Ik moet toegeven, de A is er mooier op geworden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenIk vind de huidige A-klasse er 10X beter uitzien dan dit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenvolgens autoweek een 1.4i, maar da's fout veronderstel ik ?
Afronden naar boven. Het is niet voor niets premium hé ;-)
"Alle" details op de perssite van Daimler.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
Mercedes noemt het een 1.4, maar het is een 1.33 en hij wordt gelabeld als A200.
Afronden naar boven. Het is niet voor niets premium hé ;-)
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenZalig interieur gewoon, Mercedes heeft duidelijk begrepen wat de doelgroep van een premium hatchback wil. Dit gaat de showrooms uitvliegen.
Wat ik wel kan appreciëren in deze nieuwe zijn de (sport)zetels, , het zwarte hout inleg en de "Sardienenblik" motorkap zoals we die al kennen van bij de Giulia. Ik meen me zelfs te herinneren dat er vroeger al eens een BMW-model dit ook al gehad heeft.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Tot ze de prijzen zien...
Wat ik wel kan appreciëren in deze nieuwe zijn de (sport)zetels, , het zwarte hout inleg en de "Sardienenblik" motorkap zoals we die al kennen van bij de Giulia. Ik meen me zelfs te herinneren dat er vroeger al eens een BMW-model dit ook al gehad heeft.
Comment
-
En toch zijn er mensen die vallen over die uitwisseling van motoren. Toen de vorige A klasse in dieselversie automaat uitkwam kon je blijkbaar even kiezen tussen de Renault motor en een zwaardere Mercedes motor (1800 cc ?), beiden met ongeveer dezelfde power. In feite was de Renaultmotor op dat moment de stilste en kwam die als aangenaamste uit de testen. Ne kameraad van me, die altijd Mercedes gereden heeft maar de periode dat ik voor Renault werkte toch 2 Renaults gekocht heeft, ging voor de originele Mercedesmotor. Volgens hem was dat de meest betrouwbare. Kort daarna heeft Mercedes die eigen motor van de markt gehaald en nu nog is die tevreden voor de 'echte ' motor gekozen te hebben.
Benieuwd waar zijn keuze ditmaal naartoe zal gaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHLEn toch zijn er mensen die vallen over die uitwisseling van motoren. Toen de vorige A klasse in dieselversie automaat uitkwam kon je blijkbaar even kiezen tussen de Renault motor en een zwaardere Mercedes motor (1800 cc ?), beiden met ongeveer dezelfde power. In feite was de Renaultmotor op dat moment de stilste en kwam die als aangenaamste uit de testen. Ne kameraad van me, die altijd Mercedes gereden heeft maar de periode dat ik voor Renault werkte toch 2 Renaults gekocht heeft, ging voor de originele Mercedesmotor. Volgens hem was dat de meest betrouwbare. Kort daarna heeft Mercedes die eigen motor van de markt gehaald en nu nog is die tevreden voor de 'echte ' motor gekozen te hebben.
Benieuwd waar zijn keuze ditmaal naartoe zal gaan .
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk BerichtenA-klasse automaat was enkel Mercedes-Benz motor, de lichtste manuele diesels waren herwerkte Renault motoren
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Wat werd er herwerkt aan die Renaultmotoren ? De Citan bvb is toch ook 1 op 1 een copy van de Kangoo met motor en al ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Wat werd er herwerkt aan die Renaultmotoren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNissan gebruikt die motoren ook, niks mis mee. Een pluim voor Renault!
Sommige modellen in het verleden waren zelf Samsungs. Bvb de Latitude en de Koleos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
In feite zijn Renault en Nissan met de fusie 1 geworden hee. Ne Quashqai (weet niet of correct geschreven is) is eigenlijk quasi het zelfde als een Kadjar.
Sommige modellen in het verleden waren zelf Samsungs. Bvb de Latitude en de KoleosEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten1/3 is wat overdreven he. 1/7China 1.636.718.015 India 1.189.172.906 Europese Unie 502.748.071 Verenigde Staten 313.232.044 Indonesië 245.613.043
Maar in afrika wonen er ook ng veel.
Comment
Comment