Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd! Wat een mogelijkheden, ongelooflijk!
    Het moet alleen nog wat doordringen hier, vernieuwing is blijkbaar problematisch. Binnenkort hebben ze allemaal zo'n dash
    Mij gaat het niet over de mogelijkheden want die zijn top. Ik heb moeite met het design van het dashboard, echt niet mijn ding. Hopelijk gaat het wennen want ik vind het voor de rest wel een mooie auto en mss wel kanshebber om mijn vriendin haar i10 te vervangen. Zij vindt het wel prachtig

Comment

Enorme vooruitgang qua looks ivm huidig model.
      Interieur vind ik persoonlijk ook minder maar toch stukken beter dan de huidige.
      heden 2014 Bmw M235i 326pk
      heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten

Mij gaat het niet over de mogelijkheden want die zijn top. Ik heb moeite met het design van het dashboard, echt niet mijn ding. Hopelijk gaat het wennen want ik vind het voor de rest wel een mooie auto en mss wel kanshebber om mijn vriendin haar i10 te vervangen. Zij vindt het wel prachtig
        Uw vriendin heeft er verstand van dan Hier maakt 'm ook veel kans om de opvolger van de GLA te worden, ik vind 'm prachtig, de nieuwe MB styling mag er echt wel zijn. Toppie!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

ter info, dat 1.4 blok is opnieuw bij de basis een renault blok
          lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            De samenwerking heeft hun geen windeieren gelegd blijkbaar
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar

De samenwerking heeft hun geen windeieren gelegd blijkbaar
              Dus veel betalen om met een veredelde megane te rijden? Verklaart ook de toegenomen grootte van die wagen.

Niks mis mee maar verlaag uw prijzen dan ook, op een ander forum al begrepen dar het minstens 25.000 gaat zijn voor de basis met dr wieldoppen

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa
                Als ik denk aan Mercedes dan denk ik aan volle motoren, geen 1.4's of 1.5's.
                Dat zal allemaal wel goed rijden maar echt Mercedes is dat niet naar mijn mening.

Comment

idem maar het is overal downsizing momenteel
                  kijk naar de nieuwe CLS, geen V8 meer, zelfs in de AMG niet...
                  in de nieuwe SL zal er waarschijnlijk geen V12 meer komen etc
                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa
                    idem maar het is overal downsizing momenteel
                    kijk naar de nieuwe CLS, geen V8 meer, zelfs in de AMG niet...
                    in de nieuwe SL zal er waarschijnlijk geen V12 meer komen etc
                    Jammer voor zo een merk met heel wat historie.

Idem bij de A3 waar ze nu een 1.0 in hebben steken.. Dat spel rijdt veel te opgefokt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Dat zal allemaal wel goed rijden maar echt Mercedes is dat niet naar mijn mening.
                      Het is immers geen 1.4 maar een nieuwe 1.3 van Renault....

Mercedes wil immers, niet in het verleden blijven.....

Comment

Dus veel betalen om met een veredelde megane te rijden? Verklaart ook de toegenomen grootte van die wagen.

Niks mis mee maar verlaag uw prijzen dan ook, op een ander forum al begrepen dar het minstens 25.000 gaat zijn voor de basis met dr wieldoppen

Uitwisseling van motoren tussen verschillende merken gebeurt wel meer hé. Infiniti bv gebruikt dan weer MB diesels, Nissan ook die van Renault, BMW en Toyota enz. Audi verlaagt zijn prijzen ook niet omdat dezelfde motoren en sommige andere onderdelen in een Seat gebruikt worden. Volgens mij is er niks mis met een Renault motor.

Dit staat er trouwens geschreven:

Om te beginnen lanceert Mercedes-Benz een nieuwe 1.4 benzinemotor met cilinderuitschakeling in de A-klasse. Net als veel andere motoren in compacte 'Benzen' is de krachtbron tot stand gekomen in samenwerking met Renault.

