Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oei, Tesla heeft precies een serieus issue: één van hun key-USP’s autonoom rijden), wordt hier plotseling als problematisch bezien
Volgens collega met tesla heeft het autonoom rijden geen probleem als er gele wegmarkeringen zijn, het systeem stopt er dan mee en brengt chauffeur op de hoogte...
Dan ben je niet gewoon van met een deftig systeem te rijden ...
Ook voor de laatste keer! Alles vraagt gewenning en dat systeem grijpt in wanneer het moet. Perfect kan zoiets nooit zijn, zeker niet op onze Belgische wegen. Ik heb het met een serieus schrikmoment moeten ontdekken en heb er een paar maanden niks van moeten weten. Ondertussen na een update en mij op het internet wat informeren kan ik er vlotjes mee om.
Het is bij mij nog 1 keer terecht tussengekomen en dat was omdat ik mijn pinker niet tijdig gebruikte en zeker niet met een volremming of noodstop. Het corrigeert in het stuur en remt lichtjes af ook al omdat je van het verschieten gas lost.
Anyway, ik ben het gewoon en heb er zeker geen probleem mee, integendeel!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ook voor de laatste keer! Alles vraagt gewenning en dat systeem grijpt in wanneer het moet. Perfect kan zoiets nooit zijn, zeker niet op onze Belgische wegen. Ik heb het met een serieus schrikmoment moeten ontdekken en heb er een paar maanden niks van moeten weten. Ondertussen na een update en mij op het internet wat informeren kan ik er vlotjes mee om.
Het is bij mij nog 1 keer terecht tussengekomen en dat was omdat ik mijn pinker niet tijdig gebruikte en zeker niet met een volremming of noodstop. Het corrigeert in het stuur en remt lichtjes af ook al omdat je van het verschieten gas lost.
Anyway, ik ben het gewoon en heb er zeker geen probleem mee, integendeel!
Dan nog 1 keer de vraag wat mijn basisvraag was, hoe stel ik dat in? Uitgelegd in mensentaal en ik heb geen uren tijd en zin om manuals te lezen..
Ik heb gisteren de uitleg gelinkt. Dat bedoel ik dus, geen tijd en zin om manuals te lezen maar wel tijd om op elk klein detail komen af te geven hier
Wat een zielig gedoe hier toch, ik heb op die link geklikt en kreeg een dossier van 30 paginas, ik hoopte idddat iemand zou zeggen, klik daar op en bij “dat” kan je dat instellen bv....simpel, blijkbaar zijn ze op motorforums iets hulpzamer dan je doorverwijzen naar een manual...soit
en als jij het een detail vindt dat ik bijna een ongeval veroorzaakte met een andere wagen waar een vrouw en een kind inzat omdat het systeem niet deed wat het moest dan zegt dat veel...
blijkbaar mag je hier niets fout zeggen over het a- klasje of je krijgt straf.
Wat een zielig gedoe hier toch, ik heb op die link geklikt en kreeg een dossier van 30 paginas, ik hoopte idddat iemand zou zeggen, klik daar op en bij “dat” kan je dat instellen bv....simpel, blijkbaar zijn ze op motorforums iets hulpzamer dan je doorverwijzen naar een manual...soit
en als jij het een detail vindt dat ik bijna een ongeval veroorzaakte met een andere wagen waar een vrouw en een kind inzat omdat het systeem niet deed wat het moest dan zegt dat veel...
blijkbaar mag je hier niets fout zeggen over het a- klasje of je krijgt straf.
Hallo mensen, recent twee weken geleden heb ik mijn a-klasse 180d als bedrijfskar gekregen, niet met mijn gedacht maar mijn favoriete merk was niet meer mogelijk via leasing.
