De Duitse configurator werkt (voorlopig) wel beter dan de Belgische. En er is ook een Duitse prijslijst die zicht geeft op de opties.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenEn een tankinhoud van 43 liter. In mijn geval iedere vijf dagen tanken als ik 5 l/100 km zou halen (met de diesel). En het stoort mij nu al bij de Audi met zijn 50 liter inhoud.
Bij de nieuwe Audi RS4 ocharme 58L. Hebt ge een kleine 400km actieradius.
Comment
-
In zijaanzicht is de verandering niet zo groot.
Voor- en achteraanzicht verschillen wat duidelijker, en dan vooral door de nieuwe lichten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenIk blijf het een prachtige wagen vinden en het dashboard is subliem. Nieuwe referentie. Daar komt niks zelfs maar in de buurt in die klasse.
Comment
-
Via een webdemo kan je nu ook eens kijken hoe dat MBUX er zal uitzien. Best wel de moeite. Kan je er eindelijk voor kiezen om de nutteloze analoge snelheidsmeter en de toerenteller te vervangen door zaken die iets bijbrengen.
Zie: https://emma41-cache.daimler.com/adv.../de/index.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ik ga akkoord. Die nieuwe RS is echt knap. Dat hebben ze bij Renault goed gedaan! Dat interieur met dat opgeplakt scherm in de Merc... afschuwelijk, ik zou het daarom alleen al nooit kopen.
Comment
-
Vorige maand ging het doek van de nieuwe A-Klasse, Mercedes’ instapmodel. Nu zijn ook de prijzen bekend: vertrekken doe je met de A 160, die je € 24.805 betaalt. Wil je nu al een A-Klasse bestellen, dan betaal je weliswaar minstens € 29.282…
Mercedes biedt voorlopig drie motorversies aan bij de lancering van zijn A-Klasse: een diesel en twee benzinemotoren. De zelfontbrander is de A 180d (1.5, 116 pk, 260 Nm), de benzineversies zijn de A 200 (1.4, 163 pk, 250 Nm) en de A 250 (2.0, 224 pk, 350 Nm). Alle motoren zijn beschikbaar met een zeventrapsautomaat met dubbele koppeling, alleen de A 200 komt standaard met een manuele zesversnellingsbak.
Prijzen
Vanaf juni komt daar een instapversie bij: de A 160, met 107 pk en manuele versnellingsbak. Die krijgt de laagste prijs: € 24.805. De A 200 betaal je € 29.282 (of € 31.460 met de automaat), de A 250 kost op zijn beurt € 40.172. De dieselmotor, de A 180d, kost dan weer € 29.282, evenveel als de A 200-benzineversie dus.
Launch Edition
Mercedes voorziet ook nog een rijkelijker uitgeruste Launch Edition, met led-koplampen, navigatie, parkeerassistentie en uitgebreide smartphoneconnectiviteit. De Launch Edition is alleen beschikbaar op de A 180d en A 200, en kost in beide gevallen € 32.307. Kies je een A 200 met automaat, dan betaal je € 34.485 voor de Launch Edition.
Business
Fleetrijders kunnen bij de A 180d en A 200 ook kiezen voor de Business Solutions. Die A-Klasses zijn standaard onder meer uitgerust met navigatie, achteruitrijcamera en parkeerassistentie. Mercedes zet daar de prijs op € 32.186.
Edition 1
Het is intussen een traditie geworden, maar zoals op andere Mercedes-modellen kan je het eerste jaar ook kiezen voor een Edition 1-versie van je A-Klasse. Die krijgt groene accenten aan de buitenkant en binnenin, led-koplampen, sportzetels enzovoort. De Edition 1 kan je met alle motorversies combineren, en kost je minstens € 40.317,20.
Bron: Vroom.beEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
Comment