Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Natuurlijk, met elke auto die wat lager ligt, anders moet men maar een SUV kopen
ik vond de a klasse nog vrij normaal van hoogte en met de andere autos geen last van gehad vandaar dat ik het even vroeg voor ik mij eens onder de wagen ga schuiven om te kijken of er niets mis was.
zal gewoon wat voorzichtiger moeten zijn vrees ik, ik las ook dat de business solution een 30mm lager ligt dan de standaard...dat zal er geen goed aan doen
Heb hier totaal geen last van met m’n 18”, AMG kit.
Wel met m’n 16” winterbanden, dan moet ik toch ook goed opletten.
Is wel een vorig model bedrijfswagen A-klasse.
Toch effe gevloekt vandaag. Na de online update van de Mbux zijn blijkbaar al mijn bestemmingen die ik telkens opnieuw gebruik in de GPS verdwenen. Ik had ze waarschijnlijk bij favorieten moeten opslaan want de radio preselecties zijn er wel nog.
Wel een paar leuke features bijgekomen in het systeem, ik heb wel nog niet alles kunnen uitproberen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Heb hier totaal geen last van met m’n 18”, AMG kit.
Wel met m’n 16” winterbanden, dan moet ik toch ook goed opletten.
Is wel een vorig model bedrijfswagen A-klasse.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
16" daar zal bij mij ook "het probleempje" zitten, voorlopig zal ik mij moeten aanpassen door het vluchtheuvel nemen op "tjoening-manier" aan te pakken
Damm ik sta voor een tripje Wroclaw, Krakau, Katowice. Hopelijk binnen 14d wat beter weer
No worries! Het ergste lijkt voorbij, de volgende dagen zou het hier naar de 18° gaan. In het weekend ga ik naar Zielona Gora, daar wordt zelfs 25° voorspeld. Dan heb ik alle seizoenen in 1 week gehad
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Iemand geen problemen met de Keyless Go? Ik kan in 50% van de gevallen de wagen niet vergrendelen. Als ik dan een 10-tal seconden wacht dan vergrendelt hij wel. Ontgrendelen lukt altijd.
De concessiehouder heeft de antennes al vervangen die het signaal van de sleutel ontvangen. Onlangs nog de sturingsdoos, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Nu wordt de 2de sleutel ook al niet meer herkent, en kan ik voor de zoveelste keer weer naar de garage.
Ik heb een A180d en de versnellingsbak maakt ook steeds een "vreemd" geluid als hij terugschakelt van 3 naar 2.
Panorammisch dak maakt lawaai als het gesloten is en ik rij over minder goede wegen.
Waarom krijg ik altijd de autonomie te zien op het dashbord en niet meer wanneer ik het écht nodig heb als de bak bijna leeg is?
Nog mensen die er zich aan ergeren dat schakelen in achteruit soms wat "traag" gaat?
Toch wel wat veel "akkefietjes" voor een auto van de prijsklasse....
Iemand geen problemen met de Keyless Go? Ik kan in 50% van de gevallen de wagen niet vergrendelen. Als ik dan een 10-tal seconden wacht dan vergrendelt hij wel. Ontgrendelen lukt altijd.
De concessiehouder heeft de antennes al vervangen die het signaal van de sleutel ontvangen. Onlangs nog de sturingsdoos, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Nu wordt de 2de sleutel ook al niet meer herkent, en kan ik voor de zoveelste keer weer naar de garage.
Ik heb een A180d en de versnellingsbak maakt ook steeds een "vreemd" geluid als hij terugschakelt van 3 naar 2.
Panorammisch dak maakt lawaai als het gesloten is en ik rij over minder goede wegen.
Waarom krijg ik altijd de autonomie te zien op het dashbord en niet meer wanneer ik het écht nodig heb als de bak bijna leeg is?
Nog mensen die er zich aan ergeren dat schakelen in achteruit soms wat "traag" gaat?
Toch wel wat veel "akkefietjes" voor een auto van de prijsklasse....
Spijtig dit te moeten lezen Pitje
Ik kan jou helaas niet helpen omwille van het feit dat ik die 2 opties niet heb, enkel de startknop. Een panoramisch dak wil ik sowieso niet omwille van het feit dat de keren ik er eentje had bij verschillende merken dat ding telkens lawaai en windgeruis veroorzaakte.
Dat de autonomie bij zeer laag brandstofpeil (-50 km) niet meer zichtbaar is lijkt mij vrij logisch, perfect kan zo'n systeem nooit zijn, zoveel factoren die dan meespelen.
Totaal geen probleem met de automatische versnellingsbak, integendeel! Mijn auto heeft geen dealer meer gezien sinds de aflevering 9 maanden geleden en goed ook want ik betrouw geen enkele in België
Hopelijk komt alles spoedig in orde
Comment