Als auto vind ik het nog niet zo slecht eigenlijk, als ik morgen dit bedrag aan een auto zelf zou uitgeven dan werd het nooit dit wegens te weinig te bieden buiten een hoop prularia die je enkel de eerste weken gebruikt. een leuk onderstel had veel leuker geweest dan een dicobar als dashboard.
vraagje voor de eigenaars, kan je die vervelende melding over de gordels van de achterbank doen verdwijnen, telkens als ik de auto start komt dit op de display terwijl er niemand op de achterbank zit, je kan het ofwel wegklikken ofwel wachten tot het verdwijnt na een tijdje krijg ik als antwoord in de garage...
oplossing topmerk onwaardig vind ik persoonlijk...
voor mij wel een dikke tekortkoming, spijtig genoeg geen keuze van onderstel in leasing maar tov van bmw 1 reeks is dit in standaard versie echt een mager beestje van onderstel. Zels met de multilink as( testrit met gedaan) , kwam die nog niet aan de enkels van de 116d . Soit ik zal andere prioriteiten hebben in een wagen dan de doorsnee chauffeur vermoedelijk, geef mij een degelijke zetel ( ik had M-interieur en een leuk sportstuur en een degelijk chassis in combo met rwd en je hoort mij niet zagen.
Ik versta wel niet dat een "topmerk" een melding op de display laat komen die niet van toepassing is en er dan ook nog niets aan doet... de invloed van dacia laat zich voelen vrees ik.
die fwd in combo met een 3 cilinder mini is idd de reden dat ik niet gewacht heb op de nieuwe 1 reeks.
dan heb ik voor de keuze gegaan waar ik niets moest bij bijleggen en dat was raar genoeg de Mercedes. a klasse,
met dacia idd niets fout zelfs sterk prijs/waliteitverhouding en voor dat geld mag er al eens een verkeerde melding op de display komen daar gaat niemand van wakker liggen bij "een Mercedes"vind ik dat niet kunnen.
Ik kijk idd al uit naar de moment dat ik terug mijn wagen particulier zal kopen , momenteel zou het de 3 of5 reeks worden zonder enighe twijfel, 525d zoals de wagen die ik laatst had particulier. Spijtig genoeg is het verschil financieel te groot om particulier te kopen tov een leasing bak.
duurt heel wat langer als 3 seconden , ik ben de straat uit als het weggaat, vermoedelijk ben ik zo een neuroot dat het nog extra lang lijkt Als ik eerlijk ben heb ik mijn zoon laten kiezen en die is 20 jaar en viel voor heel die discobar op de dash. ik hou het in principe veel liever simple maar ja als je je enig zoon ziet blinken voor die flashy toestanden dan smelt je.
Ik zal er de 4 jaar wel met uitrijden er zijn slechtere straffen, volgende keer zal het vermoedelijk geen Mercedes meer worden na de eerste 1000km staat dat al vast maar met de huidige heisa rond bedrijfswagens wou ik het risico niet nemen om lang te wachten en zoals hierboven geschreven was bmw toch al geen optie. haast en spoed is ...idd;
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Dan probeer ik al te helpen en het is nog niet goed. Blijf dan maar op uw motorforum, wij zijn er allemaal mee gediend
Hierbij nog eens jouw eerste posten in dit topic op een rijtje. Daarmee ga je bij MB fans echt geen indruk maken hoor
Ik hoef op niemand indruk te maken, valt me op hoe je hier enkel de verheerlijking mag neerschrijven van een autootje. Als ik het herlees zie ik niet direct waar ik de auto neerhaal ofzo,
gisteren kreeg ik via smartphone een bestand van 30 paginas, nu via de pc werkt het probleemloos waarvoor dank.
dus instellingen , snelle toegang en actieve spoorassistent, meer moest ik niet weten....
‘Onze’ witte, die ik dacht cristian was van onze BMW lover (ondertussen eigenlijk Porsche-man geworden)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mooi karretje
maar ik heb andere velgjes... en een gebarsten voorruit , en die Porsche man gaat ook niet over mij, kzou nochtans wel eentje willen ....
Comment