Verstopt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
Heb er specifiek naar gevraagd omdat de uitleg nogal omslachtig was maar volgens de verkoper zijn er geen meer... en zeker niet
Hoe kun je nu Mbux onder de knie krijgen zonder een gebruiksaanwijzing? Idioten zijn het
Hierzie,
Nuja, ik heb ook alles zelf moeten uitzoeken, de weinige uitleg die ik gekregen heb was ook nog verkeerd, maar dat was bij Claes.
In dit linkje hieronder kan je ook wel wat terugvinden,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik heb een BMW 3 gehad, een E87 1-reeks, zelfs een oer-A-klasse W168, en nu twee C's op een rij, en er staat ook een MINI op de oprit. Vorige maand een 2AT besteld voor een medewerker, en vorige week een A-klasse voor een andere medwerkster.
Merkenblindheid of fanboy-schap kan je me dus niet verwijten.
Ik stel vast dat in bepaalde periodes BMW heel goed bezig is (onze E46 was echt een zalige auto, de E87 bestempelde men toen als een hangbuikvarkentje, maar reed verduiveld goed, en het model verouderd ook heel mooi), op andere momenten vind ik Mercedes beter bezig. De vorige en huidige A-klasse mag je zeker naast of voor de 1-reeks zetten, qua design. De 1 heeft nog een net iets beter onderstel, en vooral RWD. De nieuwe 1 zal dat moeten missen. Het worden dan twee heel gelijkaardige auto's, denk ik.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Het vier seizoenen vuil van de Polen reis is er ook weer af, inclusief strooizout en insecten. WTF !
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Proper! Maar ik ging die ' a 200 ' er afhalen maar ben al content met een cleane plaathouder.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenProper! Maar ik ging die ' a 200 ' er afhalen maar ben al content met een cleane plaathouder.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenJocar wil niet aanzien worden als simpele 160 d lease slet :p
Een A200 is nu ook niet bepaald een topper om het te laten hangen hé
Ik heb dat nooit verwijderd omdat het erbij hoort, in tegenstelling tot die lelijke naamplakkers en plaathouders die ze er vooral hier in België nog ophangen
Enkel bij een paar stockmodellen die ik gehad heb was het helaas al verwijderd toen ik 'm kocht.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenOnze gisterenavond ook mogen gaan terughalen uit de garage,blijkbaar zaten er een paar kabeltjes gekneld waardoor er vals contact was
Zal voor de 4de kaar nog meer eens langsgaan....
Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
-
Het gaat nooit een super relatie worden met mijn a’tje, nu de voorruit aan diggelen(steeninslag en verder gescheurd) en gisteren bijna een ongeval omdat ik bij de start van wegwerkzaamheden de gele lijnen moest volgen en ik daarbij een volle witte lijn moest kruisen...
Comment
-
Post weer gehalveerd...
rest vh verhaal..
lane assist greep in en ik zat iets te ontspannen veemoedelijk, auto wou dus niet over de witte lijn en ramde zo bijna de auto naast mij... gelukkig was haar reflex vokdoende in combinatie met mijn reflex
heeft er iemandeen bruikbare practische tip om dit k*tsysteem permanent uit te schakelen? Ik dacht aan de instellingen van mijn individual drive modus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenZo een moment waar gele lijnen de boel overnemen lijkt mij toch geen moment om ontspannen de auto zijn eigen ding te laten doen :p
Comment
-
Ik vermoed dat dit toch geen exclusief probleem bij Mercedes alleen is???? Het lijkt me normaal dat met elvendertig lijnen geschilderd op een weg dit systeem niet goed kan werken?
In België misschien beter uitschakelen, dat moet toch kunnen? Een minder actief systeem is m.i. interessanter: trilling in het stuur of geluidssignaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenIk vermoed dat dit toch geen exclusief probleem bij Mercedes alleen is???? Het lijkt me normaal dat met elvendertig lijnen geschilderd op een weg dit systeem niet goed kan werken?
In België misschien beter uitschakelen, dat moet toch kunnen? Een minder actief systeem is m.i. interessanter: trilling in het stuur of geluidssignaal.
bij gearceerde lijnen geeft mercedes ook enkel trilling.
Ik hoop echt dat ik dit permanent kan uitschakelen
Comment
-
Ik heb vorige week een testrit gedaan met de nieuwe Volvo XC40, die ook zo'n systeem had.
Ik vond het ook allesbehalve intuïtief en aangenaam rijden.
Uiteraard weet je wel, dat als er een kriskras van lijnen aankomt, dat je moet opletten ook, want geen enkele sensor kan dit aan, lijkt mij.
Voor mij hoeft dat in ieder geval absoluut niet aanwezig te zijn op een auto.
Doe mij maar lekker old scool zelf sturen.
Comment
Comment