Sinds vrijdag onze nieuwe A bedrijfswagen. Staat vandaag al terug in de garage,elektronische problemen. Mercedes is nog steeds hetzelfde prutsmerk als 10 jaar geleden !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenSinds vrijdag onze nieuwe A bedrijfswagen. Staat vandaag al terug in de garage,elektronische problemen. Mercedes is nog steeds hetzelfde prutsmerk als 10 jaar geleden !!!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenSinds vrijdag onze nieuwe A bedrijfswagen. Staat vandaag al terug in de garage,elektronische problemen. Mercedes is nog steeds hetzelfde prutsmerk als 10 jaar geleden !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenToch 2 berichten kunnen plaatsen voor het forum weeral blokkeertEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenEn de A...tja ik had beter moeten weten h
Hopelijk wordt je probleem snel gevonden....Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk Berichten
Wel valt het toch wel op dat ze bij Mercedes nog steeds bang zijn voor roest aan de achterste wielkasten. Daar hebben ze een enorm lelijke "strip" alu bij op de carrosserie gelast. Bij een Dacia zou ik dit nog kunnen begrijpen maar bij een Benz.... Ik denk toch niet dat ik de enige ben die hier zo over denk....?
Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk Berichten
Het stukje carosserie dat omgeplooit is dat "rond" de achterbanden zit. Zal eens een foto proberen te posten.
Wij wachten op de foto. Ik ben zelfs al onder mijn auto gaan kijken maar ik vind geen alu strip.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Wij wachten op de foto. Ik ben zelfs al onder mijn auto gaan kijken maar ik vind geen alu strip.
Pit bedoelt die strip die omgeplooit is.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Zou het kunnen dat ge het niet vindt omdat gij zoekt naar een strip die omgeplooid is?
Pit bedoelt die strip die omgeplooit is.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenVandaag werkte het automatisch remsysteem op een lege weg zonder enig obstakel voor of achter mij
Een mens zou straks gaan denken dat er niet alleen Dacia motoren in een Mercedes worden gestoken, maar dat ze die Mercedes ook in Roemenië in elkaar flansen!
Hopelijk komt dat nog goed!
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenVandaag werkte het automatisch remsysteem op een lege weg zonder enig obstakel voor of achter mij
Ik raad je aan om zoveel mogelijk zelf te leren want in mijn ervaring kennen ze er bij de Belgische dealers niks van.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment