Looking good Jo ;-). Dat zilvergrijs blijft toch wel dé Benz kleur hé?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenLooking good Jo ;-). Dat zilvergrijs blijft toch wel dé Benz kleur hé?
Super tevreden over mijn aanwinst. Heerlijke reisauto ook, komt echt in niks te kort.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Het verbruik ligt door de hogere snelheden en de vriestemperaturen van de voorbije dagen iets hoger maar ik kan er toch nog mee leven
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtendat is wel echt puik ja. Hoe hard rij je dan gemiddeld zo naar Polen?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenTell me about it. Wij zitten ondertussen 11j met het bedrijf in Stargard. Sinds het begin is mijn reistijd naar daar met minstens 1 uur toegenomenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Aah Stargard, kom daar ook soms in hotel Grodzki. U bekend? Morgen naar Sopot en Gdansk, serieus ritje dus
Om hem eens in detail te zien
Naar het schijnt best mooi volgens hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Das daar waar mijn schoonbroer verleden jaar gezeten heeft, aan de kant gezet door de lokale politie met zijn Mustang.
Om hem eens in detail te zien
Naar het schijnt best mooi volgens hem.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Aah Stargard, kom daar ook soms in hotel Grodzki. U bekend? Morgen naar Sopot en Gdansk, serieus ritje dus
Zalige route in ieder geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Nee, ik overnacht altijd in Stettin. Tegenwoordig meestal in het Zamek hotel, of Atrium.
Zalige route in ieder geval.
Hoewel het ook wel eens kan tegenvallen, zoals nu. Net aangekomen in Mercure Poseidon Gdansk. Half hotel opgebroken door vernieuwingswerken. Veel lawaai en niet verwittigd. I'm not amusedEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Stargard ken ik vrij goed, maar ik heb er nog niet echt iets goeds gevonden om te eten.
Heb je tips mss?
Daar rond hotel Zamek hebben ze het pleintje mooi in orde nu, met een paar leuke restaurantjes en wine bars, daarom dat ik daar zo graag verblijf.
Atrium heeft een top restaurant in huis wat mij betreft.Italiaans zo'n beetje, maar begint een beetje vergane glorie te worden verder.
Ontbijt is er ook niet zo goed, vind ik persoonlijk.
Zitten allebei ook wel in een andere prijs categorie dan Grodzki.
Website van Grodzki ziet er niet verkeerd uit in ieder geval.
Ik ga het mss toch eens uitproberen.Last edited by Bud Wijzer; 21/11/2018, 17:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenStargard ken ik vrij goed, maar ik heb er nog niet echt iets goeds gevonden om te eten.
Heb je tips mss?
Daar rond hotel Zamek hebben ze het pleintje mooi in orde nu, met een paar leuke restaurantjes en wine bars, daarom dat ik daar zo graag verblijf.
Atrium heeft een top restaurant in huis wat mij betreft.Italiaans zo'n beetje, maar begint een beetje vergane glorie te worden verder.
Ontbijt is er ook niet zo goed, vind ik persoonlijk.
Zitten allebei ook wel in een andere prijs categorie dan Grodzki.
Website van Grodzki ziet er niet verkeerd uit in ieder geval.
Ik ga het mss toch eens uitproberen.
Ik weet het, ik ken dat plein daar rond Zamek, ligt ook vlakbij het kasteel. Maar ik blijf bij Novotel, kom daar al van in 2002, is altijd een beetje thuiskomen
Is inderdaad een andere prijscategorie maar een goed hotel hoeft niet altijd duur te zijn. Ze hebben er ook een leuke wellness en vooral een goeie parking langs het hotel want dat is altijd het eerste waar ik naar kijk
Comment
-
Dat Italiaans eethuisje ken ik ja. Is wel OK en prijs/kwaliteit top.
Voor mij hoeft een hotel ook zeker niet altijd duur te zijn, maar voor mij is die locatie van het Zamek gewoon perfect.
Vooral 's ochtends ben je meteen de stad uit.
Omdat we daar zo vaak overnachten, krijgen we ook nog een behoorlijke korting trouwens ;-)
Novotel is zeker ook OK in Stettin idd. Alleen was de Wifi daar vroeger nogal ondermaats.
Is mss intussen al gebeterd, want is al een paar jaar geleden dat ik er nog was.
on topic, ligt die A klasse niet een beetje laag soms op de Poolse wegen?
Overall is het er wel fel verbeterd, maar je hebt toch hier en daar van die back roads waar je serieuze putten kan hebben.
En de spoorwegovergangen vind ik ook altijd wel een uitdaging ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
on topic, ligt die A klasse niet een beetje laag soms op de Poolse wegen?
Overall is het er wel fel verbeterd, maar je hebt toch hier en daar van die back roads waar je serieuze putten kan hebben.
En de spoorwegovergangen vind ik ook altijd wel een uitdaging ;-)
Net gewassen,
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenNovotel is zeker ook OK in Stettin idd. Alleen was de Wifi daar vroeger nogal ondermaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHet verbruikt zakt met de afstand Morgen nog eens 400km voor de boeg hier,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhoe goed kan je dat display nog aflezen als de zon er in zit?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment