's.
Dat zal allemaal wel goed rijden maar echt Mercedes is dat niet naar mijn mening.
Zelfs de supermerken doen het, een elektrische Ferrari of Rolls-Royce SUV, wie had dat ooit kunnen denken?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Idem bij de A3 waar ze nu een 1.0 in hebben steken.. Dat spel rijdt veel te opgefokt.
Comment
-
De tijd dat wij ons een beetje konden amuseren op de baan is voltooid verleden tijd...
Binnenkort mogen wij in heel Europa nog amper 70/u rijden op de baan en 30/u in stad
Daarvoor is inderdaad een 1,0l voldoende... zelfs in een limousine !
Triestig... wij gaan ons andere speeltjes moeten kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenDe tijd dat wij ons een beetje konden amuseren op de baan is voltooid verleden tijd...
Binnenkort mogen wij in heel Europa nog amper 70/u rijden op de baan en 30/u in stad
Daarvoor is inderdaad een 1,0l voldoende... zelfs in een limousine !
Triestig... wij gaan ons andere speeltjes moeten kiezenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJa anders zou ik het niet zeggen he.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Zou graag het reëel verbruik eens weten van zo'n 1.0 bij de gemiddelde chauffeur... Downsizing lijkt me niet echt de toekomst, soit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GillesP
Chance, anders ging hij weer zijnen reutemeut komen vertellen van hoe geweldig zijnen 1.0 is. Al genoeg gelezen ondertussen. Precies een Libelleforum soms .
Zou graag het reëel verbruik eens weten van zo'n 1.0 bij de gemiddelde chauffeur... Downsizing lijkt me niet echt de toekomst, soit.
Vond die tegenover onze 1.2 TSI en 1.4TSI gewoon veel te "agressief " op de gas, alsof die moest overcompenseren om daarna te merken dat hij rap op zijn adem zat.
Was in A3 Sedan voor de volledigheid.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Ik kan er niets aan doen maar het interieur vind ik totaal niks, ik hou totaal niet van die schermen. Dan heb ik liever VAG zijn idee dan lijkt het tenminste nog op een echte “cockpit”. Het nadeel van downsizen is vaak de powerband, op papier veel (piek) pk’s maar voor de rest valt het tegen. Het exterieur vind ik wel strak en een mooie evolutie van het huidige model.
Comment
Comment