Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

B was 2j oud dus huidige generatie dan al. Zelfde dashboard als de jouwe al idd. Voelde voor mij alleszins totaal niet premium aan.

Een audi q3 bv doet ook wel niet veel beter.

Feit waarom de kleinere modellen niet meteen zullen verdwijnen bij Audi heeft ook veel te maken dat ze kunnen mee profiteren van de VAG platforms. Dat voordeel heeft Benz niet
    Renault is het antwoord van MB.

Bij een A heb ik nog een MB gevoel. Maar een T of een X dat is echt maar niks.

Maar wanneer je modellen moet gaan schrappen is het logisch voor MB dat het onderaan begint, bij de Franse merkenen een Opel en een Ford zie je ook logischerwijs net het omgekeerde. Insignia, Mondeo, ...

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Nuja, het blijven incompetente afzetters hun stealers hier ten lande en dat is de enige reden waarvoor ik mijn lievelingsmerk vaarwel zeg

Van de andere kant ben ik nog steeds verliefd op mijn A-tje Misschien er toch nog maar een jaartje bijdoen dan, alternatieve onderhoudswerkplaatsen genoeg.

Gisteren na een maand nog eens buitengereden, ik moest om boodschappen in de Lidl

​​​​​​​
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Nuja, het blijven incompetente afzetters hun stealers hier ten lande ..
        ​​​​​​​
        Ik mag dit als afkraakpost nummer 3 van dit jaar tellen :-)
        Je gemiddelde gaat omlaag, nog maar 1 post om de 4 dagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Ik mag dit als afkraakpost nummer 3 van dit jaar tellen :-)
          Je gemiddelde gaat omlaag, nog maar 1 post om de 4 dagen.
          Je hebt er toch een paar gemist dan. Zoek maar wat.

Afkraakpost? Ik bejubel mijn A-tje toch. Over hun incompetente stealers ga ik nu plots echt niks goeds schrijven hoor. Heb jij misschien familie daar? Dat zou mij niet verwonderen.
          Waarom controleer jij enkel mij eigenlijk? Iemand die BMW of EV's enz afbreekt vind jij niet erg blijkbaar. Integendeel je gaat zo'n post nog liken

Toch een beetje gay dan maar, denk het wel hé snoopy

Keep up the good work! Blijven tellen trollie
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Hola, echte solden bij de ster, 15% korting op de navigatie, 'slechts' 123,45 € ipv 145 € voor een jaartje. Naar de kassa? Denk het niet

Voor Android Auto of Apple Car Play wel nog altijd 363 € en voor DAB+ 242 €. Regelrechte schande

Hier nog eens op terugkomen. Ik denk dat ik hun 'goedkoopste' abo ontdekt heb, lijkt mij iets nieuw.

Dan moet je eerst ook nog op een streamingsdienst geabonneerd zijn imo. Doe daar dan nog DAB+ en Android Car play bij en je betaalt ongeveer evenveel om het hele orkest van André Rieu te boeken

Comment

• In het verleden heb ik hier al wat doe het zelf tips voor de A-klasse gepost en vermits de meeste eigenaars ondertussen aan de garantie voorbij zijn zal ik dat af en toe maar verder doen.

Zo kunnen we eventueel weer een fortuin besparen

De luchtfilter dit keer, ik had het al zelf gezien bij mijn Poolse garagist, is heel simpel eigenlijk.

A / B / CLA / GLB 160 180 200 250e Mercedes - How to Remove Renew Install Airfilter
              Alle Produkt-Links leiten euch zu Amazon ( https://www.amazon.de) weiter.Ich bin Amazon-Partner und bekomme für jedes Verkaufte Produkt eine bestimmte PROVIS...

Comment

Nuja, het blijven incompetente afzetters hun stealers hier ten lande en dat is de enige reden waarvoor ik mijn lievelingsmerk vaarwel zeg

Van de andere kant ben ik nog steeds verliefd op mijn A-tje Misschien er toch nog maar een jaartje bijdoen dan, alternatieve onderhoudswerkplaatsen genoeg.

