Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Ik moet die actieve parkeerassistent toch eens gaan gebruiken. Vraag mij af of dat ook werkt om achterwaarts mijn smalle garagebox in te rijden?

Dit was toch al lang beschikbaar op andere auto's?
    Nu, het is knap wat het kan, maar:
    - 1:40: dat is wel zeer veel plaats vooraan en achteraan. Ik kom dat in de praktijk bijna nooit tegen. Kan het systeem dat ook met minder ruimte?
    - 4.36: netjes binnen de lijnen, maar dat zorgt er dan wel voor dat je amper je deur open krijgt. Als ik achteruit in parkeer, kies ik een wagen uit die er vooruit in staat en zet ik mijn wagen zo dicht mogelijk tegen die. Beide bestuurders kunnen dan goed in- en uitstappen.
    Technisch allemaal heel knap, maar ik zou er geen euro meer aan uitgeven.

Comment

• zal nooit lukken, is te klein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Dit was toch al lang beschikbaar op andere auto's?
        Nu, het is knap wat het kan, maar:
        - 1:40: dat is wel zeer veel plaats vooraan en achteraan. Ik kom dat in de praktijk bijna nooit tegen. Kan het systeem dat ook met minder ruimte?
        - 4.36: netjes binnen de lijnen, maar dat zorgt er dan wel voor dat je amper je deur open krijgt. Als ik achteruit in parkeer, kies ik een wagen uit die er vooruit in staat en zet ik mijn wagen zo dicht mogelijk tegen die. Beide bestuurders kunnen dan goed in- en uitstappen.
        Technisch allemaal heel knap, maar ik zou er geen euro meer aan uitgeven.
        Dat heb ik toch niet beweerd hé en meer geld heb ik er eigenlijk niet aan uitgegeven want het zat erop. Het systeem kan dat ook met minder ruimte. Mijn GLA had dat ook, enkel het achterwaarts in en weer uit parkeren is nieuw voor mij. En zoals gezegd zal het niet veel gebruikt worden. Ik probeer hier enkel maar te posten wat de mogelijkheden zijn
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Ik kan alleen het mistachterlicht aansteken op de dimlicht-stand, moet ik manueel selecteren, dan
          als ik het mistlicht achteraan aansteek, gaan de koplampen ook anders schijnen, is dat met led nog steeds zo?
          het is niet de bochtenverlichting die gaat assisteren, het is de hoofdlamp die anders schijnt

heb jij met led nog extra bochtenverlichting (de hoofdlampen hier volgen ook de bocht)
          Volgens mij niet bobo maar ik zal binnenkort eens proberen. Enkel de op en neer beweging bij het inschakelen van de lichten maar dat deden de xenons van de GLA ook.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat heb ik toch niet beweerd hé en meer geld heb ik er eigenlijk niet aan uitgegeven want het zat erop. Het systeem kan dat ook met minder ruimte. Mijn GLA had dat ook, enkel het achterwaarts in en weer uit parkeren is nieuw voor mij. En zoals gezegd zal het niet veel gebruikt worden. Ik probeer hier enkel maar te posten wat de mogelijkheden zijn
            Ik doe dat toch wel zelf in een fractie van de tijd. De andere weggebruikers moeten geduld hebben...
            ik zie er enkel het nut van in openbare parkings met erg smalle plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Ik doe dat toch wel zelf in een fractie van de tijd. De andere weggebruikers moeten geduld hebben...
              Idd! Ik heb het op 4 jaar met mijn GLA één keer gebruikt en dan nog om te demonstreren. Nu met deze zijn er meer mogelijkheden maar ik zie het mij nog niet vaak gebruiken. Spijtig dat het systeem mijn garage niet ziet, dat zou geweest gemakkelijk zijn omdat die nogal smal is, helaas te smal blijkbaar.

Ik vind het wel fantastisch om het allemaal bezig te zien, je moet gewoon niks doen, enkel het systeem inschakelen, de parking mogelijkheid kiezen op het scherm en dan éénmaal de achteruitversnelling. Schakelt zelf eventueel de vooruitversnelling in om te manoeuvreren. Je kan wel remmen als je vindt dat het te snel gaat. Prachtig!

Comment

Ik kan alleen het mistachterlicht aansteken op de dimlicht-stand, moet ik manueel selecteren, dan
                als ik het mistlicht achteraan aansteek, gaan de koplampen ook anders schijnen, is dat met led nog steeds zo?
                het is niet de bochtenverlichting die gaat assisteren, het is de hoofdlamp die anders schijnt

heb jij met led nog extra bochtenverlichting (de hoofdlampen hier volgen ook de bocht)
                Effe gecheckt! Klopt! Mistachterlicht werkt enkel met dimlicht, niet met standlichten.

Ik heb de 'High Performance Leds' optie en die doen meer dan goed hun werk, hierbij gaan de koplampen wel niet anders schijnen bij gebruik mistachterlicht. Als je dat wilt in combinatie met bochtverlichting moet je nog een extra optie van 508€, 'Multibeam Led' genaamd erbij nemen. Het is zo al duur genoeg allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Dan ziet hij de plaats niet of zegt hij dat ze te smal is, dus ben je er nog niks mee.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Iemand al het "digitaal wit" gezien?
                    Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

• ze willen bij autoparkeren een marge, als de plek te klein is hebben de cams ook geen schijn van kans om de boel te doen stoppen als er ergens een kleine tss de auto's springt, hetgeen een echte mens al zou kunnen inschatten maar de computer moet zoets geleerd worden

Comment

• Op zich vind ik het zeker knap, zou een knappe oplossing kunnen zijn om EV’s na het laden autonoom een gewone parkeerplaats op te laten zoeken.

Comment

• Welke is de CLS?

Comment

• Beter herkenbaar aan de achterkant

Comment

• knappe velgen op die cls, die van uw ook

Comment

• Blijkbaar is er op de A klasse een grotere brandstoftank beschikbaar van 66 l (is dit op sommige modellen standaard,a220 ,a 250?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door schumacher Bekijk Berichten
                                  Blijkbaar is er op de A klasse een grotere brandstoftank beschikbaar van 66 l (is dit op sommige modellen standaard,a220 ,a 250?
                                  In de prijslijst staat standaard 43 liter en enkel op de A 35 AMG 51 liter.
                                  Last edited by Marvin; 02/01/2019, 11:01. Reden: Link toegevoegd

Comment

knappe velgen op die cls, die van uw ook
                                    Merci bobo, vind ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten

In de prijslijst staat standaard 43 liter en enkel op de A 35 AMG 51 liter.
                                      51 liter ook standaard op de sedan A220 (4Matic).

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dat staat uiteraard al in het scooptopic Zal het erbij posten

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...69#post6402269

Comment

Working...
                                          X