Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sinds vrijdag onze nieuwe A bedrijfswagen. Staat vandaag al terug in de garage,elektronische problemen. Mercedes is nog steeds hetzelfde prutsmerk als 10 jaar geleden !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
      Sinds vrijdag onze nieuwe A bedrijfswagen. Staat vandaag al terug in de garage,elektronische problemen. Mercedes is nog steeds hetzelfde prutsmerk als 10 jaar geleden !!!
      Waarom koop je dan opnieuw eentje? Iets wat slecht is of was koop ik niet opnieuw, hier ook ooit voorgehad met een Fiat/Lancia.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Sinds vrijdag onze nieuwe A bedrijfswagen. Staat vandaag al terug in de garage,elektronische problemen. Mercedes is nog steeds hetzelfde prutsmerk als 10 jaar geleden !!!
        Wat was het probleem precies? Niet starten, of bepaalde systemen die niet naar behoren werkten?

Comment

• Dacht dat het na 10 jaar wel weer wat beter ging maar blijkbaar nog steeds in hetzelfde bedje ziek. Is bedrijfswagen en kwam er het best uit in mijn ogen..... niet dus

Comment

• Geeft constant foutmeldingen allerlei,heeft 2u40min aan computer gehangen en niet opgelost. Moet volgende week binnen, ze denken iets met de kabelboom en alles moet apart getest.

Comment

• Een autootje met catalogusprijs van meer dan 40000

Comment

• Toch 2 berichten kunnen plaatsen voor het forum weeral blokkeert

Comment

Toch 2 berichten kunnen plaatsen voor het forum weeral blokkeert
                  Hier geen problemen met de A en ook niet met het forum, doe je zelf niks verkeerd?
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik type gewoon mijn tekst in het venster maar meestal geeft

Comment

• Zoals nu,in de preview wel maar als ik post reply duw is het weg

Comment

• En de A...tja ik had beter moeten weten h

Comment

• Problem between steeringwheel & chair?
                          geef eens een paar foutcodes die de wagen aangaf
                          lets have some more member berries

Comment

En de A...tja ik had beter moeten weten h
                            Ik ben best wel tevreden met mijn A, maar heb ook wel een klein electronica probleem. Keyless Go werkt niet altijd. En als ik de vensters en het panoramisch dak wil openen of sluiten met de comfortsluiting dan moet ik minstens 5 meter van de wagen gaan staan, wat ik vreemd vind.... Ben nooit geen Mercedes liefhebber geweest, maar de A-klasse kwam er het beste uit voor de leasing en zag er on-Mercedes uit vanbinnen wat mij dus ook over de streep heeft getrokken. Dus ik heb dan maar de stap gewaagd om eens een ander merk te rijden dan ik gewoon ben. Ik wilde het wel eens weten dat een Mercedes mij ook kon "bekoren".... en tot op heden best wel tevreden, maar de "Mercedeslogica" zit zeker niet in mijn DNA, dus ik erger me wel eens aan bepaalde zaken.
                            Hopelijk wordt je probleem snel gevonden....
                            Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk Berichten

Wel valt het toch wel op dat ze bij Mercedes nog steeds bang zijn voor roest aan de achterste wielkasten. Daar hebben ze een enorm lelijke "strip" alu bij op de carrosserie gelast. Bij een Dacia zou ik dit nog kunnen begrijpen maar bij een Benz.... Ik denk toch niet dat ik de enige ben die hier zo over denk....?

Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk Berichten

Het stukje carosserie dat omgeplooit is dat "rond" de achterbanden zit. Zal eens een foto proberen te posten.

Wij wachten op de foto. Ik ben zelfs al onder mijn auto gaan kijken maar ik vind geen alu strip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Wij wachten op de foto. Ik ben zelfs al onder mijn auto gaan kijken maar ik vind geen alu strip.
                                Zou het kunnen dat ge het niet vindt omdat gij zoekt naar een strip die omgeplooid is?
                                Pit bedoelt die strip die omgeplooit is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Zou het kunnen dat ge het niet vindt omdat gij zoekt naar een strip die omgeplooid is?
                                  Pit bedoelt die strip die omgeplooit is.
                                  Ahja, dat zal het zijn En wat is dan daar zo enorm lelijk of mis aan? Want mijn A vergelijken met een Dacia, ai, ai, ai, wie wil er nu een Dacia?

Comment

• Vandaag werkte het automatisch remsysteem op een lege weg zonder enig obstakel voor of achter mij

Comment

• Daarnet op de garage gebeld en mag morgen de auto binnenbrengen, ze vinden het toch niet veilig om nog tot volgende week donderdag rond te rijden ....

Comment

Vandaag werkte het automatisch remsysteem op een lege weg zonder enig obstakel voor of achter mij
                                        Amai, gij hebt nogal eens dure brol in uw polletjes!
                                        Een mens zou straks gaan denken dat er niet alleen Dacia motoren in een Mercedes worden gestoken, maar dat ze die Mercedes ook in Roemenië in elkaar flansen!
                                        Hopelijk komt dat nog goed!

Comment

Vandaag werkte het automatisch remsysteem op een lege weg zonder enig obstakel voor of achter mij
                                          Dat is geen auto remsysteem maar de lane assist die te gevoelig staat ingesteld. Reageert op wegmarkeringen. Gevoeligheid kan je instellen in het systeem of uitschakelen. Is wat wennen in het begin.
                                          Ik raad je aan om zoveel mogelijk zelf te leren want in mijn ervaring kennen ze er bij de Belgische dealers niks van.

Comment

Working...
                                          X