Gisteren na een maand nog eens buitengereden, ik moest om boodschappen in de Lidl

Ziet er mooi onderhouden uit ​​​​​​​
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                  Ziet er mooi onderhouden uit
                  Thx Speedy! Ik doe mijn best Met zo'n winterweer komt die niet buiten of het moest naar mijn 2de vaderland zijn, dan kan ik niet anders. Ik vries nog liever dood op mijn fiets ​​​​​​​

Comment

• Nu wordt het nog beter Eergisteren meer dan een uur mijn verouderde navigatie en bluetooth niet kunnen gebruiken door een 'over-the-air' update voor iets waar ik geen abo voor heb, Live Traffic info

Moet zeggen, deze update zou, zelfs als ik het peperdure abo ervoor betaalde GRATIS geweest zijn, stel u voor zeg, een gratis 'over-the-air' update staat er ook nog bij in grote letters

Nu ben ik er niks mee dus, enkel maar gehinderd tijdens mijn rit want Mbux werkte niet zoals het hoorde. Ze zullen mij toch geen spionageapp of, stel u voor, de hersenen van één van hun 'technical experts' geïnstalleerd hebben zeker

Comment

• Voor de rest blijf ik supertevreden over mijn A-tje Die stealers heb je sowieso niet meer nodig na de 'geweldige' 2 jaar garantie die ze durven geven bij de ster

Tussenstand. Wie doet beter met een gelijkaardige potente motor?

Comment

Nuja, het blijven incompetente afzetters hun stealers hier ten lande en dat is de enige reden waarvoor ik mijn lievelingsmerk vaarwel zeg

​​​​​​​
                        Zou die toch gewoon oprijden, is echt knappe wagen

Gaat moeilijk worden om iets beters te vinden... zonder giga opleg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Op misschien niet maar toch nog een jaar ofzo maar je hebt gelijk. Door die LBX die maar niet komt heb ik een hoop tijd om na te denken en mijn gezond verstand te gebruiken gehad

Dilemma

Comment

Mijn +1 ook hoor. Dat ergeren aan die abo's en dealers heb je ondertussen toch wel een plaatsje kunnen geven mag ik hopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Mijn +1 ook hoor. Dat ergeren aan die abo's en dealers heb je ondertussen toch wel een plaatsje kunnen geven mag ik hopen
                              Hahaha, dat gaat voor altijd moeilijk blijven, ze hebben daar tegen de verkeerde zijn kar gereden. Letterlijk en figuurlijk

Net zoals 6 jaar en meer met dezelfde auto blijven rijden Dat is nog maar 1 keer gebeurd in mijn jarenlange autogeschiedenis, met mijn 318iS E36 Coupé. Was ook zo'n steengoede auto

Ik deed toen wel jaarlijks veel meer km. Ik zal toch de knoop spoedig moeten doorhakken maar neem mijn tijd wel of ik nu wil of niet blijkbaar want de LBX laat op zich wachten. Nu door problemen met de schepen op het Suez kanaal krijg ik net bericht van de dealer.

Comment

Hahaha, dat gaat voor altijd moeilijk blijven, ze hebben daar tegen de verkeerde zijn kar gereden. Letterlijk en figuurlijk

Net zoals 6 jaar en meer met dezelfde auto blijven rijden Dat is nog maar 1 keer gebeurd in mijn jarenlange autogeschiedenis, met mijn 318iS E36 Coupé. Was ook zo'n steengoede auto

Ik deed toen wel jaarlijks veel meer km. Ik zal toch de knoop spoedig moeten doorhakken maar neem mijn tijd wel of ik nu wil of niet blijkbaar want de LBX laat op zich wachten. Nu door problemen met de schepen op het Suez kanaal krijg ik net bericht van de dealer.
                                Versta het, maar gaat de LBX niet zo net te klein zijn voor jou lange afstanden?
                                Ziet er me wel heel knappe wagen uit, maar zou er die A toch niet voor inruilen

