Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat mij betreft blijven de bling-bling roosters het dashboard verknallen... idem dito voor het stuur, ik hoef daar geen alu look hebben, het is onrustig
Hoe lelijk ik het iPadachtige scherm in het vorige model vond, ik moet nu bekennen dat de designers hier de bal mooi hebben teruggeslagen.
Mijn kritiek valt gewoon weg, het enig waarin ik blijf niet zozeer geloven op onze hobbelige wegen is een touchscreen onderweg.
Dacht dat naast de passagiersstoel een vlak is waar je het scherm ook kunt bedienen.(Toch gezien).Dus je moet niet altijd met je vingers naar dat scherm gaan.
Dacht dat naast de passagiersstoel een vlak is waar je het scherm ook kunt bedienen.(Toch gezien).Dus je moet niet altijd met je vingers naar dat scherm gaan.
Klopt, je kan het op 3 manieren bedienen, voice command, touch command en pad command.
Wat mij betreft blijven de bling-bling roosters het dashboard verknallen... idem dito voor het stuur, ik hoef daar geen alu look hebben, het is onrustig
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
van buiten vind ik hem mooi, binnenkant te druk en te veel bling bling.. niet mijn stijl .
Metaxa . 'k zie de choke knop niet, bij de A klasse..
Neen dat moet ook niet hé. Daar zit hem net hun ontwikkeling in!
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Interieur is fenomenaal ! Subliem !! Die fransman in het filmpje hierboven heeft 100% gelijk. Game changer tot en met.
Idd! Wat een mogelijkheden, ongelooflijk!
Het moet alleen nog wat doordringen hier, vernieuwing is blijkbaar problematisch. Binnenkort hebben ze allemaal zo'n dash
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment