Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
    Waar is de DAB+ tuner ?
    Verschil met FM is effectief groot....
    Weet ik wel, zit er nog niet op, slechts vooruitgerust voor DAB. Zal mij dus nog iets kosten waarschijnlijk voor ik erover kan beschikken (typisch Mercedes hé) Kan er voorlopig nog wel zonder.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Interessante video,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Het verbruik wordt alleen maar beter. Ritje van vandaag

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dit is echt een lelijke auto geworden, de vorige ziet er 10x beter uit IMHO.
            There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• wat vind je dan beter? ik zie liefst van al wel de achterlichten van de facelift
              lets have some more member berries

Comment

• Voor een pretending iceman is alleen het sublieme design en de hoogstaande techniek van een Panda goed genoeg

Comment

• 306 PK EN 400 NM

MERCEDES-AMG A35 4MATIC

Gisteravond lekte de eerste foto's van de A35 online en nu is de Mercedes-AMG A35 4Matic officieel gepresenteerd!

De Mercedes-AMG A35 4Matic is de eerste loot aan de uiteindelijk twee modellen kennende AMG-stam van de nieuwe A-klasse. Deze 'milde' versie komt natuurlijk alsnog behoorlijk potent voor de dag. De auto komt over een 2,0-liter grote geblazen viercilinder te beschikken. Het blok is een doorontwikkeling van het exemplaar dat al in de A250 ligt. De hitsige viercilinder levert 306 pk en 400 Nm. Dat vermogen wordt via een AMG Speedshift DCT7-transmissie mét schakelflippers, een automaat met dubbele koppeling dus, over alle vier de wielen verdeeld.

Met die 306 pk is de hatchback in staat om in 4,7 seconden naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. De topsnelheid: 250 km/h. Het 4Matic-systeem is in de standen Comfort en Sport te zetten waarbij die laatste geactiveerd wordt door de ESP Sport Handling- of ESP Off-knop in te drukken. Middels AMG Dynamic Select is de auto in de rijmodi Slippery, Comfort, Sport, Sport+ en Individual te zetten. Deze standen hebben uiteraard invloed op zaken als de afstelling van het onderstel en de gasrespons. Mercedes-AMG monteert uiteraard een set sportveren en -dempers onder de auto én geeft de A35 een AMG-uitlaatsysteem met kleppen mee.

Mercedes-AMG heeft de stijfheid van de koets vergroot door een aluminium plaat onder de motorruimte te schroeven. Daarbij monteren de heren en dames uit Affalterbach extra verstevigingsbeugels die aan de onderzijde van de auto een plek krijgen.

Vanbinnen monteert Mercedes-AMG sportstoelen waar kunstleer en microvezel omheen is gevouwen. Rode stiksels en rode gordels zijn aanwezig om het sportieve DNA van de auto te benadrukken. Het AMG-stuur is overigens helemaal nieuw.

Uiteindelijk gaat Mercedes-AMG ook een 45-variant van de nieuwe A-klasse voeren. Voor die auto zetten we in op een vermogen van zo'n 400 pk.

De Mercedes-AMG A35 4Matic beleeft zijn publieksdebuut tijdens de Autosalon van Parijs. De Europese marktintroductie staat voor januari gepland.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• edit
                      Last edited by Jocar; 22/10/2018, 18:52.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Weet ik wel, zit er nog niet op, slechts vooruitgerust voor DAB. Zal mij dus nog iets kosten waarschijnlijk voor ik erover kan beschikken (typisch Mercedes hé) Kan er voorlopig nog wel zonder.
                          Gebruik je mercedes Me? Zoja werkt dit goed bij jou? Blijkbaar was er gisteren een grote update...

Ik heb de app ook al maar kan bitter weinig doen tot ik connectie met m'n wagen kan maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Gebruik je mercedes Me? Zoja werkt dit goed bij jou? Blijkbaar was er gisteren een grote update...

Ik heb de app ook al maar kan bitter weinig doen tot ik connectie met m'n wagen kan maken
                            Auto moet uiteraard gekoppeld zijn. Ik gebruik dat en dat werkt redelijk. Er zijn regelmatig updates van de app, eergisteren nog eentje gehad.

Voor de A-klasse, weet niet de C, zijn er wel wat wijzigingen die ik minder leuk vind. Nu blijkt dat je ook moet beginnen te betalen om de essentiële dingen in de app te gebruiken. Bv, Op afstand technische info over uw auto. Live traffic info, kaartupdates enz. Sommige dingen kan je 3 jaar gebruiken en als je er aan gehecht bent of niet meer zonder kan mag je dokken. Het enige dat nog gratis via de app te zien is, is de kilometerstand

Mercedes Belgium Ze kennen er ook niks van bij mijn dealer, heb alles zelf moeten uitzoeken hoewel verkoper zijn best deed om mij te helpen, kreeg ook geen antwoord op mijn mail bij de helpdesk. Ben verzekerd via Mercedes en gebruik ook het Driver Score Insurance systeem via de app. een samenwerking tussen Mercedes en AXA. Ze zijn wel een stuk goedkoper dan een omnium AXA verzekering maar ik heb er al spijt van, tegen een goeie makelaar kan niks of niemand op. Maja, het was bij bestelling een promotie voor de A. Ik zou omdat ik in dit systeem stapte ook 300€ cashback krijgen eind augustus. We zijn eind september en heb nog altijd niks gezien of gehoord. Ik voel mij eerder een proefkonijn want ze kennen er blijkbaar zelf niks van.

