Hij is te configureren op Directlease, wel met een stevige leaseprijs. Een A180d business solution is bijna even duur dan een C-klasse 180d business solution, dan zou ik toch de C-klasse nemen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenIk blijf het een prachtige wagen vinden en het dashboard is subliem. Nieuwe referentie. Daar komt niks zelfs maar in de buurt in die klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Vind je dat nu echt? 2 tablets in elkaar gesmolten, de nieuwe referentie! Eerlijk? Trekt werkelijk op geen hol. Veel liever een klassieke tellerpartij, of iets zoals Virtual Cockpit. Maar dit? Dat wil ik liever niet voor mijn neus.
Comment
-
Ik vind het interessanter om te kunnen kiezen in plaats van een opgelegde beperking te moeten ondergaan.
+ Smaken verschillen.
Ik vind een gewone analoge tellerpartij bijvoorbeeld maar iets bizars. Op mijn Skoda en Audi heb ik een toerenteller en een snelheidsmeter. Maar in het centrale display kan ik ook een digitale snelheidsmeter zetten, dus doe ik dat, want dan moet ik in de bebouwde kom niet constant zitten scheelkijken op een minuscuul wijzertje op een teller die tot +200 gaat terwijl ik nooit meer dan 130 rijd.
En die toerenteller, wat moet ik daarmee? In een manuele auto is het nog wel verstaanbaar, of voor mensen met race-ambities, maar in de Skoda hoor ik het wel wanneer ik over de 3000 toeren zit, en de Audi is automaat dus dat spel schakelt voor mij, ergo toerenteller in mijn geval niet meer nodig.
Dus wat krijg je bij Mercedes nu? Een tellerpartij waar je links bijvoorbeeld je navigatiekaart kan zetten, centraal je snelheid, en rechts je verbruik, of nog iets anders. Handig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenIk vind het interessanter om te kunnen kiezen in plaats van een opgelegde beperking te moeten ondergaan.
+ Smaken verschillen.
Ik vind een gewone analoge tellerpartij bijvoorbeeld maar iets bizars. Op mijn Skoda en Audi heb ik een toerenteller en een snelheidsmeter. Maar in het centrale display kan ik ook een digitale snelheidsmeter zetten, dus doe ik dat, want dan moet ik in de bebouwde kom niet constant zitten scheelkijken op een minuscuul wijzertje op een teller die tot +200 gaat terwijl ik nooit meer dan 130 rijd.
En die toerenteller, wat moet ik daarmee? In een manuele auto is het nog wel verstaanbaar, of voor mensen met race-ambities, maar in de Skoda hoor ik het wel wanneer ik over de 3000 toeren zit, en de Audi is automaat dus dat spel schakelt voor mij, ergo toerenteller in mijn geval niet meer nodig.
Dus wat krijg je bij Mercedes nu? Een tellerpartij waar je links bijvoorbeeld je navigatiekaart kan zetten, centraal je snelheid, en rechts je verbruik, of nog iets anders. Handig.
Comment
-
Omdat iets iemand niet bevalt moeten er blijkbaar dooddoeners opgerakeld worden om de eigen mening kracht bij te zetten? Dat komt nogal infantiel over.
Feit is dat dit dashboard een nieuwe maatstaf is in autoland. Als de oudere van geest dit niet kunnen waarderen dan is dat op zich niet erg, er is nog keuze genoeg bij andere merken die het nog doen met een klassiek klokkenspel en waar zeker niks mis mee is.
Ik ben ruim de 50 voorbij, heb geen smartphone en tablet. Wel een oude gsm die het nog prima doet. En toch ben ik helemaal mee met wat Mercedes hier doet. Je moet al van slechte wil zijn om hier geen vooruitgang in te zien.
En ja 'ik vind dat echt' ...
- Likes 2
Comment
-
Ik heb een Mercedes A-klasse toch altijd een wreed duur autootje gevonden.
Voor de prijs van een full option Mazda 6 break met 2.2D met 175pk heb je een A-klasse met minder vermogen, minder uitrusting, kleiner en mindere afwerking.
Collega had de huidige A-klasse. Mooie, ronde luchtgaten in het dashboard, tot je het vastpakt: gespoten plastiek. Afgrijselijk!
Is de verwarming eigenlijk enkel met touchscreen te bedienen of ook op andere manier?
Ik ben niet tegen een touchscreen, maar voor alles vind ik het zwaar overdreven.
Nu heb ik een Peugeot 308 mee waarbij alles via touchscreen gaat. Werkt voor geen meter en dat ligt niet aan de manier hoe Peugeot het heeft gemaakt.
Touchscreen is gewoon lastig in een auto en knap gevaarlijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenDe touchscreen van onze smartphone mogen wij niet al rijdend raken zonder beboet te kunnen worden, maar minutenlang prutsen met de touchscreen van onze wagen, dat mag.. waar is de logica ??lets have some more member berries
Comment
-
Net op AutoInternationaal een (gejatte) review gelezen.
Is ook weer typisch:
- alleen duurdere versies met multilink ophanging
- goedkopere versies hebben kleinere schermen
- enkel duurdere versies om te testen
Daar wordt ik altijd ze misselijk van en autojournalisten gaan daar regelmatig vrolijk in mee.
Testen ze een Passat basis model tegen concurrenten, maar krijgen ze een Highline mee.
"Passat is toch wel een klasse hoger dan de concurrentie qua afwerking" zeggen ze dan.
Ik heb met een Highline gereden en in showroom andere versies bekeken, voelde toch heel wat minder aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenNet op AutoInternationaal een (gejatte) review gelezen.
Is ook weer typisch:
- alleen duurdere versies met multilink ophanging
- goedkopere versies hebben kleinere schermen
- enkel duurdere versies om te testen
Daar wordt ik altijd ze misselijk van en autojournalisten gaan daar regelmatig vrolijk in mee.
Testen ze een Passat basis model tegen concurrenten, maar krijgen ze een Highline mee.
"Passat is toch wel een klasse hoger dan de concurrentie qua afwerking" zeggen ze dan.
Ik heb met een Highline gereden en in showroom andere versies bekeken, voelde toch heel wat minder aan
Op een S-Line of Highline moet je ook minstens 10 praktische opties toevoegen, voordat uw auto klaar is…
Comment
Comment