Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gaat hier binnekort op de bedrijfsparking vol met a-kes 200 launch edition komen te staan, sinds wij een vrij stuk pree mogen benutten aan vrij te kiezen model via lease...jammer dat er zo weinig kleuren, beschikbaar zijn, maar alleen hier op de parking staan ze allemaal samen)

de A is toch de favoriet bij de jonge collega's
    bij mij ook, maar ben beginnen tellen, en op die launch of bussines edition zijn niet alle opties zoals die gekoelde zetels, dynamic dempers en nog een paar ik wil, te kiezen
    en als je van een basis model uitgaat, en dan alle opties erbij wil, loopt de leasingprijs (te) hard op om het comfort van de w221 te moeten missen (op dit moment, bij vervanging wordt het kwasi zeker deze a)

als je die specifieke zaken niet nodig acht, is de leasingprijs erg interessant

Comment

• Logisch, alle niet gebruikelijke opties worden op de duur van het leasecontract afgelost, want ze niet verrekend kunnen worden in de restwaarde.
      In andere woorden, de exotische opties gaan grotendeels verloren bij de verkoop van de wagen.

Comment

• opties worden toch meer en meer meegerekend bij de prijs van verkoop na leasing. sport pakket, comand, opties ivm autonoom rijden en ILS vb.
        gekoelde zetels, dynamic damping etc helaas nog niet
        lets have some more member berries

Comment

• Tja, is altijd al geweest, sommige opties hebben een positief effect op de leasingprijs, andere een neutraal of zelfs negatief.
          Positief: metaalkleur, airco, navigatie, rijhulpmiddelen (minder schade voorzien), ...
          Neutraal: men rekent gewoon de prijs mee, maar rekent er geen extra kost voor aan, typisch comfort opties
          Negatief: grotere velgen en banden (duurdere banden te kopen tijdens het contract of winterbanden), meer pk's (dus meer risico op ongeval)

Comment

• Mercedes probeert met hun tijd mee te zijn blijkbaar...

Presentatie van de A klasse door een bekende YouTuber:

Comment

• Incredible and awesome dus Leuke video!
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ziet er héél knap uit.
                    Veel rijplezier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk Berichten
                      Ziet er héél knap uit.
                      Veel rijplezier!
                      Thx Gery!
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• proficiat met uw nieuwe bolide! Veel veilige km gewenst!
                          Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                          Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                          (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk Berichten
                            proficiat met uw nieuwe bolide! Veel veilige km gewenst!
                            Thx!

Comment

• Super content met mijn nieuw bakkie, rijdt super en wat een kracht en souplesse voor een 1.3. Het Mbux systeem heb ik al goed onder de knie, enkel de 'active lane keeping assist' werkt op mijn wekker. Dat kan al eens onverwacht een vreemde beweging en geluid in het stuur maken. Ik krijg dat ook niet definitief uitgeschakeld, moet het telkens opnieuw na het starten uitzetten. Dit systeem kan voor mij wel interessant zijn bij lange ritten. Maar verder heel tevreden, zeker geen spijt van mijn keuze, toppie!

En dan dat verbruik voor een nieuwe auto Zo ga ik mijn diesel helemaal niet missen Hieronder het resultaat van een gevarieerd ritje tijdens de spits gisteren met vooral file.

Comment

• Eerste lichte tuning in Duitsland door JP Performance.

Comment

• volgens mij kan je zo'n settings programeren dat ze standaard uit staan en je ze manueel kan aanzetten.
                                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    volgens mij kan je zo'n settings programeren dat ze standaard uit staan en je ze manueel kan aanzetten.
                                    Waarschijnlijk wel want bij het proefrit exemplaar heb ik er niets van gemerkt. Ik moet het voorlopig telkens uitzetten als het contact afgestaan heeft en er opnieuw gestart wordt. In het menu vind ik 2 mogelijkheden om het uit te schakelen maar het heeft geen zin want het staat telkens opnieuw aan. Zal het eens vragen aan de verkoper en anders bij mijn Poolse dealer binnenkort.

Comment

• Zit daar maar nen 1.3 in?
                                      Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                                      Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                                      (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk Berichten
                                        Zit daar maar nen 1.3 in?
                                        Yep! Schitterend nieuw Mercedes-Renault blokje met cilinderuitschakeling, je zou het echt niet zeggen als je ermee rijdt.

Gek eigenlijk dat ik vroeger met mijn 260E 2600 cc nodig had voor evenveel PK. Dit is sneller en verbruikt de helft, laat ze maar downsizen op die manier

Comment

• Nog een review van de A250.

Comment

Working...
                                          X