DIt is 'm dus maar dan zonder schuifdak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenben eens benieuwd naar je verbruikEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenVeel plezier, mooiste hatchback op dit moment! (bij mij zou enkel de A45 zou binnenkomen)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vandaag ook een super voorstel van Mercedes Insurance Services gekregen voor een omnium verzekering in samenwerking met AXA. Ben al jaren klant bij AXA maar zo'n voorstel heb ik daar nog nooit gekregen. Binnenkort eens voorleggen aan mijn makelaar, geloof nooit dat hij beter kanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Proficiat Jocar! Mooie auto, zeker in het zilver met AMG-pakket. Welke opties heb je er nog op? Rijassistentiepakket kunnen uittesten in de proefrit?
Ik ben er ook al eens heel snel naar gaan kijken bij de dealer en er waren twee dingen die me stoorden: de glanzende plastic rond de ventilatiemonden en onderaan de middenconsole, en de zwarte dakhemel (maar dat kan opgelost worden). Die pianolak, dat is voor mij echt een turn-off. Genoeg om een andere auto te kiezen. Enfin, we zullen nog zien eens het zo ver is
Comment
-
Thx Marvin! Het enige wat mij stoort is ook de pianolak waarvoor voorlopig nog geen alternatief te krijgen is. Maja, het is wel mooi zolang het niet bestoft is en iedereen er met zijn vingers afblijft, maar daar zal ik zeker voor zorgen
Anyway, dit is de uitrusting met opties. Door die launch edition en eindeloze pakkettenlijsten met wat ik wel en niet heb zie ik het bos door de bomen ook niet meer
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Da's een serieuze lijst! Laat maar weten wanneer ik hem mag komen checken.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenDa's een serieuze lijst! Laat maar weten wanneer ik hem mag komen checken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik ook hoor! Nuja, ik heb wel een beheersbare voet. Maar toch, dit was niet de bedoelingOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk weet niet wat die op papier verbruikt, maar zou denken dat tussen de 6,5 en de 7 liter mogelijk moet zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik denk toch wel dat dat haalbaar moet zijn, als ik zie dat ik een gemiddeld van 7,6 liter haal met mijn Megane.
De laatste 4 tankbeurten zit ik zelfs rond de 7,3 liter.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk denk toch wel dat dat haalbaar moet zijn, als ik zie dat ik een gemiddeld van 7,6 liter haal met mijn Megane.
De laatste 4 tankbeurten zit ik zelfs rond de 7,3 liter.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Niet slecht! Ik hoop met mijn snelwegkilometers toch ook met 7 liter toe te komen. Met mijn laatste benzine auto 25 jaar geleden, een 3.18 iS lukte mij 7.8 l gemiddeld, dus een litertje minder zou nu toch moeten mogelijk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske Bekijk Berichten
Congratz met de nieuwe wagen en 7 L zal toch moeten lukken op de snelweg, mijn vrouw geraakt zelf aan 7,5L op de snelweg met haar A250Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNiet slecht! Ik hoop met mijn snelwegkilometers toch ook met 7 liter toe te komen. Met mijn laatste benzine auto 25 jaar geleden, een 3.18 iS lukte mij 7.8 l gemiddeld, dus een litertje minder zou nu toch moeten mogelijk zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHet lijkt me wel dat dat moet lukken, mijn woon - werk verkeer is niet zo goed voor mijn verbruik, ik moet elke dag over de N80 met die lichten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment