Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Een mens zou straks gaan denken dat er niet alleen Dacia motoren in een Mercedes worden gestoken, maar dat ze die Mercedes ook in Roemenië in elkaar flansen!
Hopelijk komt dat nog goed!
Ahja, dat zal het zijn En wat is dan daar zo enorm lelijk of mis aan? Want mijn A vergelijken met een Dacia, ai, ai, ai, wie wil er nu een Dacia?
Ik vind dit nu niet echt een mooie oplossing.... waarom is het daar niet zoals vooraan? Het lijkt erop dat ze dat er achteraf nog snel hebben opgelast.... En zeker niks verkeerds met een Dacia, prijs/kwaliteit kan je niet beter kopen.
Dat is geen auto remsysteem maar de lane assist die te gevoelig staat ingesteld. Reageert op wegmarkeringen. Gevoeligheid kan je instellen in het systeem of uitschakelen. Is wat wennen in het begin.
Ik raad je aan om zoveel mogelijk zelf te leren want in mijn ervaring kennen ze er bij de Belgische dealers niks van.
Bij mij staat de gevoeligheid op minimum, maar toch ziet het systeem een dun blinkend asfaltlijntje (waar 2 asfaltstroekn tegen elkaar zijn gegoten) als een volle witte lijn. Met als gevolg dat ik soms op de E314 tss Lummen en Diest mij een bult verschiet als het systeem weer eens vol in de remmen gaat zonder reden. Ik heb in de garage al eens gevraagd dat ze dit niet std. kunnen uitschakelen zodat ik het zelf kan aanzetten wanneer ik het nodig acht, maar dit gaat dus niet.
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Amai, gij hebt nogal eens dure brol in uw polletjes!
Een mens zou straks gaan denken dat er niet alleen Dacia motoren in een Mercedes worden gestoken, maar dat ze die Mercedes ook in Roemenië in elkaar flansen!
Hopelijk komt dat nog goed!
Is inderdaad een zeer goede motor, is 1 van de beste onderdelen van de A-klasse.....
Comment