Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oei oei
Met die velgen en dat grijs is het maar iets mottig.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDe N80, mijn testrit parcours van vorige zaterdag. Je kan daar tussen de lichten wel af en toe eens doorduwenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Waartoe dient die vliegtuigknuppel dan?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat wel ja, maar dat is dan ook wel nefast voor je verbruik.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenversnellingshendel aan het stuur ? En met die dingen in de centrale console kan je alleen de settings dan bedienen ?
Was dat bij de vorige ook al het geval ?
Oud en nieuw:
Het stuur met links en rechts een zwart knopje:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
interieur is echt wel een eyecatcher (gps functie met real time beelden, wist ik niet)
ik weet wel niet of zo’n scherm/dash ooit mijn ding zal zijn. Ik vind het indrukwekkend om zien, dat wel.
Wie er al mee gereden heeft: is er geen last van lichtreflecties op dat scherm ( bij nacht of zonlicht) ?
wel wat reserves bij de motor van de 200 benzine blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
interieur is echt wel een eyecatcher (gps functie met real time beelden, wist ik niet)
ik weet wel niet of zo’n scherm/dash ooit mijn ding zal zijn. Ik vind het indrukwekkend om zien, dat wel.
Wie er al mee gereden heeft: is er geen last van lichtreflecties op dat scherm ( bij nacht of zonlicht) ?
wel wat reserves bij de motor van de 200 benzine blijkbaar.
De motor van de 200 is fantastisch en van lichtreflecties op het scherm heb ik niks gemerkt tijdens de proefrit, het was nochtans 30 graden en volle zon.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjaloers jocar, congrats
ik denk dat na de s ook zo'n a zal komen, iets minder uiterlijk aangekleed en lichtere motor, maar wel dynamische schokdempers en auto-piloot
(of is die active lane assist in se de autopiloot? )
Ik wou ook wachten op een lichtere motor maar mijn nicht wou dringend de mijne overnemen omdat ze met de Sportcoupé (mijne ex) Antwerpen en binnenkort ook Brussel niet meer binnen mag
Na een proefrit van meer dan 2u was ik dadelijk verkocht, wat een kar! Rond de 300€ BIV en 168€ taks per jaar en dat met met 163 pk
Die hulp en assistentie middelen heb ik nog niet kunnen uitproberen. Ik weet alleen dat ik adaptieve CC heb en dat 'm zonder sturen kan voorbijsteken op de snelweg. Moet ik toch ooit eens testen hé
Het enige wat ik van de GLA ga missen is dit, resultaat van mijn rit van vandaag halfweg richting Italië Maja, een nieuwe uitdaging kondigt zich aan....
Als je de kans hebt moet je zeker met de A200 eens een proefrit gaan maken. A160 en A180 komen later maar ik kan me niet voorstellen dat die meer rijplezier gaan bieden of veel zuiniger gaan zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Rond de 300€ BIV en 168€ taks per jaar en dat met met 163 pk
.
Is dat een verassing?
Bij VW, Audi, Alfa (DSG /TCT met 150 / 170 pk en 250 NM) is de CO² en VB, BIV, sinds 01/2015 zelfs lager….
Renault /MB hun motor is eindelijk bijna bijgebeend…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Is dat een verassing?
Bij VW, Audi, Alfa (DSG /TCT met 150 / 170 pk en 250 NM) is de CO² en VB, BIV, sinds 01/2015 zelfs lager….
Renault /MB hun motor is eindelijk bijna bijgebeend…Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vergelijkingstest: [www.caradisiac.com]
1e: Mercedes Classe A
2e : BMW Série 1
3e: Audi A3 SportbackEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Alweer een goeie test, nice! De 2 tegenstrevers zijn ondertussen wel wat verouderd, volgend jaar zal de concurrentie groter zijn imoEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Gisteren en vanmorgen telkens een volgestouwde vrachtwagen met A-klasses gezien. Ze zijn blijkbaar al druk aan het uitleveren of het moeten nog demo's zijn.
Het waren voornamelijk Progressive-uitvoeringen in wit en zilver ... Viel op het eerste zicht toch tegen in dergelijke uitvoering. Jammer dat de standaardvelgen op die versie niet mooier zijn want als ik de A-klasse zou nemen, zou het een Progressive moeten zijn aangezien die comfortstoelen heeft en goedkoper is. Als je dan andere velgen moet nemen - en veel keuze is er niet behalve heel sportief ogende - kom je al aan de prijs van de AMG-line. Zucht!
Comment
Comment