Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
    Als je dan andere velgen moet nemen - en veel keuze is er niet behalve heel sportief ogende - kom je al aan de prijs van de AMG-line. Zucht!
    Klopt! Veel keuze is er (nog) niet. In tegenstelling tot sommige andere MB modellen heeft deze echt wel de AMG line nodig om volledig tot zijn recht te komen.

Op de tijdelijke launch edition zitten wel veel leuke opties standaard, volgend jaar gaat dit ongetwijfeld nog meer kosten.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gisteren productiedatum vernomen, 30 juni. Aankomst bij dealer ongeveer half juli. Benieuwd!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• A160 en A180 zijn ondertussen ook bestelbaar.

Comment

• Kleine vergelijkende test van Autobild met de Mercedes A, Audi A3 en BMW 1, als basisdiesel.
            Die neue A-Klasse ist das modernste Auto der Kompakt-Liga. Das teuerste ebenso. Auch das beste? Wir klären das im Vergleich mit A3 und 1er.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
              Kleine vergelijkende test van Autobild met de Mercedes A, Audi A3 en BMW 1, als basisdiesel.

Basisdiesel maar in duurste uitvoering voor de A, uiteraard ben je dan niet de goedkoopste.

Comment

• Testje van geschifte Duitse vlogger met veel demonstratie

Comment

• Vergelijking oud en nieuw met AMG line,

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Da's nu eens een autojournalist waarvan mijn nekharen rechtop gaan staan.
                      Last edited by David67; 10/07/2018, 10:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Da's nu eens een autojournalist waar mijn nekharen rechtop gaan staan.
                        Idd! Eigenlijk wel grappig hoe hij met zijn kaas in de mond Engels het Engelstalig spraaksysteem probeert aan de gang te krijgen

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Da's nu eens een autojournalist waarvan mijn nekharen rechtop gaan staan.
                            +1 en hij kon op zijn minste toch eens een ander t-shirt dan iets van de Primark aantrekken ;-)

Comment

• Jocar Weet ji hoe het zit met de centrale display? Standaard is die blijkbaar 7 inch, en kan je daarnaast kiezen voor één deel 7 inch, en het ander deel 10 inch.. of beiden 10 inch. Ik kan het niet direct terugvinden in de opties?

Is die GPS functie die in uw "tellers" wordt getoond (zoals Audi Virtual Cockpit) ook standaard?

Mijn configuratie: klik
                              Last edited by ; 15/07/2018, 17:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
                                Jocar Weet ji hoe het zit met de centrale display? Standaard is die blijkbaar 7 inch, en kan je daarnaast kiezen voor één deel 7 inch, en het ander deel 10 inch.. of beiden 10 inch. Ik kan het niet direct terugvinden in de opties?

Is die GPS functie die in uw "tellers" wordt getoond (zoals Audi Virtual Cockpit) ook standaard?

Mijn configuratie: klik
                                Ik kan eigenlijk nog niet veel details geven vermits ik nog altijd in blijde verwachting ben

Het proefrit exemplaar had het grote display en omdat ik dat ook zo wou heb ik code optie 458 Combi-instrument met digitaal display genomen, 450€ zonder BTW (zie post 208 van dit topic).

Mooie confi trouwens

Comment

Jocar Weet ji hoe het zit met de centrale display? Standaard is die blijkbaar 7 inch, en kan je daarnaast kiezen voor één deel 7 inch, en het ander deel 10 inch.. of beiden 10 inch. Ik kan het niet direct terugvinden in de opties?
                                  Check anders eens de prijslijst, daar staat het goed uitgelegd wat er waar inbegrepen is. Zit hier en daar in de packs, zoals Launch pack: https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/p...brochures.html

Comment

Comment

• ​​​​​​Qua kleuren zorgt Mercedes niet direct voor veel variëteit in het wagenpark...

Beschikbare metallic kleuren:
                                      • Berggrijs
                                      • Cosmoszwart
                                      • Digitaalwit
                                      • Iridium zilver
                                      • Mojave zilver
                                      Mijn huidige wagen is zwart dus dat doe ik zeker niet meer, berggrijs zie je al te veel rondrijden. Op foto en in de configurator vind ik het Mojave zilver en het Digitaalwit wel iets hebben.

Jocar lang over de kleur getwijfeld?

Maandag testritje met de A klasse gepland, ben benieuwd

Comment

• Niet alleen Mercedes is in dat bedje ziek.

Comment

​​​​​​Qua kleuren zorgt Mercedes niet direct voor veel variëteit in het wagenpark...

Beschikbare metallic kleuren:
                                          • Berggrijs
                                          • Cosmoszwart
                                          • Digitaalwit
                                          • Iridium zilver
                                          • Mojave zilver
                                          Mijn huidige wagen is zwart dus dat doe ik zeker niet meer, berggrijs zie je al te veel rondrijden. Op foto en in de configurator vind ik het Mojave zilver en het Digitaalwit wel iets hebben.
                                          Uit dat lijstje kleuren zou ik het wit kiezen.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X