Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd! Wat een mogelijkheden, ongelooflijk!
Het moet alleen nog wat doordringen hier, vernieuwing is blijkbaar problematisch. Binnenkort hebben ze allemaal zo'n dash
Mij gaat het niet over de mogelijkheden want die zijn top. Ik heb moeite met het design van het dashboard, echt niet mijn ding. Hopelijk gaat het wennen want ik vind het voor de rest wel een mooie auto en mss wel kanshebber om mijn vriendin haar i10 te vervangen. Zij vindt het wel prachtig
Mij gaat het niet over de mogelijkheden want die zijn top. Ik heb moeite met het design van het dashboard, echt niet mijn ding. Hopelijk gaat het wennen want ik vind het voor de rest wel een mooie auto en mss wel kanshebber om mijn vriendin haar i10 te vervangen. Zij vindt het wel prachtig
Uw vriendin heeft er verstand van dan Hier maakt 'm ook veel kans om de opvolger van de GLA te worden, ik vind 'm prachtig, de nieuwe MB styling mag er echt wel zijn. Toppie!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
ter info, dat 1.4 blok is opnieuw bij de basis een renault blok
Als ik denk aan Mercedes dan denk ik aan volle motoren, geen 1.4's of 1.5's.
Dat zal allemaal wel goed rijden maar echt Mercedes is dat niet naar mijn mening.
idem maar het is overal downsizing momenteel
kijk naar de nieuwe CLS, geen V8 meer, zelfs in de AMG niet...
in de nieuwe SL zal er waarschijnlijk geen V12 meer komen etc
idem maar het is overal downsizing momenteel
kijk naar de nieuwe CLS, geen V8 meer, zelfs in de AMG niet...
in de nieuwe SL zal er waarschijnlijk geen V12 meer komen etc
Jammer voor zo een merk met heel wat historie.
Idem bij de A3 waar ze nu een 1.0 in hebben steken.. Dat spel rijdt veel te opgefokt.
Als ik denk aan Mercedes dan denk ik aan volle motoren, geen 1.4's of 1.5's.
Dat zal allemaal wel goed rijden maar echt Mercedes is dat niet naar mijn mening.
Het is immers geen 1.4 maar een nieuwe 1.3 van Renault....
Mercedes wil immers, niet in het verleden blijven.....
Dus veel betalen om met een veredelde megane te rijden? Verklaart ook de toegenomen grootte van die wagen.
Niks mis mee maar verlaag uw prijzen dan ook, op een ander forum al begrepen dar het minstens 25.000 gaat zijn voor de basis met dr wieldoppen
Uitwisseling van motoren tussen verschillende merken gebeurt wel meer hé. Infiniti bv gebruikt dan weer MB diesels, Nissan ook die van Renault, BMW en Toyota enz. Audi verlaagt zijn prijzen ook niet omdat dezelfde motoren en sommige andere onderdelen in een Seat gebruikt worden. Volgens mij is er niks mis met een Renault motor.
Dit staat er trouwens geschreven:
Om te beginnen lanceert Mercedes-Benz een nieuwe 1.4 benzinemotor met cilinderuitschakeling in de A-klasse. Net als veel andere motoren in compacte 'Benzen' is de krachtbron tot stand gekomen in samenwerking met Renault.
Dat de basis van die motor van Renault zou zijn? Who cares?
Ze zitten anders niet te wachten op onze mening hoor
Mercedes-Benz heeft een uitstekend 2017 achter de rug. De wereldwijde verkoop van het Duitse luxemerk ging met bijna 10 procent omhoog tot circa 2,3 miljoen auto's. Dat meldde moederconcern Daimler.
Als ik denk aan Mercedes dan denk ik aan volle motoren, geen 1.4's of 1.5's.
Dat zal allemaal wel goed rijden maar echt Mercedes is dat niet naar mijn mening.
Binnen enkele jaren rijden we allemaal met zo'n motoren rond, met zelfs nog kleinere cilinderinhoud. Je ziet dat downsizen bij alle merken trouwens. Ze verloochenen hun grote tradities allemaal, het is dat of opdoeken die handel.
Zelfs de supermerken doen het, een elektrische Ferrari of Rolls-Royce SUV, wie had dat ooit kunnen denken?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
De tijd dat wij ons een beetje konden amuseren op de baan is voltooid verleden tijd...
Binnenkort mogen wij in heel Europa nog amper 70/u rijden op de baan en 30/u in stad
Daarvoor is inderdaad een 1,0l voldoende... zelfs in een limousine !
Triestig... wij gaan ons andere speeltjes moeten kiezen
De tijd dat wij ons een beetje konden amuseren op de baan is voltooid verleden tijd...
Binnenkort mogen wij in heel Europa nog amper 70/u rijden op de baan en 30/u in stad
Daarvoor is inderdaad een 1,0l voldoende... zelfs in een limousine !
Triestig... wij gaan ons andere speeltjes moeten kiezen
Helaas een waarheid als een koe
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Chance, anders ging hij weer zijnen reutemeut komen vertellen van hoe geweldig zijnen 1.0 is. Al genoeg gelezen ondertussen. Precies een Libelleforum soms .
Zou graag het reëel verbruik eens weten van zo'n 1.0 bij de gemiddelde chauffeur... Downsizing lijkt me niet echt de toekomst, soit.
Chance, anders ging hij weer zijnen reutemeut komen vertellen van hoe geweldig zijnen 1.0 is. Al genoeg gelezen ondertussen. Precies een Libelleforum soms .
Zou graag het reëel verbruik eens weten van zo'n 1.0 bij de gemiddelde chauffeur... Downsizing lijkt me niet echt de toekomst, soit.
Over verbruik kan ik niks zeggen, heb er maar een halve dag mee gereden en niet op gelet.
Vond die tegenover onze 1.2 TSI en 1.4TSI gewoon veel te "agressief " op de gas, alsof die moest overcompenseren om daarna te merken dat hij rap op zijn adem zat.
Ik kan er niets aan doen maar het interieur vind ik totaal niks, ik hou totaal niet van die schermen. Dan heb ik liever VAG zijn idee dan lijkt het tenminste nog op een echte “cockpit”. Het nadeel van downsizen is vaak de powerband, op papier veel (piek) pk’s maar voor de rest valt het tegen. Het exterieur vind ik wel strak en een mooie evolutie van het huidige model.
Voor de meesten dus ne kleine franse bak een galaxy tab als interieur, met ne mercedes prijs erop geplakt. leuk, maar niet als je dat zelf moet betalen, dure rommel.
Comment