Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verstopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten

Heb er specifiek naar gevraagd omdat de uitleg nogal omslachtig was maar volgens de verkoper zijn er geen meer... en zeker niet
      Hahaha, typisch groep Jam, incompetentie troef, ze kunnen daar nog geen banden uitbalanceren of iets anders simpel herstellen

Hoe kun je nu Mbux onder de knie krijgen zonder een gebruiksaanwijzing? Idioten zijn het

Hierzie,

Nuja, ik heb ook alles zelf moeten uitzoeken, de weinige uitleg die ik gekregen heb was ook nog verkeerd, maar dat was bij Claes.

In dit linkje hieronder kan je ook wel wat terugvinden,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als je een smartphone hebt, kan je ook de "Guides" app installeren.

Comment

• Ik heb een BMW 3 gehad, een E87 1-reeks, zelfs een oer-A-klasse W168, en nu twee C's op een rij, en er staat ook een MINI op de oprit. Vorige maand een 2AT besteld voor een medewerker, en vorige week een A-klasse voor een andere medwerkster.
          Merkenblindheid of fanboy-schap kan je me dus niet verwijten.
          Ik stel vast dat in bepaalde periodes BMW heel goed bezig is (onze E46 was echt een zalige auto, de E87 bestempelde men toen als een hangbuikvarkentje, maar reed verduiveld goed, en het model verouderd ook heel mooi), op andere momenten vind ik Mercedes beter bezig. De vorige en huidige A-klasse mag je zeker naast of voor de 1-reeks zetten, qua design. De 1 heeft nog een net iets beter onderstel, en vooral RWD. De nieuwe 1 zal dat moeten missen. Het worden dan twee heel gelijkaardige auto's, denk ik.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Zelfs de fwd BMW 1 zal tov de a meer uitnodigen tot vaart maken, beide merken zijn die verschillen wat verplicht tov hun beoogd klienteel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Het vier seizoenen vuil van de Polen reis is er ook weer af, inclusief strooizout en insecten. WTF !

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Proper! Maar ik ging die ' a 200 ' er afhalen maar ben al content met een cleane plaathouder.
                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                  Proper! Maar ik ging die ' a 200 ' er afhalen maar ben al content met een cleane plaathouder.
                  Dat stoort mij niet, enkel die lelijke dealer reclame en die was er samen met de lak vlug af Ze dachten waarschijnlijk, 'die wil onze knappe sticker er niet op, we zullen hem eens leren'

Comment

• Jocar wil niet aanzien worden als simpele 160 d lease slet :p
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      Jocar wil niet aanzien worden als simpele 160 d lease slet :p
                      Hahaha, nee jong, interesseert mij niet en een leaseslet is het al helemaal niet, dat ding wordt echt wel in de watten gelegd.

Een A200 is nu ook niet bepaald een topper om het te laten hangen hé

Ik heb dat nooit verwijderd omdat het erbij hoort, in tegenstelling tot die lelijke naamplakkers en plaathouders die ze er vooral hier in België nog ophangen

Enkel bij een paar stockmodellen die ik gehad heb was het helaas al verwijderd toen ik 'm kocht.

Comment

• Onze gisterenavond ook mogen gaan terughalen uit de garage,blijkbaar zaten er een paar kabeltjes gekneld waardoor er vals contact was

Comment

• Auto heeft wel meer dan 2 uur stationair staan draaien in de garage zag ik op de Mercedes app.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                            Onze gisterenavond ook mogen gaan terughalen uit de garage,blijkbaar zaten er een paar kabeltjes gekneld waardoor er vals contact was
                            Dan hebben ze bij jou toch gevonden wat er verkeerd was. Ik ben al 3 keer langs geweest, waarvan de laatste keer een volledige week met vervangwagen moeten rijden (B(us)-klasse) Toen dachten ze voor 99% dat ze het hadden opgelost, MB Duitsland had er zich zelfs mee bemoeid. Maar nog steeds hetzelfde probleem, zelfs een beetje erger nu. Eerst ging hij soms niet meer vast met de Keyless Go, nu gaat hij soms zelfs niet los.... En de reserve sleutel werkt al helemaal niet meer, als ik hem in de bekerhouder plaats (wat eigenlijk wat vreemd is, maar soit) dan herkent het voertuig de reservesleutel niet meer.
                            Zal voor de 4de kaar nog meer eens langsgaan....

Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!

Comment

• Het gaat nooit een super relatie worden met mijn a’tje, nu de voorruit aan diggelen(steeninslag en verder gescheurd) en gisteren bijna een ongeval omdat ik bij de start van wegwerkzaamheden de gele lijnen moest volgen en ik daarbij een volle witte lijn moest kruisen...

Comment

• Post weer gehalveerd...
                                rest vh verhaal..
                                lane assist greep in en ik zat iets te ontspannen veemoedelijk, auto wou dus niet over de witte lijn en ramde zo bijna de auto naast mij... gelukkig was haar reflex vokdoende in combinatie met mijn reflex
                                heeft er iemandeen bruikbare practische tip om dit k*tsysteem permanent uit te schakelen? Ik dacht aan de instellingen van mijn individual drive modus?

Comment

• Zo een moment waar gele lijnen de boel overnemen lijkt mij toch geen moment om ontspannen de auto zijn eigen ding te laten doen :p
                                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    Zo een moment waar gele lijnen de boel overnemen lijkt mij toch geen moment om ontspannen de auto zijn eigen ding te laten doen :p
                                    Laat ons zeggen dat ik bij rustig verkeer met 1 handje aan het stuur de zeer lichte en ruime slalom wou aanvatten, ik ben idd geen bomma die constant in rally positie zit in een auto...doet er ook niet veel toe eigenlijk.

Comment

• Ik vermoed dat dit toch geen exclusief probleem bij Mercedes alleen is???? Het lijkt me normaal dat met elvendertig lijnen geschilderd op een weg dit systeem niet goed kan werken?
                                      In België misschien beter uitschakelen, dat moet toch kunnen? Een minder actief systeem is m.i. interessanter: trilling in het stuur of geluidssignaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                        Ik vermoed dat dit toch geen exclusief probleem bij Mercedes alleen is???? Het lijkt me normaal dat met elvendertig lijnen geschilderd op een weg dit systeem niet goed kan werken?
                                        In België misschien beter uitschakelen, dat moet toch kunnen? Een minder actief systeem is m.i. interessanter: trilling in het stuur of geluidssignaal.
                                        De reactie die auto geeft (remmen en bijsturen) is bij mijn weten exclusief mercedes en in mijn ogen levensgevaarlijk in sommige omstandigheden, bij mijn bmw en hyundai enkel een luid geluidsignaal wat meer dan voldoende is
                                        bij gearceerde lijnen geeft mercedes ook enkel trilling.
                                        Ik hoop echt dat ik dit permanent kan uitschakelen

Comment

• Ik heb vorige week een testrit gedaan met de nieuwe Volvo XC40, die ook zo'n systeem had.

Ik vond het ook allesbehalve intuïtief en aangenaam rijden.

Uiteraard weet je wel, dat als er een kriskras van lijnen aankomt, dat je moet opletten ook, want geen enkele sensor kan dit aan, lijkt mij.

Voor mij hoeft dat in ieder geval absoluut niet aanwezig te zijn op een auto.
                                          Doe mij maar lekker old scool zelf sturen.

Comment

Working...
                                          X