Comment

Versta het, maar gaat de LBX niet zo net te klein zijn voor jou lange afstanden?
                                  Ziet er me wel heel knappe wagen uit, maar zou er die A toch niet voor inruilen
                                  Daarvoor dient de proefrit binnenkort hé maar ik zie daar geen problemen eigenlijk. Ik moet tegenwoordig ook mijn auto's kiezen in functie van mijn ondertussen beperkte ondergrondse garagebox want die dingen worden alsmaar groter. Vroeger paste er een C-klasse en zelfs een E-klasse (W124) in en nu nog met moeite een A-klasse

Te klein zal die LBX zeker niet zijn. Bij de voorstelling onlangs zaten wij echt comfortabel vooraan. In alle reviews komt wel de beperkte ruimte achteraan van de LBX naar voor maar dat is geen issue voor ons want er zit nooit iemand op de achterbank en de koffer is zelfs groter dan van de A-klasse en uiteraard uitbreidbaar door de achterbank plat te leggen.

De bedoeling was eigenlijk een nieuwe C180 geweest maar vermits ik door gekende omstandigheden geen Mercedes meer wil en ik sowieso dan mijn garagepoort niet helemaal dicht kreeg heb ik beslist om nog eens iets anders te proberen

Als jarenlange autofreak wissel ik normaal om de 5 jaar en een EV komt voor mij te vroeg, dus probeer ik het als milieubewuste burger maar voor een paar jaar op deze manier

Maar alles hangt af van de proefrit, we beslissen dan pas. Moeten wel eerst aan een proefrit exemplaar geraken natuurlijk maar hebben tijd genoeg hé, voorlopig moet ik het dus doen met reviews

Comment

• Raar. Een W124 is 4,76m, een A is 4.29m. Uw garage zal waarschijnlijk gekrompen zijn dan. Of er staat ondertussen al wat meer rommel in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                      Raar. Een W124 is 4,76m, een A is 4.29m. Uw garage zal waarschijnlijk gekrompen zijn dan. Of er staat ondertussen al wat meer rommel in.
                                      Hoezo zagevent? Die gingen er ook allebei in, met moeite weliswaar.

Leuk dat je mij weer controleert, jouw bijdrages worden alsmaar beter hier.

Comment

• Ola, zo laat nog op, moet je nog niet in je bedje liggen ?
                                        Vroeger paste er zelfs een E van 4.76m in, maar nu met moeite een A van 4.29m. Jouw antwoord is naast de kwestie. Het gaat niet over controleren of mijn bijdrages, jouw reactie is er telkens naast.
                                        Wat is het probleem als vroeger een auto van 4.76m probleemloos paste, maar nu een auto van 4.29 plots niet meer ? Hoe worden de dingen dan alsmaar groter ? Misschien kan jij niet meer zo goed rijden of parkeren als vroeger, je wordt ook al een dagje ouder.
                                        Je C180 waarmee je je poort zelfs niet meer dicht zou krijgen is 3cm langer dan je W124...

Comment

• Aha, the nightstalker heeft weer dozen moeten plooien vannacht. De opvoeder was zeker zo tevreden dat ze je weer effe lieten internetten.

Moet ik mij nu voor jou ook al verantwoorden? Die E-klasse ging er nipt in en die nieuwe C zou de poort raken dus voor mij worden auto's alsmaar groter. Denk erover wat je wil.
                                          En naast de kwestie? Ik word idd al een dagje ouder, hopelijk haal jij die leeftijd ooit met zo'n dikke nek.

En nu ga ik joggen, moet jij misschien ook maar eens doen, da's goed voor alles, ook voor jouw geestelijke problemen. Dan moet je minder pilletjes pakken.
                                          Last edited by Jocar; 10/02/2024, 08:44.

Comment

Working...
                                          X