Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tja, echte mannen lezen geen instructieboekjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Tja, echte mannen lezen geen instructieboekjes.
      Hahaha idd! Het wordt voor Jan Modaal steeds maar ingewikkelder. Het is tegenwoordig de kunst van bij te leren of niet mee te zijn, zo simpel is het

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Een mens zou straks gaan denken dat er niet alleen Dacia motoren in een Mercedes worden gestoken, maar dat ze die Mercedes ook in Roemenië in elkaar flansen!
        Hopelijk komt dat nog goed!
        In Hongarije dan toch

Comment

• vlg mij werken ze in hongarije beter als hier

Comment

• Welk instructieboekje? Wordt er tegenwoordig niet meer bijgeleverd....

Comment

• En auto remde serieus af,dat was niet van de lane-assist. Niet voor niets dat we

Comment

• Comment

• Kan hier dus bijna niets typen h

Comment

• Zie weer letter te weinig....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                      Welk instructieboekje? Wordt er tegenwoordig niet meer bijgeleverd....
                      Alles jong, bij welke garage ben jij geweest? Heb hier een hele farde, zal er morgen eens een foto van maken.
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Jam in Hasselt,auto is verleden donderdag afgehaald.

Comment

• Volgens hun in 2019 geen boekjes meer.

Comment

Jam in Hasselt,auto is verleden donderdag afgehaald.
                            Oei, samen met Claes één van de garages waar ik geen voet meer binnen zet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Wij wachten op de foto. Ik ben zelfs al onder mijn auto gaan kijken maar ik vind geen alu strip.
                              Ik denk dat het alu is, het is gelakt in de carroseriekleur......
                              Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

Zou het kunnen dat ge het niet vindt omdat gij zoekt naar een strip die omgeplooid is?
                                Pit bedoelt die strip die omgeplooit is.
                                Inderdaad.... vind ik persoonlijk niet echt estetisch.... Wat denk jij ervan?

Comment

Ahja, dat zal het zijn En wat is dan daar zo enorm lelijk of mis aan? Want mijn A vergelijken met een Dacia, ai, ai, ai, wie wil er nu een Dacia?
                                  Ik vind dit nu niet echt een mooie oplossing.... waarom is het daar niet zoals vooraan? Het lijkt erop dat ze dat er achteraf nog snel hebben opgelast.... En zeker niks verkeerds met een Dacia, prijs/kwaliteit kan je niet beter kopen.

Comment

Dat is geen auto remsysteem maar de lane assist die te gevoelig staat ingesteld. Reageert op wegmarkeringen. Gevoeligheid kan je instellen in het systeem of uitschakelen. Is wat wennen in het begin.
                                    Ik raad je aan om zoveel mogelijk zelf te leren want in mijn ervaring kennen ze er bij de Belgische dealers niks van.
                                    Bij mij staat de gevoeligheid op minimum, maar toch ziet het systeem een dun blinkend asfaltlijntje (waar 2 asfaltstroekn tegen elkaar zijn gegoten) als een volle witte lijn. Met als gevolg dat ik soms op de E314 tss Lummen en Diest mij een bult verschiet als het systeem weer eens vol in de remmen gaat zonder reden. Ik heb in de garage al eens gevraagd dat ze dit niet std. kunnen uitschakelen zodat ik het zelf kan aanzetten wanneer ik het nodig acht, maar dit gaat dus niet.

Comment

Welk instructieboekje? Wordt er tegenwoordig niet meer bijgeleverd....
                                      Zit "verstopt" in het handschoenkastje.... ;-)

Comment

Amai, gij hebt nogal eens dure brol in uw polletjes!
                                        Een mens zou straks gaan denken dat er niet alleen Dacia motoren in een Mercedes worden gestoken, maar dat ze die Mercedes ook in Roemenië in elkaar flansen!
                                        Hopelijk komt dat nog goed!
                                        Is inderdaad een zeer goede motor, is 1 van de beste onderdelen van de A-klasse.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pitje Bekijk Berichten

Zit "verstopt" in het handschoenkastje.... ;-)
                                          Heb er specifiek naar gevraagd omdat de uitleg nogal omslachtig was maar volgens de verkoper zijn er geen meer... en zeker niet

Comment

Working...
                                          X