Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten

kan ook makkelijk verwijderd worden en ik laat zelfs steeds leveren zonder vanuit fabriek, zie er geen nut van in en verprutst het design door er lelijke blinkende cijfers:letters op te zetten.
    reclame van dealer verwijder ik ook altijd, bij deze heb ik er mij nog niet de moeite voor gedaan, zou hem trouwens na een maand eens moeten kuisen ook maar zal een carwashke worden denk ik.
    Weet ik, op mijn vorige GLA stond het er niet op, was een stockauto. Bij deze heb ik er niet bij stilgestaan om zonder te bestellen omdat het mij niet stoort.

Mijn verhaal over dealer reclame verwijderen kan je hier lezen

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• alleen op een topmodel zou ik het eraf laten, maar ik ben altijd nogal trots op mijn basismodellen
      + nogal gek op het verleden van de letterbak van benz (einspritzung, automatic, turbodiesel, 6.9)
      Last edited by bobo; 12/04/2019, 14:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        alleen op een topmodel zou ik het eraf laten, maar ik ben altijd nogal trots op mijn basismodellen
        + nogal gek op het verleden van de letterbak van benz (einspritzung, automatic, turbodiesel, 6.9)
        In de 80ties de ABS sticker achteraan, zoals hier op mijn 260E Dacht wel dat die er alleen in België ophing, nooit gezien in Duitsland.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

alleen op een topmodel zou ik het eraf laten, maar ik ben altijd nogal trots op mijn basismodellen
          Zowel niet bij zware modellen die ik had als lichtere heb ik het er opgelaten, het model kies je omdat je het mooi vindt en de motor kies je voor jezelf denk ik dan en kvind het zo spijtig dat er dan ouwbollige cijfers en letters opstaan ...maar smaken verschillen en das maar best zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

In de 80ties de ABS sticker achteraan, zoals hier op mijn 260E Dacht wel dat die er alleen in België ophing, nooit gezien in Duitsland.

mijn 'duitse' 160pk kat, dus 33% tax indertijd, ingevoerd exzmplaar had de sticker,
            maar zou kunnen dat de 2dehands dealer die kleefde

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            instappen

Comment

• toen nog zonder de retrofit oem cc

Comment

mijn 'duitse' 160pk kat, dus 33% tax indertijd, ingevoerd exemplaar had de sticker,
                maar zou kunnen dat de 2dehands dealer die kleefde
                De mijne had maar 156pk, werd zo ook in België geleverd omdat dat fiscaal vriendelijker was, 25% BTW idd. Normale versie had 163pk, net als mijn A'tje nu

Toch een ABS sticker op de jouwe, kan later geplakt zijn. Ben er ook niet meer zeker van.

Comment

• (efkes...op de i katloos was 156 en 166, met kat...erg weinig verkocht in be...want duur en geen voordeel, was dat 150 en 160 pk)

Comment

(efkes...op de i katloos was 156 en 166, met kat...erg weinig verkocht in be...want duur en geen voordeel, was dat 150 en 160 pk)
                    Klopt, juust is juust, ben het gaan opzoeken, idd 166 pk Wist zelfs niet meer dat met kat.hier verkrijgbaar was.

Comment

• waren hier te krijgen, maar natuurlijk geen hond die dat kocht, meer betalen voor minder...maar vandaag 30 jaar na aankoop mag je wel 5 jaar langer de lez binnen, dus goeie investering

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Practische vraag voor de kenners hier,
                          heeft hier nog iemand problemen met de achterruitsproeier? Ik moet tot 30 seconden het knopje ingedrukt houden voor er iets gebeurd, ik dacht eerst dat het was omdat het een eerste keer was dat ik het gebruikte maar het is telkens opnieuw, voorruit geen enkel ptobleem....

Comment

Practische vraag voor de kenners hier,
                            heeft hier nog iemand problemen met de achterruitsproeier? Ik moet tot 30 seconden het knopje ingedrukt houden voor er iets gebeurd, ik dacht eerst dat het was omdat het een eerste keer was dat ik het gebruikte maar het is telkens opnieuw, voorruit geen enkel ptobleem....
                            Werkt perfect hier, indrukken en onmiddellijk sproeien. De eerste keer duurde het idd een paar seconden maar dat lijkt mij normaal.

Is er wel genoeg vloeistof in het reservoir want bij die MB dealers weet je nooit? Het mijne hebben ze ook ooit eens leeg getrokken om te vervangen door hun eigen 'duur' brouwsel

Comment

Werkt perfect hier, indrukken en onmiddellijk sproeien. De eerste keer duurde het idd een paar seconden maar dat lijkt mij normaal.

Is er wel genoeg vloeistof in het reservoir want bij die MB dealers weet je nooit? Het mijne hebben ze
                              ook ooit eens leeg getrokken om te vervangen door hun eigen 'duur' brouwsel
                              Kga er vanuit dat reservoir gevuld is bij een nieuwe auto, na een 30 seconden werkt het dan wel, ik denk eerder aan een technisch probleem

Comment

Kga er vanuit dat reservoir gevuld is bij een nieuwe auto, na een 30 seconden werkt het dan wel, ik denk eerder aan een technisch probleem
                                Er vanuit gaan is altijd gevaarlijk daar. Hopelijk krijgen ze het, zonder de auto te beschadigen, gefixt in garantie

Comment

• Ik kan nu eindelijk in de 'Mercedes me' app zien welke online updates er gebeuren. De online kaartupdate geeft nog altijd storing aan. Onbereikbaar om technische redenen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Mooie samenvatting, rijplezier bij bmw ligt heel wat hoger(sportiever), uitrusting van mercedes ligt dan weer heel wat luxueuzer, als ik morgen terug mag kiezen zal het rijplezier terug de bovenhand krijgen al twijfel ik sterk dat de nieuwe 1 nog hetzelfde rijplezier zal bieden met voorwielaandrijving en 3 cilinder mini motor

Comment

• Ze maken bij BMW meer dan alleen 3 cilinders hé.

Comment

• En dat rijplezier is persoonlijk, ik mis niks op dat gebied. Ik geniet van elk ritje, zolang ik weer eens niet in de file sta tenminste

Comment

Working...
                                          X