gaat hier binnekort op de bedrijfsparking vol met a-kes 200 launch edition komen te staan, sinds wij een vrij stuk pree mogen benutten aan vrij te kiezen model via lease...jammer dat er zo weinig kleuren, beschikbaar zijn, maar alleen hier op de parking staan ze allemaal samen)
de A is toch de favoriet bij de jonge collega's
bij mij ook, maar ben beginnen tellen, en op die launch of bussines edition zijn niet alle opties zoals die gekoelde zetels, dynamic dempers en nog een paar ik wil, te kiezen
en als je van een basis model uitgaat, en dan alle opties erbij wil, loopt de leasingprijs (te) hard op om het comfort van de w221 te moeten missen (op dit moment, bij vervanging wordt het kwasi zeker deze a)
als je die specifieke zaken niet nodig acht, is de leasingprijs erg interessant
de A is toch de favoriet bij de jonge collega's
bij mij ook, maar ben beginnen tellen, en op die launch of bussines edition zijn niet alle opties zoals die gekoelde zetels, dynamic dempers en nog een paar ik wil, te kiezen
en als je van een basis model uitgaat, en dan alle opties erbij wil, loopt de leasingprijs (te) hard op om het comfort van de w221 te moeten missen (op dit moment, bij vervanging wordt het kwasi zeker deze a)
als je die specifieke zaken niet nodig acht, is de leasingprijs erg interessant
Comment