Bij Lada zijn ze minder amateuristisch imo

Comment

Auto moet uiteraard gekoppeld zijn. Ik gebruik dat en dat werkt redelijk. Er zijn regelmatig updates van de app, eergisteren nog eentje gehad.

Voor de A-klasse, weet niet de C, zijn er wel wat wijzigingen die ik minder leuk vind. Nu blijkt dat je ook moet beginnen te betalen om de essentiële dingen in de app te gebruiken. Bv, Op afstand technische info over uw auto. Live traffic info, kaartupdates enz. Sommige dingen kan je 3 jaar gebruiken en als je er aan gehecht bent of niet meer zonder kan mag je dokken. Het enige dat nog gratis via de app te zien is, is de kilometerstand

Mercedes Belgium Ze kennen er ook niks van bij mijn dealer, heb alles zelf moeten uitzoeken hoewel verkoper zijn best deed om mij te helpen, kreeg ook geen antwoord op mijn mail bij de helpdesk. Ben verzekerd via Mercedes en gebruik ook het Driver Score Insurance systeem via de app. een samenwerking tussen Mercedes en AXA. Ze zijn wel een stuk goedkoper dan een omnium AXA verzekering maar ik heb er al spijt van, tegen een goeie makelaar kan niks of niemand op. Maja, het was bij bestelling een promotie voor de A. Ik zou omdat ik in dit systeem stapte ook 300€ cashback krijgen eind augustus. We zijn eind september en heb nog altijd niks gezien of gehoord. Ik voel mij eerder een proefkonijn want ze kennen er blijkbaar zelf niks van.

Bij Lada zijn ze minder amateuristisch imo

Ik heb een beter voorstel gehad bij m'n axa makelaar dan bij mercedes nl. full omnium met vrijstelling van 850€ voor eigen materiële schade. Behoud volle waarde voor de eerste 24maand. Vrijstelling bij diefstal 0€

Prijs : 1580.44€ verzekerd tegen cataloguswaarde. 59K.

Comment

Ik heb een beter voorstel gehad bij m'n axa makelaar dan bij mercedes nl. full omnium met vrijstelling van 850€ voor eigen materiële schade. Behoud volle waarde voor de eerste 24maand. Vrijstelling bij diefstal 0€

Prijs : 1580.44€ verzekerd tegen cataloguswaarde. 59K.
                                Ik zat er echt wel een pak onder, mijn jarenlange AXA makelaar kon er in ieder geval niet aan. Is nog een heel gedoe geweest omdat dit eigenlijk oneerlijke concurrentie tegenover hun eigen makelaars is, die kon daar terecht niet mee lachen.

Maar zoals gezegd, het was een promotie voor de nieuwe A. Mijn rijstijl wordt nu opgevolgd met het DSI systeem en zo kan ik in de toekomst nog tot 25% korting krijgen. Maar mijn geloof in het hele boeltje is erg klein geworden, zeker omdat ze hun beloftes tot nu niet nakomen en er op de helpdesk blijkbaar alleen nitwits zitten

Comment

Ik zat er echt wel een pak onder, mijn jarenlange AXA makelaar kon er in ieder geval niet aan. Is nog een heel gedoe geweest omdat dit eigenlijk oneerlijke concurrentie tegenover hun eigen makelaars is, die kon daar terecht niet mee lachen.

Maar zoals gezegd, het was een promotie voor de nieuwe A. Mijn rijstijl wordt nu opgevolgd met het DSI systeem en zo kan ik in de toekomst nog tot 25% korting krijgen. Maar mijn geloof in het hele boeltje is erg klein geworden, zeker omdat ze hun beloftes tot nu niet nakomen en er op de helpdesk blijkbaar alleen nitwits zitten
                                  Is idd soms wel belangrijker om een goede makelaar te hebben dan een goede prijs. (natuurlijk zat je er een stuk onder, uw catalogusprijs is wss. maar 30K)

Comment

Is idd soms wel belangrijker om een goede makelaar te hebben dan een goede prijs. (natuurlijk zat je er een stuk onder, uw catalogusprijs is wss. maar 30K)
                                    Ik bedoel onder de prijs van mijn makelaar uiteraard, niet onder jouwe

Comment

• Ergens wel begrijpelijk dat je zal moeten betalen om alle functies van de app te gebruiken, maar dan moeten ze wel zorgen dat de app feilloos werkt en dit is momenteel een beetje het probleem lees ik overal maar zal ongetwijfeld opgelost worden. Altijd interessant als uw vrouw eens de auto mee neemt dat je kan zien in aan welke winkel ze staat .

Comment

Ergens wel begrijpelijk dat je zal moeten betalen om alle functies van de app te gebruiken, maar dan moeten ze wel zorgen dat de app feilloos werkt en dit is momenteel een beetje het probleem lees ik overal maar zal ongetwijfeld opgelost worden. Altijd interessant als uw vrouw eens de auto mee neemt dat je kan zien in aan welke winkel ze staat .
                                        Dat je voor het geografisch voertuigvolgsysteem (tracking) moet betalen kan ik nog begrijpen maar niet voor de rest. En zoals je zelf schrijft, het moet ook feilloos werken en daar vooral wringt het schoentje. Ook werd mij bij aankoop niet gezegd dat die app betaalbaar was of ging worden. Heb je de beoordeling van de app al gezien?

Eigenlijk kennen ze er zelf niks van, dat vind ik nog het ergste voor zo'n hautain dealership als MB Belgium.

Comment

• Een verzekering volgens de rijstijl, dat zou mij duur te staan komen

Comment

Working...
                                          X