Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met zo'n motor in die relatief lichte koets zal je een diesel allerminst missen, inderdaad.

Ik zit zelf ook zo'n beetje in dubio om terug naar een lagere auto te gaan, ipv een SUV.
    Heb jij dat niet gemist?
    nu zit een GLA mss ook wel niet écht veel hoger dan een normale A, neem ik aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Met zo'n motor in die relatief lichte koets zal je een diesel allerminst missen, inderdaad.

Ik zit zelf ook zo'n beetje in dubio om terug naar een lagere auto te gaan, ipv een SUV.
      Heb jij dat niet gemist?
      nu zit een GLA mss ook wel niet écht veel hoger dan een normale A, neem ik aan?
      Nee hoor, de overgang van de Sportage naar de GLA was veel moeilijker. Nu de A met de GLA is echt zoveel verschil niet. Allez, ik mis het toch niet tenminste.

Ging jouw dochter ook geen A-klasse bestellen, of vergis ik mij met een ander member hier?
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• wij hebben volledige vrijheid kwa leasing, deze ronde zijn er 5 a-kes besteld, zijn er al 7 en niet alleen de jonge mensen
        de 2de plek is voor de bmw x2, 3 in totaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Nee hoor, de overgang van de Sportage naar de GLA was veel moeilijker. Nu de A met de GLA is echt zoveel verschil niet. Allez, ik mis het toch niet tenminste.

Ging jouw dochter ook geen A-klasse bestellen, of vergis ik mij met een ander member hier?
          Ja de dochter heeft die boven op haar wish list staan als bedrijfswagen. In april weet ze pas of ze hem ook daadwerkelijk mag bestellen.

Moest ik zelf niet met mijn paardentrailer zitten, zou evtl een nieuwe CLA mij ook wel kunnen bekoren.
          Maar dan wel die met het nieuwe interieur uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            wij hebben volledige vrijheid kwa leasing, deze ronde zijn er 5 a-kes besteld, zijn er al 7 en niet alleen de jonge mensen
            de 2de plek is voor de bmw x2, 3 in totaal
            Ai, ai, ai, de exclusiviteit zal er rap vanaf zijn zo, maar dat wisten we hé
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• eigenlijk ben ik mis met de x2, de oude cla sb (hier intern ondertussen...die met zijn lelijke ouderwetse dash, animo moet er zijn fabriekshumor) ook 4x

edit; en er is een berline-a bij
              Last edited by bobo; 19/02/2019, 21:32.

Comment

Ja de dochter heeft die boven op haar wish list staan als bedrijfswagen. In april weet ze pas of ze hem ook daadwerkelijk mag bestellen.

Moest ik zelf niet met mijn paardentrailer zitten, zou evtl een nieuwe CLA mij ook wel kunnen bekoren.
                Maar dan wel die met het nieuwe interieur uiteraard.
                Slimme en mooie keuze!

De pas gepresenteerde CLA heeft het nieuwe interieur met MBux.

Comment

• ah ik wist zelfs niet dat de CLA al verkrijgbaar was met het nieuwe interieur.
                  op het salon stond hij nog in de oude versie.

Comment

ah ik wist zelfs niet dat de CLA al verkrijgbaar was met het nieuwe interieur.
                    op het salon stond hij nog in de oude versie.

Comment

• Hij is toch nog niet te configureren op de Belgische Benz website

edit ik bedoelde eigenlijk de CLA break.

Comment

Hij is toch nog niet te configureren op de Belgische Benz website

edit ik bedoelde eigenlijk de CLA break.
                        Daar heb ik ook nieuws over

Comment

Hey, what did I expect? ;-)

Comment

• voelt de nieuwe A binnenin ruimer aan?
                            lets have some more member berries

Comment

• Persoonlijk vond ik op het salon van niet.
                              Als je ruimte wil, is dit zeker ook niet de juiste auto, denk ik.
                              Dan ben je in die klasse met een Golf bv, veel beter af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                voelt de nieuwe A binnenin ruimer aan?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                Persoonlijk vond ik op het salon van niet.
                                Als je ruimte wil, is dit zeker ook niet de juiste auto, denk ik.
                                Dan ben je in die klasse met een Golf bv, veel beter af.
                                Toch wel, zeker in vergelijking met het vorige model, zelfs tov de GLA. Ook het rijden en het comfort, lees de reviews er maar eens op na.

Uiteraard gaat een C-klasse ruimer zijn, dat lijkt mij ook logisch

Comment

• de afmetingen van de W204 / C207 binnen en buiten waren voor mij perfect. de W205 is net wat groter dan nodig dus ik overweeg wel een switch naar de CLA binnen dit en 1 a 2 jaar
                                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    de afmetingen van de W204 / C207 binnen en buiten waren voor mij perfect. de W205 is net wat groter dan nodig dus ik overweeg wel een switch naar de CLA binnen dit en 1 a 2 jaar
                                    Waarom niet? Mooie kar!

Comment

• edit.
                                      Last edited by Jocar; 25/03/2019, 19:12.

Comment

• Hallo, ik heb nu 2 weken mijn A180D en over het algemeen vrij tevreden.

Enkel de versnellingsbak die bij terugschakelen tss 3 en 2 toch wat lawaai maakt en de Keyless Go die het niet altijd doet.
                                        Ik moet tss de 3 en 5 keer per dag mijn wagen vergrendelen. Maar minstens 1 keer per dag wil hij niet vergrendelen via de Keyless Go.
                                        Dan duw ik op de ontgrendelknop van de sleutel (ookal is hij nog niet vergrendelt) en dan kan ik via Keyless Go te wagen wel vergrendelen. Onlangs werkte het weer niet en dan heb ik de wagen een 10-tal minuten ontgrendelt laten staan, dan nogmaals geprobeerd en toen ging het weer wel.
                                        Langs de dealer gereden maar dan werkte het natuurlijk wel. Dus die kon/wilde de wagen aan de computer hangen.
                                        Morgen eens naar de klantendienst bellen om te kijken dat ze er niets aan kunnen doen via een software update.

Misschien iemand anders met hetzelfde probleem?
                                        Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

Vandaag voor de 2de keer in 6 maanden een kaartupdate gedaan.

Wat is het nut van die speciale "sleutelplaats"? Ik heb dit ook al gezien maar heb het nog niet gebruikt.
                                          Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

Working...
                                          X