Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vind het wel prettig, maar zou nooit extra betalen, en ik vind nog steeds het slot de beste plaats om uw sleutels te bewaren in de auto

(heb de auto nu 5 jaar, en gebruik keyless nog maar 1.5 jaar, zat daarvoor nog steeds op de afstanbediening te duwen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Keyless entry zou ik nooit meer willen. Te diefstalgevoelig.
      Waarom diefstalgevoeliger dan een gewone afstandsbediening, ding werkt echt pas vanaf minder dan 2 meter. En dieven gebruiken bij signaal een scanner dus of dat nu is als je op de knop drukt of het automatisch gebeurd maakt volgens mij ni veel uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten

Waarom diefstalgevoeliger dan een gewone afstandsbediening, ding werkt echt pas vanaf minder dan 2 meter. En dieven gebruiken bij signaal een scanner dus of dat nu is als je op de knop drukt of het automatisch gebeurd maakt volgens mij ni veel uit.
        Eenmaal gewoon is dat idd heel gemakkelijk zo'n systeem. Als professionele dieven jouw auto willen hebben ze 'm toch wel, met of zonder KE.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Eenmaal gewoon is dat idd heel gemakkelijk zo'n systeem. Als professionele dieven jouw auto willen hebben ze 'm toch wel, met of zonder KE.
          Dat denk ik ook, en als ik een beetje de meest recente dingen bekijk in mijn omgeving, slaan ze gewoon een ruitje uit en stelen ze de helft van je interieur gos, airbags , schermen...enz de wagens zelf hoor ik nog zelden,

Comment

• Effe gekeken op https://terugroepregister.rdw.nl voor de A-klasse. Djeezes, volgens mij worden nieuwe wagens niet voldoende doorontwikkeld of te snel op de markt gebracht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Effe gekeken op https://terugroepregister.rdw.nl voor de A-klasse. Djeezes, volgens mij worden nieuwe wagens niet voldoende doorontwikkeld of te snel op de markt gebracht.
              Ik heb na 15 maanden nog altijd geen enkele terugroepactie gehad. Wel een paar online updates maar dat gaat automatisch. Volgende week wel de updates bij mijn Poolse dealer omdat het systeem er blijkbaar uitlag tijdens het onderhoud in augustus. Bij de GLA had ik er toen al minstens 2 gehad. In totaal 4 op 3,5 jaar.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ben je met de gla ervoor speciaal binnengereden, of tijdens onderhoud

ik denk dat benz ook gewoon erg goed rapporteert, zelfs met de 15 jaar oude slk waren nog terugroepakties, ik kan me moeilijk voorstellen dat andere merken over zulke oude beren zich nog zorgen maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ben je met de gla ervoor speciaal binnengereden, of tijdens onderhoud

ik denk dat benz ook gewoon erg goed rapporteert, zelfs met de 15 jaar oude slk waren nog terugroepakties, ik kan me moeilijk voorstellen dat andere merken over zulke oude beren zich nog zorgen maken
                  Brieven gekregen en binnen geweest bij de dealer, was in het eerste jaar. De laatste was bij het 2de onderhoud in Polen, ze hadden dat blijkbaar in het systeem gezien want ik had daar niks van ontvangen.

Had iets met de sjoemeldiesels te maken

Comment

• Vandaag ook eindelijk eens ene in 't wild gespot hier in Polen, ik dacht al dat ze enkel in België met de massa geleverd werden

Een matte 200. Niet echt mijn kleur.

Comment

• Momenteel zit ik bij mijn Poolse dealer voor de updates die tijdens het onderhoud in augustus wegens een systeem storing niet konden gedaan worden. Duizend verontschuldigingen voor het ongemak en ze gaan als compensatie mijn auto wassen

In België kreeg ik zelfs nog geen sorry toen ze mijn nieuwe auto op de domste manier ooit beschadigden

Comment

• 3 updates, waaronder eentje van de stuurinrichting, de rest heb ik niet verstaan maar dat zie ik binnenkort in de Mercedes me app en ik zal het ook wel merken of er iets verbeterd of verslechterd is

Buiten het wassen hadden ze zelfs het sproeiwater bijgevuld en een check-up van de rest, dit allemaal zonder vragen. Top service!

Comment

• Eerste imo echte boerebenz utility A, basis 160 automaat met trekhaak

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Eentje van op uw werk?

Comment

• jep, in mijn direct team van 11 mensen zit nu een 160 benzine basis, 180d en 200d beide amg...200d zou zo'n fijne motor zijn in de a (wel nog de 2.0 ipv eigen 1.6...ze moeten tijdens de loopbaan van de a de co2 nog naar beneden krijgen, geloof ik)

Comment

jep, in mijn direct team van 11 mensen zit nu een 160 benzine basis, 180d en 200d beide amg...200d zou zo'n fijne motor zijn in de a (wel nog de 2.0 ipv eigen 1.6...ze moeten tijdens de loopbaan van de a de co2 nog naar beneden krijgen, geloof ik)
                                Idd! Van die 200d heb ik ook al veel goeds gehoord en gelezen maar ik ben daar niks meer mee gezien het prachtige verbruik en de kleine taks op de 200 benzine.

Comment

• mr 160 benzine wrijft zijn ogen uit over het verbruik 1200km gelopen en blijft mooi onder de 6 (beide diesels blijven er evenwel nog onder, natuurlijk)

Comment

mr 160 benzine wrijft zijn ogen uit over het verbruik 1200km gelopen en blijft mooi onder de 6 (beide diesels blijven er evenwel nog onder, natuurlijk)
                                    Ik zit ondertussen weer op deze trip in regen, wind en files na 1100 km aan een verbruik aan 5,3 liter en dat krijg ik nog lager bij wat betere weerconditie. Geen diesel meer nodig, ik tank hier ook aan 1,14 € liter en in België is de benzine ook cheaper

Comment

• Zondag ook terug van Berlijn gekomen... echt nog NOOIT zoveel file gehad. Berlijn-Dessel wat ik normaal op 6u doe. Nu 8,5u.
                                      En dan was er nog geen vrachtverkeer op de baan.

De A2 is écht geen pretje tegenwoordig.

Mijn verbruik zat trouwens op 7,3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Geen diesel meer nodig
                                        nu met meerdanhalvering km's woon-werk verkeer door lfkhktunnel, zal het hier ook de laatste diesel denkelijk wel worden, deed ervoor al niet veel km's maar de rit was wel genoeg om dieselmotor en dpf warm te rijden, maar tis kantje-boordje nu (tenzij vlg een g-klasse is - droomt verder - das onbetaalbaar op naft)
                                        maar zo ver zijn we hopelijk nog lang niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Zondag ook terug van Berlijn gekomen... echt nog NOOIT zoveel file gehad. Berlijn-Dessel wat ik normaal op 6u doe. Nu 8,5u.
                                          En dan was er nog geen vrachtverkeer op de baan.

De A2 is écht geen pretje tegenwoordig.
                                          Idd! Erg geworden, het rijplezier is ver zoek daar tegenwoordig, overal eigenlijk. Hier in Szczecin ook trouwens, niet te doen van het druk verkeer

Seffens naar Kolobrzeg aan zee, daar gaat het veel rustiger zijn

Comment

Working...
                                          X