Dat de basis van die motor van Renault zou zijn? Who cares?

Ze zitten anders niet te wachten op onze mening hoor

Mercedes-Benz heeft een uitstekend 2017 achter de rug. De wereldwijde verkoop van het Duitse luxemerk ging met bijna 10 procent omhoog tot circa 2,3 miljoen auto's. Dat meldde moederconcern Daimler.

https://www.autoweek.nl/nieuws/uitst...mercedes-benz/

Dat auto's veel te duur zijn vind ik al heel lang

Binnen enkele jaren rijden we allemaal met zo'n motoren rond, met zelfs nog kleinere cilinderinhoud. Je ziet dat downsizen bij alle merken trouwens. Ze verloochenen hun grote tradities allemaal, het is dat of opdoeken die handel.

Zelfs de supermerken doen het, een elektrische Ferrari of Rolls-Royce SUV, wie had dat ooit kunnen denken?

Comment

Idem bij de A3 waar ze nu een 1.0 in hebben steken.. Dat spel rijdt veel te opgefokt.
                          Al mee gereden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking

Al mee gereden?
                            Ja anders zou ik het niet zeggen he.

Comment

De tijd dat wij ons een beetje konden amuseren op de baan is voltooid verleden tijd...
                              Binnenkort mogen wij in heel Europa nog amper 70/u rijden op de baan en 30/u in stad
                              Daarvoor is inderdaad een 1,0l voldoende... zelfs in een limousine !
                              Triestig... wij gaan ons andere speeltjes moeten kiezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                De tijd dat wij ons een beetje konden amuseren op de baan is voltooid verleden tijd...
                                Binnenkort mogen wij in heel Europa nog amper 70/u rijden op de baan en 30/u in stad
                                Daarvoor is inderdaad een 1,0l voldoende... zelfs in een limousine !
                                Triestig... wij gaan ons andere speeltjes moeten kiezen
                                Helaas een waarheid als een koe

Comment

Ja anders zou ik het niet zeggen he.

Chance, anders ging hij weer zijnen reutemeut komen vertellen van hoe geweldig zijnen 1.0 is. Al genoeg gelezen ondertussen. Precies een Libelleforum soms .
                                  Zou graag het reëel verbruik eens weten van zo'n 1.0 bij de gemiddelde chauffeur... Downsizing lijkt me niet echt de toekomst, soit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP

Chance, anders ging hij weer zijnen reutemeut komen vertellen van hoe geweldig zijnen 1.0 is. Al genoeg gelezen ondertussen. Precies een Libelleforum soms .
                                    Zou graag het reëel verbruik eens weten van zo'n 1.0 bij de gemiddelde chauffeur... Downsizing lijkt me niet echt de toekomst, soit.
                                    Over verbruik kan ik niks zeggen, heb er maar een halve dag mee gereden en niet op gelet.
                                    Vond die tegenover onze 1.2 TSI en 1.4TSI gewoon veel te "agressief " op de gas, alsof die moest overcompenseren om daarna te merken dat hij rap op zijn adem zat.

Was in A3 Sedan voor de volledigheid.

Comment

Ik kan er niets aan doen maar het interieur vind ik totaal niks, ik hou totaal niet van die schermen. Dan heb ik liever VAG zijn idee dan lijkt het tenminste nog op een echte “cockpit”. Het nadeel van downsizen is vaak de powerband, op papier veel (piek) pk’s maar voor de rest valt het tegen. Het exterieur vind ik wel strak en een mooie evolutie van het huidige model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                        De SD1. Fenomenaal vehikel. Vijf minuten na het nemen van de foto helaas uiteengevallen

Comment

Voor de meesten dus ne kleine franse bak een galaxy tab als interieur, met ne mercedes prijs erop geplakt. leuk, maar niet als je dat zelf moet betalen, dure rommel.

Comment

Working...
                                          X